Villa Estabon

Villa Estabon
Estabon
9,3

14 reviews over Villa Estabon in het Nederlands

Mooi groot huis met prima voorzieningen

Koos & Ingrid, 30-8-2017

Een mooie, nette, schone villa, met veel ruimte en prima voorzieningen, waaronder een groot zwembad. Ook is er parkeergelegenheid op het eigen, omheinde terrein. De communicatie met de eigenaren is erg vriendelijk en correct. Ook de ontvangst, door de beheerder José, is erg plezierig. Men maakt waar, wat men heeft beloofd! Top!

De villa ligt in een woonwijk, dichtbij het centrum en de drukkere stranden. Er zijn veel honden in de buurt, die regelmatig aanslaan. Ondanks dat we letten op het stroomverbruik, schrokken we van de energierekening. Houdt rekening met bijbetalen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch huis - perfecte locatie

Jaco Bienefelt, 27-3-2017

Een heerlijk vakantieverblijf, gunstig gelegen. Ideaal met zwembad. Ruime kamers, fijne douches en gunstige locatie voor allerlei trips. Goede - en nuttige informatie, zowel voorafgaand aan onze vakantie als tijdens het verblijf aldaar.

Het huis is van alle gemakken voorzien en erg luxe, zonder overdreven snufjes.

Een geweldige locatie om bij te komen !

Gereisd met vrienden in maart 2017

Geweldige vakantie

Fam. vd Bogaard, 7-2-2017

Het was een fantastische vakantie in een heerlijke villa.

Ik kan geen enkel minpuntje bedenken..

We kregen een warm welkom, gezellig een bloemetje op tafel, alles schoon en fris, goed ingerichte keuken, goede bedden, schone badkamers en een heerlijk zwembad. Ook het gastenverblijf was heel mooi.

De locatie is centraal met strandjes, winkels en barretjes in dicht de buurt.

Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Geweldige villa op een top locatie!

Mireille, 14-11-2016

8 dagen verbleven wij in deze mooie villa. Wat hebben wij genoten zeg. Een mooie comfortabele en ruime villa. Alles aanwezig wat je maar kunt bedenken. Je kunt heerlijk buiten zitten, er waait een verkoelend windje bij de ruime porch.

Verder is de locatie centraal. Vlak bij de populaire stranden zoals Jan Thiel en Mambo. Willemstad kun je binnen 10 autominuten bereiken.

De extra services zoals het ophalen/brengen van/naar het vliegveld, de boodschappenservice, geven deze villa toch dat beetje extra dat het echt de moeite waard maakt. De beheerder José is makkelijk toegankelijk voor vragen ed.

Villa Esta Bon is definitely een aanrader!!!!

Gereisd met vrienden in november 2016

Prachtige locatie.

Lisanne Struijk, 4-11-2016

Wij hebben het met zijn allen ontzettend naar ons zin gehad. Mooi groot huis, heerlijk zwembad. Super!
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Fantastische plek

Eline Begnor, 10-10-2016

Ik kan niks anders zeggen dat dit echt een super villa is. Voor kleine kinderen is het zwembad alleen een beetje eng je moet ze echt heel goed in de gaten houden. Maar desondanks hebben wij er een super tijd gehad en de villa had echt alles wat je je kan bedenken. Wij raden deze plek ook zeker aan en mochten we terug komen met een groep zullen wij ook weer kiezen voor villa estabon. Veel auto ruimte, super mooi uitzicht, lekker open, schoon en netjes verzorgt, heerlijk zwembad en de ligbedden niet te vergeten. Echt een aanrader!! Nogmaals bedankt voor alles Loes en Arjan!
Gereisd met vrienden in september 2016

Prachtig huis op een goede locatie op Curacao

Tebbens, 6-8-2016

Het huis is zeer confortabel en verzorgd. Geeft een echt vakantiegevoel.

Ook communicatie met eigenaar en beheerder is goed. Eigenlijk geen negatieve punten. Misschien aandachtspunt dat gasten geinformeerd worden over gladde vloeren in en om het huis (als ze nat zijn geworden).

Gereisd met vrienden in juli 2016

Prachtig

Sam, 10-6-2016

De villa ligt in een rustige en veilige wijk. Je kunt hier heerlijk tot rust komen met het geweldige zwembad. De villa is van alles voorzien en heeft moderne slaap-badkamers.

Binnen 5 minuten met de auto bent je bij Mambo Beach of Jan Thiel. De supermarkten zijn ook om de hoek. Auto is wel een aanrader.

We hebben met 5 vrienden 11 geweldige dagen gehad en de verhuurders zijn super aardige mensen.

Een prachtige vakantie om niet snel te vergeten!

Gereisd met vrienden in juni 2016

prima plek voor grote gezelschappen

janny, 14-5-2016

Heerlijk ruim huis van alle gemakken voorzien en dichtbij strand en supermarkt!
Gereisd met vrienden in april 2016

Prachtige villa

E.H, 26-8-2014

Een aanrader ,villa Estabon! Wij hebben 16 dagen genoten in deze villa op Curacao , Wij waren met z'n zessen. Genoeg ruimte. Prima slaapkamers, twee kamers met eigen badkamer.Airco in iedere slaapkamer .Voldoende bergruimte. Er is ook nog een gastenverblijf maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Een fantastische ruime keuken.Lekker de schuifdeur open met zicht op het zwembad.Heerlijke zithoek in de schaduw .Fijne grote tafel om met elkaar te eten.Het is een huis waar je je gelijk thuis voelt. Ook in de avond is het gezellig met verlichting bij het zwembad .Het huis ligt in de wijk Bottelier .Heel erg centraal ,strand binnen 10 min te bereiken,Supermarkt in de buurt .Nederlandse bakker op 5 min .Nogmaals echt een aanrader. Je voelt je gelijk thuis.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Estabon in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Estabon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Estabon scoort een 9.25 uit 10 op basis van 15 reviews.