Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel) ***

Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel)
De Plantage (Jan Thiel)

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,9

193 reviews over Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel) in het Nederlands

Heerlijk en ontspannen verblijf!

Aron en Pauline, 11-8-2017
  • Onderkomen7

Tien dagen lang hebben wij genoten op en van het vakantiepark De Plantage. Het park heeft een echte Curaçaose uitstraling door de vrolijke kleuren van de huisjes. Beheerster Mary-Jane zorgt er vol enthousiasme en passie voor dat het verblijf zo aangenaam mogelijk was. Niets was te gek, ze stond altijd voor ons klaar en er was veel mogelijk. Als we 's avonds thuis kwamen, namen we vaak nog een duik in het zwembad. Er wordt hard gewerkt aan het vernieuwen van de bungalows en het park zelf. De Plantage heeft een goede ligging. Rondom het park is het heel rustig, maar met ongeveer vijf minuten rijden kun je in een van de toeristische gedeelten van Curacao zijn. Wij hebben een fantastische vakantie gehad op Curacao, waaraan ons verblijf op De Plantage een grote bijdrage heeft geleverd.
Gereisd met partner in augustus 2017
Mary-Jane, Beheerster, 14-8-2017

Aron en Pauline,

Bedankt voor deze lieve review! Het was leuk jullie te mogen ontmoeten en ontvangen op De Plantage. Blij dat jullie zo hebben genoten, daar wordt ik dus weer vrolijk van :-)

Wie weet tot snel weer!

Uw thuis in de tropen.

Wim, 13-6-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Dat staat als laatste woorden op de website, wat een geweldig verblijf, was er nu voor de derde keer, heb veel andere hotels en huisjes bezocht op Curacao maar dit is het gewoon voor mij, echt thuis! de rust de vriendelijkheid het gemak en de absolute nog meer waarde manager Mary-Jane, geweldig, had in het vliegtuig een stuk van een kies gebroken, volgende morgen naar M-J die belt een rondje en binnen een uur zat ik op een tandartsstoel, waar vind je dat nog, echt weer een toptijd gehad, volgende keer is al weer geboekt, dan zijn de huisjes helemaal geschilderd nieuwe badkamers etc etc, kan niet wachten!
Gereisd alleenreizend in mei 2017
Mary-Jane, Beheerster, 16-6-2017

Leuk dat je er weer was Wim!!

Volgende keer doen we weer een gezellige bbq en dan een rondje westpunt erbij.

Vandaag ga ik beginnen met schilderen aan de buitenkant van de huisjes. De stof voor de bekleding van de banken en stoelen is gekocht dus ook die zullen klaar zijn als je er weer bent.

Tot snel!!

Rustig gelegen

Lily, 1-6-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Zonder auto geen optie voor ons twee was t prima imdat we beiden van rust houden

Er wordt gewerkt aan achterstallig onderhoud

Gereisd met vrienden in mei 2017
Mary-Jane, Beheerster, 16-6-2017

Bedankt Lily,

Leuk dat jullie er waren en heerlijk hebben gerelaxed en bijgekomen zijn van alle drukte.

Wie weet tot een volgende keer.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Plantage (Jan Thiel) bij:

Alles wat je nodig hebt is op de Plantage aanwezig

Maurice, 23-11-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Als je vaker op Curacao bent geweest in drukke resorts en je weet Curacao inmiddels echt te waarderen dan ga je voor het echte buitenleven. Vroeg uit de veren, naar alle mooie strandjes richting Westpunt en als je na zo'n lange dag terug komt volgt er een oase van rust en ontspanning op de Plantage, rustig met een drankje bij het zwembad en geniet. Dit alles tegen een zeer schappelijke prijs en de service van de beheerster is uitzonderlijk vriendelijk, niets is teveel. De huisjes zijn zeer ruim opgezet, niet gehorig en erg schoon. Grote bedden, heerlijk wij komen zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Tropisch verblijf in servicegericht mini-resort

Florence, 20-11-2016
  • Onderkomen8

Heerlijk verblijf gehad in 'De Plantage'. De ligging is super, dichtbij Supermarkten (Vreugdenhil & Moma) restaurants (Equus, Il Forno, De Kleine Wereld, maar de wijk Pietermaai met veel restaurants ook dichtbij) dichtbij het strand van Jan Thiel, maar ook Cabana bereik je in 10 min. Prima uitvalsbasis voor de verre stranden ook. Heel kindvriendelijk en Mary Jane is heel behulpvaardig. Je kan met haar whatsappen, dus goed bereikbaar!

Het is een klein resort, lekker rustig dus. Een mooi aangelegde en onderhouden tuin. Het zwembad is niet heel groot, maar we lagen er vaak alleen en volstaat om even af te koelen in d hitte. De huisjes zijn van alle gemakken voorZien & schoon. Top verblijf gehad!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Mooi resort, precies zoals het moet zijn

Fam. Visser, 18-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

De Plantage is een mooi, niet te groot resort met 8 prima appartementen, voorzien van alles wat nodig is zoals airco. Het heeft een prachtige tuin met exotische beplanting, een zwembad wat op elk tijdstip van de dag heerlijk is om even in af te koelen. De ruimte rondom de appartementen is prettig, het terras bij het appartement is niet zo groot, maar voldoet prima. En in de tuin is ruimte genoeg om lekker te zitten, te liggen in hangmatten of tuinstoelen.

Mary-Jane is een fijne gastvrouw, die altijd klaar staat om te helpen of om tips en adviezen te geven. Ze weet veel over Curaçao en is erg behulpzaam en attent.

Wij hebben op De Plantage 10 heerlijke dagen gehad en vanuit ons appartement veel gezien van het eiland. Een auto huren is wel aan te raden en ook dat kan via Mary-Jane.

Kortom: De Plantage is een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fijne sfeer, we komen zeker terug

Ilona Folgerts, 31-8-2016
  • Onderkomen8

Auto huren is aan te raden.
Gereisd met partner in april 2016

Helemaal top!!

Sharon, 29-8-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Erg leuk resort! Mary-Jane is een topper! Laat je erg op je gemak voelen. Je kan alles aan haar vragen en staat voor je klaar. Weet waar je terecht kunt voor leuke dingen doen en de eettentjes!! Wij hebben erg genoten onze tijd in Curacao!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Ons twwede thuis

Willem Hoogstraten, 29-8-2016
  • Onderkomen8

Kleinschalig kleurrijk mooie tiun goede service. Elk jaar komen we er een het voelt als thuiskomen.

Service en bestek wat oud.

Gereisd met partner in april 2016
Ma, Beheerster, 16-6-2017

Goede middag Willen en Olga,

Jullie zijn in de tussentijd alweer geweest en net enkele weekjes geleden weer terug naar huis gevlogen. Het was leuk dat jullie er weer waren. Hopelijk zal het duiken iets beter gaan volgende keer met de oren.

Tot snel weer en dan zal er weer een groot deel veranderd/opgeknapt zijn :-)

Groetjes!!

Totale ontspanning!

marcel hingstman, 29-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Op een goede manier gastvrijheid en betrokkenheid.
Gereisd met jonge kinderen in december 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Plantage (Jan Thiel) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel) in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Plantage (Jan Thiel) scoort een 9.03 uit 10 op basis van 198 reviews.