9,7

Uitstekend

3 reviews over Appartement Diving Blues in het Nederlands

Goed verzorgd

Janny, 10-4-2013

Centraal gelegen tussen het vliegveld en Willemstad, alles is vrij snel te bereiken met een grote supermarkt net om de hoek.

Tony en Mariska zijn geweldige hosts die er alles aan doen om je op weg te helpen en waar nodig hulp te bieden. Zij weten wat gastvrijheid betekent en hebben een open houding naar hun gasten toe.

Het appartement is goed verzorgd, leuk ingericht en schoon. Ook de buitenplaats biedt genoeg ruimte om een gezellige avond te hebben. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2013

Heerlijk, smaakt naar meer, gaat zeker gebeuren!

Nico van den Berg, 16-3-2013

Uitstekend adres. Veilige en rustige omgeving. Heel goede prijs/kwaliteit-verhouding. Ruim, comfortabel, schoon, plezierig. Veel beter dan veel van de andere accommodaties.

Prettige zonnige verhuurders die je vrij laten als je dat wilt maar er ook voor je zijn als je dat wilt, zeer gastvrij. Heel plezierig contact. Zelf zijn het ervaren volledig PADI-gediplomeerde duikers die goed cursus kunnen geven en duikers kunnen begeleiden.

Als je aan een top-vakantie denkt is dit beslist een ideaal adres. Weldadig. Wij komen er zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2013

Geweldige tijd gehad, kom zeker terug!

Ronald Janssen, 28-2-2013

Appartementen zijn heel comfortabel ingericht, ruim en schoon. We voelden ons er direct thuis. Gelegen in Julianadorp, wat een rustige en veilige buurt is en een prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Het echtpaar dat de appartementen verhuurt zijn zeer gastvrij en niks is te veel om het je naar de zin te maken. Zo hebben we een super gezellige avond gehad, waarbij zij heerlijk voor ons allen gekookt hebben. Maar ook kunnen ze je plekken op het eiland laten zien, waar je anders als toerist niet komt. Absoluut een aanrader, de prijs kwaliteit verhouding is prima.

Als je naar Curaçao komt om te duiken, duikflessen en lood zijn aanwezig en er is mogelijkheid tot het spoelen en veilig te drogen hangen van duikmaterialen. Ook duikcursussen of begeleide duiken worden door henzelf gegeven. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Diving Blues in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Diving Blues zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Diving Blues scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.