Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments ***

Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments
Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments bij:

101 reviews over Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments in het Nederlands

Wauw!

Linda, 4-7-2017

Fantastisch appartementencomplex. Wij hadden de luxe om er bijna alleen te zijn. Ruim appartement, waar alles bij in zit. Wij zijn gewend om zelf vaatdoekjes/ theedoeken/ afwasmiddel et cetera allemaal mee te nemen. Helemaal niet nodig! Alles was aanwezig. Zelfs een koelbox voor mee naar het strand. :-) Het werd ook goed schoon gehouden. Alles kreeg opnieuw een likje verf omdat het rustig was, al was dat niet eens nodig.

Appartementencomplex ligt wat hoger, waardoor je een mooi uitzicht hebt. Is een eindje lopen naar de Jan Thielbaai (wel te doen).

De eigenaar is welwillend, zelfs toen we aan het einde van onze vakantie naar een ander hotel gingen, gaf hij aan dat als er wat was, we zo konden appen.

Kortom, echt aan te raden!

Gereisd met partner in mei 2017

Keurig, vriendelijk, rustig, gastvrij. Aanrader!

Rudy, 7-6-2017

Vorige week (28 mei t/m 2 juni en opnieuw 3 juni en 4 juni) verbleven wij in het Amalia Boutique Hotel. We zouden de laatste 2 nachten elders slapen maar zijn na 1 nacht alweer teruggegaan naar Amalia omdat we daar gewoon erg tevreden over waren en omdat het andere hotel in Westpunt onder de maat was. Gelukkig was een nieuw verblijf bij Amalia na een Whatsapp bericht en telefoontje met de eigenaar van Amalia weer snel geregeld!

Na een autorit van een klein half uur vanaf het vliegveld werden we bij aankomst vriendelijk ontvangen door de eigenaar. We kregen uitgebreid informatie over het appartement en onze vraag over mogelijke tips werd ook goed beantwoord. Bij binnenkomst van 'ons' appartement troffen wij een zeer schoon en ruim appartement aan. De douche bleek aan de koude kant maar dit werd direct voor ons aangepast. Het zwembad lag direct voor ons appartement maar gaf geen overlast.. De gratis WIFI werkte ook prima op het complex, dus mooie foto's konden eenvoudig gedeeld worden met Nederland.

De ligging is rustig maar met een auto (daarom geen cijfer 10) zijn alle faciliteiten goed te bereiken (incl. AH supermarkt). Westpunt in een uur te bereiken. (Lijkt lang maar op Curaçao kun je natuurlijk niet heel hard rijden) Prijs/kwaliteit is goed, zeker in vergelijk tot andere hotels op het eiland. Amalia is vele malen goedkoper dan een ander hotel waar wij het korte verblijf hebben ervaren als een kleine ramp.

Gereisd met partner in mei 2017

ondanks veel hoogbouw,vrij uitzicht.

Rita van Egmond, 22-2-2017

Appartement is ruim genoeg voor 2 personen. Misschien wat meer gebruiksvoorwerpen zoals serviesgoed. Wel een compliment voor het verschonen van beddengoed en douche en handdoeken. Top.1 x in de 5 dagen.
Gereisd met partner in februari 2017

Fantastisch.....

Tineke, 4-2-2017

Mijn vriendin en ik waren hier 22 januari tot 31 januari. Wat hebben we daar een heerlijke vakantie gehad. Heerlijk rustig en doordat het niet zo groot is heb je veel contact met de andere gasten..Dus s'avonds lekker samen aan de "stamtafel" een wijntje drinken lekker bij praten .Haitham en zijn team zijn prachtige mensen die alles voor je willen doen . Heerlijk geslapen,kamers zijn goed schoon en ruim. Al zingend zijn de dames met hun werk bezig dat zegt voldoende over de sfeer...Haitham en team...Dank jullie wel voor alles....En tot ziens want ik kom zeker weer terug samen met mijn man...

Dikke knuffel Tine en Lisette.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Geweldig

Lynn, 4-8-2016

Begin juli naar Amalia geweest. Geweldig hotel en alles is netjes geregeld. We hebben een top vakantie gehad. Een auto huren is wel een pré. Voor de rest is alles lekker dichtbij, goed te doen met de auto.
Gereisd met partner in juli 2016

Absolute aanrader

Christiane en Nicole Sanders, 5-7-2016

Na anderhalve week verblijf in Amalia apartments/hotel kunnen wij zeggen, dat dit een absolute aanrader is. Gastvrijheid, nette en gezellige kamers, een heerlijk zwembad met makkelijke ligbedden. Een echt fijne en rustig gelegen locatie, dichtbij het prachtige Jan Thiel strand.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

niet gastvrij

will blaak, 26-6-2016

het personeel was vriendelijk . de eigenaar niet . zo ongastvrij en totaal niet gastvriendelijk,

als je ergens om vroeg. kon het niet

Gereisd met vrienden in juni 2016

Schitterend rustig, mooi, nieuw complex

Daniel&Esther, 8-5-2016

Complex bestaat uit appartementen en kamers, wij hadden een appartement. De eigenaar Haitam verhuurd ook auto's. Aan alles zie je dat hij trots is op zijn complex. Super schoon, service met een grote S. Ligging in een luxere wijk, wij hadden meteen een auto geboekt. Als jij meer van Curacao wilt zien is een auto toch wel noodzakelijk. Elke ochtend om 08.00 uur liggenn er wat sandwiches en staat er een pot koffie en thee voor je klaar bij de receptie. De rest is al aangegeven in andere reviews. Als ik dan toch een puntje van verbetering kan noemen is het de ventilator die maar op 1 stand kan boven je bed, die draait te hard en de airco precies boven je bed vinden wij niet ideaal.
Gereisd met partner in mei 2016

prima uitvalsbasis om curacao te verkennen

kingtheo60, 20-4-2016

Zeer schoon (dagelijkse handdoekenwissel). Vriendelijk personeel. Ik had graag op de hotelkamer een waterkoker gehad om zelf een kopje thee te kunnen zetten. Ook een makkelijke stoel had ik wel fijn gevonden. Voor 1 stoel is zeker plaats.
Gereisd met partner in maart 2016

Top accommodatie met super behulpzame eigenaar

Tim & Samantha, 8-4-2016

Heerlijk ruim en schoon appartement met prachtige inrichting. Ligging in een rustige straat. De eigenaar Haitam is echt super vriendelijk en behulpzaam. De kamers worden netje elke dag schoon gemaakt, en je krijgt elke dag schone handdoeken. Je kan heerlijk op het afgesloten complex ontspannen. Ook prettig is dat je via Haitam een auto kan huren en excursies. Hij staat dag en nacht voor je klaar. Een absolute aanrader voor als je naar Curaçao voor een ontspannen vakantie. Wij keren hier zeker terug.
Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Amalia Boutique Hotel & Vacation Apartments scoort een 9.35 uit 10 op basis van 101 reviews.