Hotel Curacao Marriott Beach Resort *****

Hotel Curacao Marriott Beach Resort
Curacao Marriott Beach Resort
8,3

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Curacao Marriott Beach Resort bij:

10 tips over Curacao Marriott Beach Resort

brigitte, 14-8-2015
voor 12 uur uitchecken anders komt er per uur kosten bij.
brigitte, 14-8-2015
Huur een auto. Let op met je credit card. Marriot heeft bij ons een geld reservering er op gezet,wat van het te besteden bedrag afgaat,wat ze helemaal niet mochten doen. Het restaurantje Tomatoes is een aanrader, goede prijs / kwaliteit. En mooi uitzicht op zee. Naast tomatoes liggen er nog 2 andere restaurantjes. Ligt op loop afstand, richting Hilton.
A van Ballegooij, 1-7-2015
Ons was niet verteld bij het incheken dat mijn van de creditkaart borg werd reserveert van 707 euro. Wij hadden twee kamers dus dat betekende dat er 1400 euro werd gereserveerd dat gaat wel van je te besteden limiet af. Ik hoorde later toen wij terug in NL waren van het reisbureau dat ze dat niet hadden mogen doen

mevr jc zurburg, 25-5-2014

naar wiilemstad wifi kost 40 dollars voor 3 dagen voor 4 apparaten .

ga bij willemstad niet de pontjesbrug over maar loop rechtdoor en ga tussen de gekleurde huisjes naar links en daarna de eerste straat weer naar links daar vind je een leuk restaurant en leuke afbeeldingen op de gevels van de huisjes we hebben met een prive chauffeur het hele eiland rond getourd kosten zijn net zo duur als een rondrit van een dagtrip met de touroperation.

Letty, 14-12-2012
Het ontbijt is een feestje. Alles is mogelijk. Neem er de tijd voor en geniet.
Alexander Keijzers, 17-6-2012
In het Marriott is 's avonds niet veel te beleven tenzij je je geld in het casino wilt spenderen. Huur een auto en ga de stad in. Goed eten bijv. bij Mundo Bizarro (Pietermaai) of Zest (Jan Thiel).

lyda wapperom, 26-3-2012
neem waterschoenen mee,er liggen veel stenen in de zee!!
Anneke en Jan, 24-1-2012
Neem een muggenstick mee, er zijn veel muggen op het eiland. Het eten en drinken is erg duur. Wij waren blij met ons 'all-inclusive-arrangementje'.
Zaandam, 17-11-2011

Neem All-inclusive, (bijna) alles is dan al betaald en keuze genoeg.

Wij vonden de semi-duikboot erg leuk (bij het Hilton, op loopafstand).

Huur een auto voor een dag (80 US$ incl. afkopen) en ga naar de Westpunt, prachtig!

Ben Figaroa, 27-8-2009
Bij aankomst of reserveering, vraag voor een koelkast in de kamer.