Appartement Amber Apartments

9,7

101 reviews over Appartement Amber Apartments in het Nederlands

Super fijne vakantie bij Amber

Caroline, 12-4-2017

Amber Appartment Curacao is fantastisch Miranda is een super gastvrouw !

Wil je graag naar het eiland ....is dit zeker een aanrader

Het huren van een auto is een must , download de app maps.me en je komt overal zonder problemen !

Vergeet niet naar Cas abou te gaan zeker een aanrader ( is ons lievelings strand )

Miranda de gastvrouw legt je alles uit en weet als geen ander de allermooiste plekjes van het eiland

Het was voor ons een fantastische tijd genoten van vriendschap gastvrijheid zon wind vrije tijd en heerlijk eten

Gereisd met partner in maart 2017

het was in 1 woord fantastisch

Andrea, 23-2-2017

Bij aankomst op Hato werden we netjes opgehaald en naar ons appartment gebracht, daar aangekomen stond Miranda ons al op te wachten. Alles werd netjes uitgelegd en de koelkast was al gevuld en de airco stond al aan.

De volgende ochtend kwam Miranda terug en heeft ons alles verteld over het eiland. Onze auto had ze ook geregeld en die stond dus al klaar.

Het app. is van alle gemakken voor zien, alles was aanwezig.

Grote keuken en woonkamer, met veel ramen. heerlijk bed en een mooie grote badkamer ( douche met warm water). tussen door word het app. nog een keer schoongemaakt en de handdoeken vervangen.

Het is super om in de tuin te zitten. een heerlijke wind en een mooie tuin die goed onderhouden is.

De gastvrouw is echt helemaal super, ze wil alles voor je doen en mocht er iets zijn lost ze het meteen op. een super, gezellig en lief mens!!!

Wanneer we weer terugkomen gaan we zeker weer naar Miranda.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Super!

M. Boxem, 23-2-2017

Erg fijn verblijf gehad in het appartement. Schoon en ruim.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Mooi rustig gelegen appartement.

Johanna, 15-11-2016

Mooi ruim appartement in een rustige woonwijk. Ruim balkon ( terras) aan voor en achterzijde. Goede service v.w.b. regelen transfer van en naar luchthaven, en "koelkastservice". Miranda is een goede gastvrouw.

Auto is wel noodzakelijk!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Fantastisch voor een rolstoelgebruiker

Robert Daling, 21-9-2016

Ik ben samen met 2 rolstoelgebruikers 12 dagen naar Amber Apartments geweest. We zijn hier nu voor de tweede keer terug gekomen. Dankzij een zelfgemaakte aanpassing is het voor de rolstoelgebruiker met een lopende persoon eenvoudig om het ruime appartement te betreden. Ook kunnen er hulpmiddelen bij het toilet en de douche gehuurd worden. Met Miranda als gastvrouw hoef je nergens om te denken. Haar kennis van het eiland, restaurants en bezienswaardigheden in combinatie met haar enthousiasme om het voor haar gasten zo aangenaam mogelijk te maken, is bewonderenswaardig. Ook het huren van een auto kan je door Miranda laten regelen. Wil je goed en uitgerust op vakantie en zoek je een goedkoop appartement dan ben je bij Amber Apartments zeker op het juiste adres.
Gereisd met partner in september 2016

Dinesh, 21-9-2016

Wij hebben 11 nachten in het boven appartement doorgebracht. Het was in 1 woord super fantastisch. Appartement heeft alles voor een prettig verblijf. Mooi uitzicht vanuit het terras, licht lekker op de wind en zeer ruim.

Met een gastvrouw als Miranda kom je letterlijk niets te kort. Ze loopt graag langs om te vragen hoe het gaat en daarnaast ook regelmatig contact via Whatsapp.

Ook een last minute rit naar de luchthaven heeft Miranda nog in orde kunnen maken ondanks haar drukke agenda.

Wij komen zeker terug naar Amber Apartments.

Tip: Je hebt zeker een auto nodig!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastisch appartement!

Kocks, 4-4-2016

Amber Apartments is een prachtig appartement in een rustige beveiligde woonwijk.Heerlijk ruim en schoon.

Voor en achter een balkon zodat je altijd een heerlijk plekje hebt om te zitten.Ontvangst door Miranda was geweldig!Ze kan je een schat aan info geven over het mooie eiland met veel tips en ideeën.Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeer zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in februari 2016

Fantastisch!

Bergmeester en Hofman, 30-3-2016

Een super appartement.Keurig netjes en in een nette woonwijk.Perfecte service,huurauto stond al klaar ,koelkast gevuld ,taxi vanaf vliegveld geregeld en een super vriendelijke gastvrouw.Al met al dik tevreden.En een super mooie vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Super geweldig!

Gini Hovenkamp, 29-2-2016

Je hebt echt een auto nodig! De ligging is in een mooie beveiligde woonwijk. De tuin was vol exotische bomen en heerlijk beschut met veel schaduw.

Het appartement was zeer ruim met alles erop en eraan.

Alles was Goed!!!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Mooie plek in een mooie wijk.

Ellij Huizinga., 29-2-2016

Mooi ruim appartement,met Auto ben je heel Mobil, naar de Beach of naar Willemstad.En Miranda is een geweldige gastvrouw.Die er als je haar nodig hebt ,alles voor je oplost.top!!!.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amber Apartments in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amber Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Amber Apartments scoort een 9.65 uit 10 op basis van 104 reviews.