Villa Beachvilla's Curaçao *****

Villa Beachvilla's Curaçao
Beachvilla's Curaçao
9,5

58 reviews over Villa Beachvilla's Curaçao in het Nederlands

Genieten op een van de mooiste plekken op Curacao!

Eveline, 18-9-2017

Prachtig huis met alles erop en eraan, gelegen op een mooie en veilige plek op het eiland. Veel privacy en tegelijkertijd restaurants en supermarkt op loopafstand. Verder heb je wel echt een auto nodig op Curacao maar die kun je ook met het huis reserveren incl. kinderzitje als dat nodig is. Kan niet wachten om terug te gaan.
Gereisd met vrienden in september 2017

Prachtig Huis met mooie ligging

Ron Bakker, 18-8-2017

Alles was in orde behalve defect aan airco wat zeer snel gerepareerd was
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooiste villa's op Curaçao!

Marloes, 20-4-2017

Private Beach en Beach View. Allebei super mooie villa's en ruim opgezet. De private beach villa is wel echt de mooiste. Veel groter zwembad en een loungeset aan het zwembad waar je onder een ventilator kunt zitten wat fijn is ivm de warmte maar als er muggen of andere insecten zijn. Vanaf beide villa's kun je zo de zee in om te snorkelen. Er zit behoorlijk wat koraal en tientallen verschillende soorten vissen, een leuke verassing om vanaf je huis zo mooi te kunnen snorkelen.

Beheerder is vriendelijk en als je hem iets vraagt probeeet hij het zeker te regelen. Wat wij wel vreemd vonden is dat hij geen rondleiding gaf. Hij loopt mee naar het huis en je krijgt de sleutel en dat is het dan. Zelf maar uitzoeken waar de strandlakens 'verstopt' lagen, hoe het koffieapparaat werkt (wat nogal een lastig geval was), waar de verlichting van het zwembad en buiten zit etc.

Schoonmaak is allemaal goed m.u.v. de keukenkastjes aan de binnenkant. Muffe lucht en etensresten in de kastjes.

Gereisd met vrienden in maart 2017

"Het ultieme genieten"

Carry le Clercq, 1-4-2017

Dit huis, we verbleven in de villa Happy View, was zoo heerlijk en fijn. Zeker als je zoals ons met het hele gezin en een kindje van 3 jaar hier verbleven. Overal zitjes, uitzicht op zee, leuk en smaakvol ingericht, eigen zwembad, eigen privé strandje en heerlijke loungebedden. Iedereen zijn eigen badkamer, en afwasmachine. AH op loopafstand, wat wil je nog meer???
Gereisd met vrienden in maart 2017

Prima woning, best gelegen van het park

Jerome, 14-12-2016

Ligt op de hoek, eigen strandje, iets minder privacy dan de andere villa's ivm naast gelegen hotel. Daar in tegen loop je vanuit het huis zo naar alle gelegenheden, wat de andere villa's weer niet hebben.
Gereisd met partner in november 2016

Super ligging en snorkelen van uit de tuin.

Harry Bosscher, 5-11-2016

Gewoon fantastisch. Zo van uit huis de zee in duiken.

De woning en slaapkamers waren netjes en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Afscheid nemen was moeilijk!

Joke van de Pol, 4-4-2016

Prima communicatie met Beachvilla's Curacao komen zeker terug! Toplocatie.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Paradijs op aarde

Henk en Carry, 11-2-2016

Super mooi huis, uitstekende ligging, veel privacy. Een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Heerlijke ruime villa met waanzinnig uitzicht!

Jeroen B., 19-1-2016

Villa Happy View biedt alles wat je op een tropisch eiland zoekt. Ligbedjes om in de zon te liggen, maar zeker ook heerlijke plekjes in de schaduw onder de Palapa op het strand of onder de veranda. Villa heeft een ideale ligging. Restaurants, bar en supermarkt binnen enkele honderden meters, maar toch alle privacy en rust.

Villa zelf is prima schoon, maar kan van binnen her en der weer een likje verf gebruiken. Aangezien het leven op Curacao zich voornamelijk buiten afspeelt heeft dit onze 'vakantie-vreugde' zeker niet beïnvloed! Wij komen volgend jaar januari graag weer terug!

Gereisd met partner in januari 2016

Waanzinnig!

Edgar, 20-12-2015

In september zijn wij een aantal weken in Happy View geweest en wij hebben hier werkelijk genoten. De locatie is top, de villa schoon, modern en luxe en het zwembad met eigen strand waar je met een ondergaande zon heerlijk kan BBQ-en helemaal top! Ook met kindjes is deze villa prima - je hebt vrijheid en het zwembad kan worden afgeschermd. Ook de service is helemaal goed - we hadden een klein probleem met de WiFi wat na melding op dezelfde dag was opgelost. Ik kan niets anders dan deze villa van harte aanbevelen en wij komen zeker nog eens terug! Bon Bini!
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Beachvilla's Curaçao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Beachvilla's Curaçao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Beachvilla's Curaçao scoort een 9.5 uit 10 op basis van 59 reviews.