Villa Casi Tropical

9,4

4 reviews over Villa Casi Tropical in het Nederlands

luxe villa

fam. heuvelman, 18-3-2013

wij grootouders en onze dochter en schoonzoon met 2 kleine kinderen zijn in deze villa geweest.

het was in een woord geweldig, wat een prachtig huis met veel buitenruimte

en een speeltoestel voor de kids.

een natuurlijk ook een groot zwembad met kindergedeelte en om de twee dagen kwam er iemand om het zwembad na te kijken en schoonmaken.

wat hebben we genoten en natuurlijk de kids ook.

het huis is van alle gemaken voorzien.

we wilden eigenlijk niet naar huis maar ja het moest toch.

we gaan zeker nog een keer.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

GEWELDIG!

Joke Broekens, 22-9-2012

Begin dit jaar hadden we het plan opgevat om met 2 echtparen, 4 kinderen en oma naar Curaçao op vakantie te gaan. Een kindvriendelijk huis en voldoende slaap- en badkamers was het uitgangspunt voor de zoektocht.

Bij aankomst; Een indrukwekkende binnenkomst in de enorme, knusse en tropische tuin, met speeltoestellen, verschillende zithoekjes, veel palmbomen en een heel groot zwembad (mèt ondiep peuter gedeelte).

De keuken is zeer compleet (incl. kinderservies en -stoel). De slaapkamers zijn groot; 1 is incl. babybed. De badkamers zijn erg ruim opgezet. De veranda heeft een gezellige, grote zithoek en een enorme eettafel met uitzicht op de tuin. De luxe ligbedden liggen heerlijk!

In 1 woord; GEWELDIG! Deze villa boeken we weer als we naar Curaçao gaan!

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Je eigen privé villa in de tropen!

Fam. Van Ruiten, 14-9-2012

Wij (gezin met jonge kinderen) met meereizende grootouders hebben genoten van al het mooie dat deze villa heeft te bieden. Een aanrader voor zowel reisgezelschappen met als zonder kids.

De villa is van alle gemakken voorzien. De grote tropische tuin met privé zwembad biedt veel privacy. Het zwembad bevat ook een kindergedeelte. Ideaal! 's avonds tijdens de vele BBQ's hebben we volop genoten van de prachtig verlichte tuin vanaf de veranda. Je zou nooit meer naar huis willen als je dit ervaart!

In de tuin is tevens een speeltoestel voor kinderen te vinden. Iets wat je normaliter bijna niet tegenkomt bij vakantiewoningen. De woning is goed beveiligd en bevindt zich in een veilige, prettige wijk.

p.s. we hebben deze tropenvilla (Villa 105) via een touroperator gehuurd.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Privé droomplek in de tropen..

Fam. Van Ruiten, 14-9-2012

Wij (gezin met jonge kinderen) met meereizende grootouders hebben genoten van al het moois dat deze villa heeft te bieden. Een aanrader voor zowel reisgezelschappen met als zonder kids.

De villa is van alle gemakken voorzien. De grote tropische tuin met privé zwembad biedt veel privacy. Het zwembad bevat ook een kindergedeelte. Ideaal! 's avonds tijdens de vele BBQ's hebben we volop genoten van de prachtig verlichte tuin vanaf de grote veranda. Kortom: je zou nooit meer naar huis willen als je dit ervaart!!

In de tuin is een speeltoestel voor de kinderen te vinden. Iets wat je normaliter bijna niet tegenkomt bij vakantiewoningen! Ook is de woning goed beveiligd en bevindt zich in een veilige, prettige wijk.

De villa is smaakvol en kleurrijk ingericht. Ook binnen ontbreekt het je aan niets. Een echte aanrader voor jong en oud! Wij gaan volgend jaar zeker weer!!

We hebben deze tropenvilla (Villa 105) via Holiday Rentals Curacao gehuurd. Een erg gastvrij boekingskantoor.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casi Tropical in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casi Tropical zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Casi Tropical scoort een 9.44 uit 10 op basis van 4 reviews.