Hotel Dolphin Suites ***

Hotel Dolphin Suites
Dolphin Suites

WebsiteLink naar website

126 reviews over Hotel Dolphin Suites in het Nederlands

Goede service, met een klein minpuntje

willeke139, 18-9-2017

De medewerkers zijn echt goed behulpzaam en vriendelijk.

Is er wat wordt het gelijk geregelgd.

De schoonmakers ook top, elke dag alles schoon, zelfs je kopjes worden gewassen en met mijn verjaardag een superleuke stukje zelfgemaakt met kaart en klein flesje wijn neergezet.

Het enige minpunt is dat de zwembad echt te klein is. Want als er maar 3 gezinnen er zijn is de zwembad vol en moet je uitkijken dat je iemand anders niet bezeerd.

Her eten bij Hemmingway was echt goed smorgens en ook daar altijd een vriendelijke woord.

En grlijk de strand en zee en iets verderop een leuke boulevard met bovenin heerlijke eet tentjes. Ook een aanrader..

Gereisd met partner in september 2017
Team Dolphin Suites, Managing Director, 20-9-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren bij ons.

In de nabije toekomst zal er een uitbreiding gaan plaatsvinden van het hotel en daar zal een groter zwembad ook deel van gaan uitmaken, dan kunt u naast het strand van Mambo Beach ook heerlijk komen relaxen aan het grote zwembad!

Fantastisch en supercomfortabel

Jacob Eitens, 16-9-2017

De kamers zijn bijzonder compleet ingericht voor mensen die

voor zichzelf willen zorgen en van rust willen genieten.

Zwemmen met dolfijnen naast de deur,ook voor mensen met een handicap.

Het personeel was super hulpvaardig.

Gereisd met partner in september 2017
Team Dolphin Suites, Managing Director, 20-9-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u onze accommodatie zo positief heeft ervaren. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Met zonnige groet,

voor de 8ste keer

geweldig!, 2-9-2017

een tophotel, uitstekende service, vriendelijk personeel, niets is te veel. rustig gelegen, vlakbij super strand en bar restaurant Hemmingway, kortom ik kom weer terug!

ik kan niets bedenken dat niet goed was..

een auto is wel een must

Gereisd alleenreizend in juni 2017
Team Dolphin Suites, Managing Director, 5-9-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat onze accommodatie weer goed bevallen is. We kijken er naar uit jullie weer te verwelkomen. Met zonnige groet,

Prima plek

Tine, 28-6-2017

Prima plek rustig gelegen en toch the place to be. Kamer super alleen geen gordijnen en die zijn later opgehangen, maar echt schoon waren ze niet, de bank zaten ook allemaal vieze vlekken op.
Gereisd alleenreizend in mei 2017
dolphin suites, Managing Director, 12-7-2017

Graag onze excuses aanbieden voor het feit dat de kamer niet helemaal schoon was.

Dat wij momenteel werken aan het vervangen van de gordijnen die helaas niet meer naar wens schoon te krijgen zijn.

Dit zijn met name de gele strepen die veroorzaakt worden door het zonlicht.

Met betrekking tot het bankstel is dit opgenomen met onze supervisor van housekeeping die hier werk van heeft gemaakt.

Nogmaals danken voor de feedback en hopen dat wij haar desondanks nogmaals in het hotel mogen ontvangen.

Heerlijk!

Annemiek, 15-5-2017

Alle ruimte in de accommodatie, ruime kamers, erg schoon. Je kunt zelf koken. Busjes komen je ophalen om naar de supermarkt te gaan. Het directe uitzicht is niet ideaal (parkeerplaats), maar als je de parkeerplaats oversteekt ben je aan het strand. Vriendelijk personeel.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017
Back & Front Office Coordinator, Managing Director, 19-5-2017

Beste gast,

Wij danken u hartelijk voor het achterlaten van een review en voor de fijne tips. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Team Dolphin Suites

Een prima locatie voor een gezinsvakantie

Cyril Poppelaars, 7-4-2017

Een goed onderhouden locatie met klantvriendelijk en klantgerichte medewerkers. De locatie biedt faciliteiten voor gezinnen met kinderen met een beperking. De service van de housekkeeping was uitstekend en met een lach!
Gereisd anders in maart 2017
Reservations, Managing Director, 8-6-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

Team Dolphin Suites

Centraal gelegen, comfortabel gastvrij onthaal!

Siersma, 21-3-2017

Dolphin Suites ligt centraal op het eiland, je vindt er op loopafstand allerlei leuke restaurants en winkeltjes. Het Seaquarium is dichtbij en dus kun je iedere dagen even een dolfijnenshow meepikken! De kamers waren ruim genoeg en waaiden lekker door. Een aanraders, zeker ook voor 2 personen en gezinnen met jonge kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017
Back & Front Office Coordinator, Managing Director, 19-5-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is.

Team Dolphin Suites

Heerlijk geslapen, voldoet aan alle wensen

Nynke, 21-3-2017

Een heerlijk hotel voor iedereen, met of zonder rolstoel. Mambo beach is op loopafstand en daar is genoeg te beleven.

Als je rust wil, dan is er een lekkere lounge op de eerste verdieping heerlijk in de schaduw als het te warm is tussen 12-15.00 uur.

Front Desk heeft goede tips voor de omgeving en er rijdt iedere dag een bootschappenshuttle bus, voor de vroege vogels.

Gereisd met partner in februari 2017
Reservations, Managing Director, 8-6-2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat de locatie, zo vlakbij Mambo beach u goed bevallen is. Naast de boodschappenservice hebben we nu ook een verse broodjes service! Dus elke dag kan niet beter beginnen! Leuk om te horen dat je goede tips hebt ontvangen van onze front office.

We hopen je in de toekomst weer opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Dolphin Suites

Heerlijke vakantie bij Dolphin Suites

Elvira, 3-3-2017

Locatie was super, personeel was erg vriendelijk en eerlijk. Kamer was erg groot (is ook ingericht voor mensen in een rolstoel).
Gereisd met partner in februari 2017
Team Dolphin Suites, Managing Director, 7-3-2017

Zeer gewaardeerde gast,

Wij danken u hartelijk voor het invullen van onze evaluatie enquête. Het doet ons deugd te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat de locatie zo goed is bevallen. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Team Dolphin Suites

Zou er zo weer heen gaan. Super.

Dennis, 2-3-2017

Goed hotel. Vriendelijk personeel. Doen nergens moeilijk over. Kamers zijn netjes en worden goed schoongemaakt. Ruime nette douche. Keukentje met koelkast en magnetron oven. Sea aquarium heeeel dichtbij. Strand heeel dichtbij met veel eettentje en restaurantjes. Ook meerdere beachbarretje. Verder is het strand mooi. Strand is echt van zand. Veel van de stranden die niet bij een hotel horen zijn bezaaid met kleine stukjes kapot koraal. Pijnlijk om met je bloten voeten het water in de lopen. De stranden die horen bij de hotels waar je gratis gebruik van kunt maken als je bij Dolphin suite zit zijn echt mooi. Voldoende bedjes en palmbomen om onder te schuilen. Kortom een echte aanrader.
Gereisd met partner in januari 2017
Team Dolphin Suites, Managing Director, 7-3-2017

Geachte gast,

Dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons en op ons mooie eiland, daar worden wij blij van!

Wij kijken er naar uit u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dolphin Suites bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolphin Suites in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolphin Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dolphin Suites scoort een 8.95 uit 10 op basis van 137 reviews.