9,3

Uitstekend

21 reviews over Appartement Emma's Cottage in het Nederlands

Paradijsje...

A & S, 14-5-2009

Onze vakantie naar Curacao met het verblijf in Emma's Cottage was echt de beste vakantie tot nu toe!

Maurtisz is een hele aardige man die je wil helpen waar hij kan!

Emmastad is mooi centraal gelegen. Ongeveer 5 minuutjes rijden naar de Appie Heijn, ideaal! Met onze gehuurde auto (die je wel nodig bent) ben je overal met een paar minuten.

Alleen de standen Cas Abou, Porto Marie zijn iets verder rijden maar dat heb je er voor over zo mooi is het! Wij komen zeker nog een x terug!

Gereisd met partner in september 2008

Tropisch toppertje!

Miranda, 26-10-2008

We zijn net terug uit Curacao en hebben ontzettend genoten van het mooie "pool appartement" bij Emma's Cottage! Onze dochter vond het "eigen" zwembad waar we vanuit ons huisje zo in konden duiken helemaal geweldig! Hele mooie tropische tuin met bbq, zitjes en ligbedden. Mauritsz; bedankt voor de gezellige week en jouw goede zorgen!
Gereisd anders in oktober 2008

Mooi appartement, bezocht in mei 2008

Jan en Monique, 24-7-2008

Heel leuk adres! Mooi appartement, heerlijke tropische tuin met barbeque mogelijkheid, lekker zwembad voor de deur. Het complex ligt in een voorstad van Willemstad. Niet bij het strand maar wel lekker rustig. Met de auto ben je in een kwartier op het strand. Een grote AH is ook op korte afstand te bereiken (wel met een auto!). De eigenaar, Maurits, is rustig en vriendelijk en is bereid je met alles te helpen. We hebben een prima tijd gehad en dat voor een prijs die veel lager ligt dan bij de luxe resorts!

Jan en Monique

Gereisd anders in juli 2008

Fam Noac, 20-2-2008

Januari een leuke week gehad met onze speurtocht naar een eigen huisje op dit mooie eiland.Veel info gehad van Erik(een fijne gastheer) en tot ziens op dit mooie eiland

fam Noac

Gereisd anders in januari 2008

Robert en Ingrid, 19-2-2008

We hebben rond carnaval hier een fantastische week vakantie gehad. De nieuwe eigenaar, Maurits, is enorm atent. Hij laat de gasten vrij wanneer ze daar behoefte aan hebben en geeft alle informatie als je daar behoefte aan hebt. Tevens soms gezellige gesprekken.

Hij heeft er alles aan gedaan om, ondanks de drukke periode, een huurauto te regelen.

Het appartement is ongelofelijk groot, compleet ingericht. En dan heb ik het nog niet over de vele privacy in de tuin met een heerlijk zwembad.

Maurits: bedankt voor de heerlijke week en de super service.

Gereisd met partner in februari 2008

gerda en vicky, 19-2-2008

een aanrader voor personen die heel centraal op het eiland willen vertoeven. De eigenaar is een zeer behulpzaam persoon. Wij gaan zeker terug naar dit appartement.
Gereisd anders in februari 2008

Shirley , 9-1-2008

Korte omschrijving: wat een paradijsje! Rust, privacy, lekkere zwembad, mooie tuin, centraal gelegen, vriendelijke en behulpzame eigenaar.Wat wil je nog meer. Onze vakantie kon niet meer stuk!

Shirley

Gereisd met partner in januari 2008

Corrine Ponsen, 18-7-2007

Wij vonden de rust super!! Mooie natuur om je heen en de tuin met het zwembad en douche zijn subliem!!

Supermarkt in de buurt en met de auto kom je overal, een auto heb je zowieso nodig op Curacao.

Het appartement was schoon, ruim, gezellig en met een grill/oven en senseo helemaal fantastisch!

Komen wij weer met zijn 2-en naar Curacao gaan wij weer naar Hanny en Herman.

Gereisd met partner in juli 2007

Sabrina, 16-7-2007

De ligging is rustig maar toch centraal. Dichtbij een grote super markt (Goisco), het centrum van Salina en Willemstad.

Het is wel een klein kwartiertje met de auto naar de mooie stranden. Daartegenover staat wel weer dat wanneer je het eiland wilt ontdekken je toch een auto nodig hebt. Alles wat je nodig hebt zit in het appartement. Zelfs een grillplaat!

Je hebt geen last van de rook van de Isla omdat de wind de rook altijd de andere kant opblaast.

Wat ik het meest geweldig vond is dat ik 's morgens wakker werd, naar buiten keek en een hele mooie papegaai in de bomen zag zitten. Ultiem.

Gereisd met partner in juli 2007

Lucien en Sandra Tholen, 14-7-2007

Heerlijk thuiskomen, dat is het gevoel dat deze plek ons geeft. Relaxed, rust en gezelligheid. Ieder jaar weer is het voor de kids duidelijk waar ze heen willen op vakantie. De plek ligt ook centraal, je bent zo in Willemstad, je bent zo in een mooi natuurgebied, je bent zo op een mooi strand. Het eiland heeft veel te bieden. En de gastvrijheid van Hanny en Herman is helemaal top. Ze laten andere mensen mee genieten van hun paradijsje, hun droom die werkelijkheid is geworden.
Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Emma's Cottage in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Emma's Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Emma's Cottage scoort een 9.29 uit 10 op basis van 21 reviews.