Appartement Bon Bini Seaside Resort ***

Bon Bini Seaside Resort
8,9

Zoover award

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Bon Bini Seaside Resort bij:

260 reviews over Appartement Bon Bini Seaside Resort in het Nederlands

Van alle gemakken voorzien

Maaike, Thijs en Niek, 21-9-2017

Wij zijn nu nog op Curacao bij Bon Bini Seaside resort. Wat een heerlijke vakantie hebben we tot nu toe. De bungalow is ruim met een heerlijke grote veranda met een afdak, zodat je droog zit als er een buitje overtrekt(niet vaak hoor). Goede keuken met combi magnetron met ovenfunctie en 4pits fornuis. Bedden zijn naar onze mening wat aan de harde kant, maar we slapen er niet minder om. Het park is niet heel groot,maar heeft een zwembad voor verkoeling. Ligging t.o. mambo is ideaal. Bushalte is beneden aan de weg. Shuttelbusje naar de supermarkt gaat dagelijks rond kwart voor 10 in de ochtend heen en na een uur weer terug. Erg handig. Jammer dat de woonkamer geen airco en horren heeft. Er zitten shutters ipv ramen in de deuren, waardoor wel muggen binnenkomen,dat is wel vervelend. Badkamer is basic maar wel een goede douchekop en gewoon schoon. Kortom, wij komen hier zeker nog eens terug,want we genieten op en top!

Tip:Huur een auto vast in Nederland,is veel goedkoper dan ter plaatse!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Carolina, 2-9-2017

Wat hebben wij toch een warm welkom als we aankomen. Er is niets fijner dan ergens binnen komen en vriendelijk te worden ontvangen en dat gebeurt iedere keer als wij de receptie binnengaan. De dames zijn altijd vrolijk en maken tijd om een praatje met je houden. Het huisje is zoals altijd lekker schoon. Groot appartement met ruime keuken, ruime slaapkamer en groot terras. Het is schoon en er heerst altijd rust op het park en dat zijn de redenen waarom wij steeds weer terug komen. Je zit vlakbij winkels en strand en rust en relaxed op het park. Nu hebben ze ook maaltijden die je kan bestellen bij de receptie. Een aantal heerlijke lokale gerechten, super lekker en handig als je de deur niet uit wilt of wilt koken (doe ik niet op vakantie 😉). Kortom, voor ons is het echt thuiskomen.
Gereisd met partner in mei 2017

Eenvoudig super!

Mart, 31-7-2017

Bon Boni Seaside Resort is op zich eenvoudig van opzet, maar in alle opzichten gewoon goed tot zeer goed! Als je er voor het eerst aan komt rijden heb je misschien even wat bedenkingen bij de ligging zo naast een leegstaand gebouw, ooit bedoeld als vakantiecomplex, maar nooit afgebouwd. Maar je merkt al snel dat de ligging super is. Het park zelf heeft niet veel voorzieningen, maar met Mambo Beach aan de overkant van de straat mis je niks. De huisjes zijn mooi en schoon, met een heerlijk grote veranda. Het personeel is supervriendelijk. Het zwembad is eenvoudig, maar hé, wanneer ga je daar nou zwemmen met zoveel mooie stranden op het eiland? Misschien om 's avonds nog een beetje af te koelen, en daar is het prima voor geschikt! Complimenten voor Bon Bini! Je voelt je er echt welkom. Een aanrader voor iedereen die het eiland gaat verkennen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig

Carolina en Theo, 18-6-2017

Voor de 5e keer hebben wij verbleven op dit heerlijke complex. Inmiddels is het thuiskomen daar. Iedereen weer zeer enthousiast als je arriveert. Complex ligt eigenlijk zeer centraal. Binnen 3 minuten op het strand en (met de auto) in 10 minuten in Willemstad. Auto is wel gewenst als je wat van het eiland wil zien. Alle personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Vanaf deze maand is het mogelijk een heerlijke antilliaanse maaltijd te bestellen. Wij hebben het gedaan en het was heerlijk! Nu alweer geboekt voor december (oud en nieuw) want complex zit zo goed als vol. Wij hebben weer genoten. Wifi overigens gratis, wil je sterke wifi dan kost dat $20 per apparaat voor het gehele verblijf.
Gereisd met partner in mei 2017

Echte aanrader

C. Meuwissen, 25-5-2017

Geweldige vakantie gehad in Curacao, en verblijf Bon Bini een echte aanrader!!

Superlief personeel, mooi verzorgde huisjes, prachtige tuin, enkele meters van Mambo beach, naar supermarkt met busje vanaf Bon Bini.

En zo kan ik nog wel effe doorgaan.

Al met al een dikke pluim voor Bon Bini!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Voor de 3e keer hier geweest en weer geen spijt.

Monique Th., 24-3-2017

Fijne, compleet ingerichte huisjes, gelegen in een mooie tuin.

Afstand tot strand en boulevard slechts 2 minuten lopen.

Personeel zeer correct en behulpzaam.

Bedden zijn wat hard.

De badkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Gereisd met partner in maart 2017

Bovenverwachting!

Schilstra van den Nieuwenhof, 11-2-2017

Ons verblijf bij Bon Boni Seaside was echt geweldig! De gastvrijheid, de ruimte, rust en het ontzettend vriendelijke crew heeft onze honeymoon tot een waar succes gebracht. Het verblijf is bovenverwachting. Mambobeach is op loopafstand; 's avonds een borreltje drinken bij een van de strandtentjes (Cabana, Hemingway en vele anderen) is zeker aan te raden. Het zwembad is prima en biedt zo nu en dan de nodige verkoeling. Wij raden iedereen aan om wel een auto erbij te huren. Vanuit het resort is het een uurtje rijden naar Westpunt en de nabij gelegen stranden zijn op nog geen half uur afstand te bereiken. Een bijzonder dankwoord gaat uit naar Mientje de housekeeper. We hebben ontzettend met haar gelachen en wijst je graag de weg. Zij heeft werkelijk een hart van goud!
Gereisd met partner in februari 2017

Een plek om steeds weer terug te komen....

Annemieke Dekker, 11-2-2017

Een park met mooie bungalows en een prachtige tuin.

Heerlijk zwembad en super vriendelijk personeel, wij hadden Mientje. ......een lieve en gezellige dame.

Waren er voor de 2 de keer....Hoop er nog eens te komen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch...😄

Veerle Vandervloet, 1-12-2016

Leuke bungalow, hebben wel ventilator gevraagd omvat we de zon vanaf 07.15u tot ze onderging op onze ramen hadden...prima omdat we ook een auto hadden gehuurd...
Gereisd met partner in november 2016

Prachtige bungalow op centrale locatie in Curaçao.

Margo, 16-11-2016

Voor ons is de ligging ideaal: weg oversteken en je zit op het strand. Bungalow zelf is prima al zaten wij wel royaal behuisd met 3 personen in een 6-persoons-bungalow, dus voor ons super de luxe! Hoe de ruimte is met 4 personen in een 4-persoonsbungalow weet ik niet, maar van de buitenkant zagen de bungalows er allemaal fantastisch uit. Mooi gelegen in ruim opgezet park/tuin. Supermarkt is op zo'n 20 minuten loopafstand: vinden wij geen probleem en meteen de eerste dag flink wat meegenomen (flink los vriesvak op de koelkast, dus je kunt een en ander op voorraad inslaan). Bovendien gaat er ook nog elke dag een gratis busje heen en weer naar (een andere) supermarkt maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. 1 dag auto gehuurd, geregeld via de receptie: ideaal! Auto wordt voor de deur afgeleverd en weer opgehaald. Alle medewerkers zeer vriendelijk. Na een paar dagen problemen met een slot: gemeld bij de receptie, is meteen dezelfde dag verholpen. Kortom: alleen maar positief.
Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bon Bini Seaside Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bon Bini Seaside Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bon Bini Seaside Resort scoort een 8.9 uit 10 op basis van 260 reviews.