Appartement Caribbean Flower Apartments *

Appartement Caribbean Flower Apartments
Caribbean Flower Apartments
9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Caribbean Flower Apartments bij:

149 reviews over Appartement Caribbean Flower Apartments in het Nederlands

Heerlijk genoten!

Maaike van den Broek, 26-8-2017

Tijdens onze twee weken durende vakantie verbleven bij Caribbean Flower Appartments. Samen met mijn twee dochters genoten van de prachtige tuin, het zeer ruime en schone appartement en ook de ligging was ideaal! Richard en Esther stonden altijd klaar en er werd prima schoongemaakt. Kortom, zeker aan te raden, wij gaan zeker nog eens terug :-)
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie met super appartement!

Lotte, 23-6-2017

Wij hebben voor 14 dagen dit appartement gehuurd en een super vakantie gehad! Alles wat we nodig hadden was aanwezig en het was een groot en net appartement. We hebben fijn gebruik kunnen maken van de barbeque's en 's avonds vaak gekookt in het appartement. Via de verhuurders, Richard en Esther, hebben wij ook een auto gehuurd. Dit was voor ons heel fijn. We zijn leuk ontvangen door Richard en Esther en kregen alle hulp waar nodig. Het waren twee super weken mede dankzij de fijne hulp en het mooie appartement!
Gereisd met partner in mei 2017

Fantastische plek ...klein maar heel fijn.

Ans Schuitema, 6-6-2017

Kleinschalig park, maar dat vinden wij heerlijk, lekker rustig , mooie planten en bloemen en een heerlijk zwembad voor je huis.

Inrichting is wat sober , maar de bedden zijn prima.

Wij zijn al vaker geweest en als we weer gaan , gaan we zeker terug naar Carribian flower.

Esther en Ricard zijn ook erg gastvrij .

Gereisd met partner in mei 2017

Super!!

Anke, 14-5-2017

Echt een top vakantie gehad!

wij hadden de studio was prima alles simpel ingericht maja wij waren er ook alleen om te slapen dus niks mis mee.

Esther konden we altijd een appje sturen als we een vraag hadden en hielp ons dan ook goed super fijn en vriendelijk!

Let op wel met boeken dat je de energierekening zelf moet betalen na je vakantie! Als je een beetje oplet valt de rekening wel mee.

Enige nadeel vonden wij dat het in de 11 dagen dat wij er waren maar 1x gepoetst werd dit is echt te weinig.

supermarkt op 5 minuten lopen, heel handig

Wij hadden een huurauto, die heb je op het eiland ook wel echt nodig anders kom je nergens!

De huurauto kun je hier veilig achter het hek plaatsen.

Al met al hebben wij het echt super goed gehad!

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk, mooi, veilig en relaxed!

Christiaan en Marie Louise Ankersmit, 4-5-2017

Heerlijke plek in een prachtige tropische tuin met Esther en Richard als zeer gastvrije eigenaren die echt klaar staan voor jou als hun gast.

Deze voor ons speciale reis terug naar het eiland waar wij jaren geleden gewoond hadden is een waar feestje geworden dankzij ons verblijf in de Carabbean Flower Appartments. Fijn gelegen en juist niet tussen het massa toerisme. Hier beleef je Curacao alsof je er woont in een prettige veilige en hele mooie tropische omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Centrale plek op het eiland

Erica en Willem bos, 17-4-2017

Caribbean flower appartementen ligt op de grens piskadera/Julianadorp , kleinschalig complex met mooie tuin en lekker zwembad, alles goed verzorgd door de eigenaren.

Ligt aan een rustige doodlopende weg waar weinig verkeer komt.

Winkel op loopafstand(200m).

Huurauto kan gestald worden in de garage bij het komplex.

Leuke eigenaren, als er iets is wordt het direct geregeld en bbq aanwezig.

Gereisd met partner in maart 2017

Gezellige appartementen met ideale ligging

Ideaal appartementencomplexje, 14-2-2017

Centraal gelegen op het eiland met supermarkt om de hoek
Gereisd met partner in februari 2017

Heerlijk 'thuiskomen'.

Anneke en Dirk, 2-2-2017

Mooie complete accommodatie, kleinschalig, veel privacy.

fantastische vakantie !

Netty en Frits, 1-2-2017

Een geweldige plek om te verblijven, en Caracao te ondekken.

Fijn huisje met lekkere bedden en een heerlijke veranda!

Esther en Richard zijn erg gastvrij en belangstellend en willen alles doen om het naar je zin te maken.

De locatie was was dus een prima uitvalsbasis , dichtbij Willemstad en verschillende gezellige baaien, zoals Kokomo beach en Pirat bay, waar we veel gezellige uurtjes hebben doorgebracht !

We hebben heel veel gezien van Curaceau dankzij een gehuurd autootje. Het is haast onmisbaar. Wel op loopafstand een hele grote supermarkt. Een uitkomst om snel een lekker ontbijt te scoren.

Kortom een echte aanrader.

Beste mensen, ontzettend bedankt.

Gereisd met partner in januari 2017

Hele mooie plek kleinschalig maar heel leuk

Dick Visje, 31-1-2017

Prima .klantvriendelijk Esther en Richard zijn hele fijne gastvrije mensen echt een aanrader
Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Caribbean Flower Apartments in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Caribbean Flower Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Caribbean Flower Apartments scoort een 9.07 uit 10 op basis van 152 reviews.