Appartement Casa Kokolishi

9,2

5 reviews over Appartement Casa Kokolishi in het Nederlands

Super, echt een aanrader

Marcel, 24-11-2009

Erg leuk complex, ziet er heel netjes uit, met een heel mooi niet al te groot zwembad.Super vriendelijke eigenaresse die ook duiklessen kan verzorgen. Doordat ze al jaren op het eiland woont kon ze ons precies vertellen waar er wat te doen was, en waar je lekker en ook goedkoop kunt eten. Ook heeft ze bemiddeld in het goedkoop huren van een auto. Een echte aanrader voor mensen die wat van het eiland willen zien, of gewoon lekker in een rustige omgeving van de zon willen genieten.
Gereisd met vrienden in november 2009

Super tijd gehad!

Joris Braam, 15-11-2009

Heerlijk rustig plekje. 's Avonds zat je in het gepiep van de vele boomkikkers, je waande je ergens diep in de jungle. Prachtig gedoken o.l.v. de eigenaresse die ook erg veel tips had voor uitstapjes. We hadden tijd te weinig. Volgende keer gaan we er alleen boeken lezen bij het zwembad want daar zijn we niet aan toe gekomen!
Gereisd met partner in november 2009

Een oase van rust

Marleen de Vries, 15-11-2009

Een kleinschalig appartementencomplex gelegen in een tropische tuin. Veel vogelsoorten waaronder de kolibrie. Heerlijk zwembad. Eigenaresse geeft duiklessen en kan je veel informatie geven van autohuur tot tips over de mooiste bezienswaardigheden van het eiland.
Gereisd alleenreizend in november 2009

Een plek waar je je direct thuis voelt

Carrie, 26-8-2009

Fijn appartement met voldoende voorzieningen, een heerlijke schaduwrijke tuin met hangmat en een klein maar fijn zwembad om in af te koelen. Gastvrij onthaal, rustige en groene omgeving, kolibri in de tuin! Kortom: idyllisch plekje voor een onstpannen vakantie.

Enige minpuntje: soms leggen de lieve kat of hond een 'verse verrassing' in de tuin.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Fantastische plek

Lex en Trudy, 16-3-2009

We zijn hier 2 weken geweest en het was super, heerlijk rustig, wij hadden het Afrika appartement en daar zit je heerlijk vrij.

Eigenares is super vriendelijk, er is veel info over het eiland, er is een auto die je kunt huren en lieve huisdieren.

Appartement wordt regelmatig schoongemaakt en verschoont. Heel klein min puntje is de koude (geen warm water) douche, maar dat is alleen de eerste dag daarna ben je eraan gewent.

Gaan zeker weer terug.

Gereisd met partner in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Kokolishi in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Kokolishi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Kokolishi scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.