Appartement Dolphins Corner *****

Dolphins Corner
5,1

Matig

2 reviews over Appartement Dolphins Corner in het Nederlands

Wat een ongelooflijk vies appartement

Aadje van Slochteren, 10-9-2017

bij aankomst was er niemand, Wij hadden een transfer vanaf de luchthaven. We hebben een taxi moeten nemen wat ons 50 USD kostte.

.Bij aankomst was er geen sleutel dus weer wachten. De lift was kapot, het zwembad in onderhoud. Het appartement stonk naar riolering en was erg muf. overal bladerde de verf vanaf. De airco's waren volgens ons totaal niet onderhouden.

Er zaten kakkerlakken op het balkon. Nooit meer naar dolphins corner.

Echt veel teveel geld voor je waarde en een totale desillusie.

Gereisd met partner in juli 2017

waanzinnig goed

dennis verlaat, 1-9-2013

Er zijn toch nog droomplekjes. Super zo rustig als je in het appartement bent en je gaat het trapje af en je bent in de beroemdste Beach van Curaçao. Jan Smit gezien en Jan Dulles en nog een aantal voetballers.

Het appartement is zeer goed, groot en netjes en schoon. Niets kapot en alles werkte. Vooral het uitzicht is waanzinnig. Snorkelen bij het privéstrand is een aanrader. Jammer dat er geen supermarkt is. wel stopt er iedere morgen een busje van de supermarkt die je heen en weer brengt. Gratis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dolphins Corner in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dolphins Corner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dolphins Corner scoort een 5.1 uit 10 op basis van 2 reviews.