Appartement ABC

9,4

48 reviews over Appartement ABC in het Nederlands

Afkicken

Jan, 21-9-2017

Houd er rekening mee dat je verslaafd word als je een keer te gast bent geweest bij Ruud en Bep van ABC appartementen..

Wat een leuk kleinschalig gezellig knus toch ruim appartementen complex met alle voorzieningen dr op en dr an.

We hebben het uitstekend naar onze zin gehad en komen graag terug..

Heb ik hiermee teveel gezegd ?

Nee

Gereisd met partner in september 2017

Superfijne plek!!

Boukje, 8-9-2017

Na een lange vlucht werden we vriendelijk welkom geheten door Bep die ons van Hato heeft gehaald. Op het park aangekomen, gelijk naar ons appartement. Mooi groot en schoon. Ruimte genoeg voor ons 4tjes. Keuken met alles wat je maar nodig bent, badkamer douche, wc en wasbak keurig netjes. 2 mooie ruime slaapkamers met voldoende bergruimte voor alle kleding en koffers!

Vanaf het terras heerlijk zicht op het, bijna prive, zwembad. Ruud en Bep zijn vriendelijke mensen die je overal mee helpen mocht er wat zijn of als je vragen hebt over bijvoorbeeld leuke uitstapjes, eettentjes enzovoort. We zijn hier met onze kids van 11 en 13 geweest, en ondanks dat ze de enige kinderen op het park waren, hebben ze zich geen minuut verveelt! De boottocht met aansluitend de bbq hebben we als zeer gezellig ervaren. Gezellig met de andere gasten kletsen en eten!

Locatie van het complex is super. Je zit zo op de weg naar alle mooie stranden en in mijn ogen het mooiste deel van Curacao. Binnen paar minuten ben je bij de supermarkt Centrum en even doorrijden en je staat midden in het hart van Willemstad! Auto bij hun gehuurd, was ook allemaal prima geregeld! Gaan graag nog een keer weer heen......

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Waanzinnig verblijf!!

Laurens Moeliker, 3-8-2017

Bij aankomst zijn we ontzettend gastvrij ontvangen door de familie Nije, die het park runt. Hier kregen we de sleutel van ons appartement, dat mooi schoon was en van alle gemakken voorzien.

Het appartement staat op een complex met 11 andere huisjes, waardoor je het gevoel hebt dat je in een kleine gezellige buurt woont, en niet op een enorme toeristische camping staat. Er is een zwembad om lekker in af te koelen en er worden wekelijks barbecues geo

rganiseerd en tochtjes met de boot van de eigenaar (zeker aan te raden!!). Het park ligt centraal gelegen, waardoor je dicht bij de stad bent, maar ook bij de stranden en de natuur!

Al met al twee super leuke weken gehad!

Gereisd met vrienden in september 2016
Sjors Nije, Beheerder, 4-8-2017

Beste Laurens,

Bedankt voor het enthousiaste bericht. Wij vinden het erg leuk dat je ons park als een gezellige buurt beschrijft. Gezelligheid en persoonlijkheid is iets wat wij hoog in het vaandel dragen, om onze bezoekers het ultieme vakantiegevoel te geven. De volgende keer zijn jullie weer van harte welkom ;)

Zeer goed bevallen.

Marcel de Jong, 29-7-2017

Ruim en prettig apparrtement.Veel privacy.Waaitr lekker door. Aan het fijne zwembad. Centraal op het eiland gelegen. Fijne gastvrouw. Kan geen negatieve aspecten bedenken. Ideaal om curacao te ontdekken.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Bep, Beheerder, 4-8-2017
Bedankt voor je positieve review. We vonden het gezellig dat jullie bij ons op het park waren. Jullie plant doet het heel goed bij ons, een herinnering aan jullie verblijf ;)

Thuiskomen in de Caraïben

Werner Brands, 18-7-2017

Meerdere fantastische vakanties doorgebracht op deze locatie! Appartementen zijn schoon en compleet uitgerust. Door de gastvrije ontvangst voelt het altijd weer als een fijn thuiskomen op het eiland!

Bij de gastheer en -vrouw kun je altijd terecht voor informatie over activiteiten op het eiland. Daarnaast organiseren ze eens per week een bbq voor alle gasten op het park, dit is altijd weer erg gezellig!

Ik ga hier zeker vaker terugkomen!

Gereisd alleenreizend in juli 2016
Sjors Nije, Beheerder, 18-7-2017
Het is ons een waar genoegen dat we je al verschillende keren hebben mogen ontvangen. Nog bedankt voor alle zeil-tips, de volgende keer gaan we weer samen trainen;).

Heerlijke huisjes met zeer gastvrije eigenaren

Henk en Ria Nuesink, 17-7-2017

Voor de 4e keer hebben wij onze vakantie doorgebracht bij ABC-appartementen op Curacao. De huisjes waarin je verblijft zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Het park is rustig met een fijn zwembad. Vanaf deze plek kun je snel naar Willemstad en de mooie baaien van Curacao. Bep, Ruud en Sjors doen er alles aan om het je naar je zin te maken en dat is ook deze keer weer goed gelukt. Zo goed dat we zeker terug zullen komen. Op dit moment zijn ze ook 2 persoons appartementen aan het bouwen. Van de bouwwerkzaamheden heb je geen last op het park. Om Curacao goed te kunnen zien heb je wel een auto nodig. Deze kun je ook bij ABC-appartementen huren voor een gunstige prijs.

Bep, Ruud en Sjors bedankt voor jullie goede zorgen, vooral na de "misstap" van Ria. Tot de volgende keer.

Gereisd met partner in juli 2017
Bep, Beheerder, 4-8-2017
Wij vonden het ook weer super om jullie te mogen ontvangen. Jullie zijn deze keer echt uitgerust naar huis gegaan. Wij zullen er voor zorgen dat jullie bij het volgende bezoek een nieuw appartement kunnen testen! Zonnige groeten uit Curacao

super vakantie gehad

arthur en hottie, 12-7-2017

Wat hebben wij het fijn bij jullie gehad...en jullie zijn zo gezellig en leuk. Gaan het wel missen en zeker ook de lieve katten... Was net of wij huisdieren hadden. Alles was goed verzorgd en een heel fijn huisje. Dikke kus voor jullie
Gereisd met partner in juni 2017
Bep, Beheerder, 4-8-2017
Wij vonden het ook erg leuk dat jullie op ons park verbleven. Hopelijk zien we jullie nog een keertje terug. In de tussentijd zullen wij voor de katten zorgen ;).

Fantastische ligging en heerlijk gastvrij!

Linda Maas, 23-6-2017

Het zijn complete en volledig ingerichte appartementen. De huisjes zijn schoon en geven een echt vakantiegevoel. De gastvrouw en gastheer zorgen ervoor dat je je helemaal thuis voelt. Niets is te gek, ze willen met alles helpen. Bij het park kan je ook auto's huren, erg handig zo kan je meteen erop uit trekken.
Gereisd met partner in april 2017
ABC appartementen, Beheerder, 9-7-2017

Beste Linda,

Hartstikke bedankt voor je positieve bericht op zoover. We hebben genoten van jullie aanwezigheid en kijken uit naar de volgende keer.

zeer goed

SWA, 5-3-2017

Dat ze een auto moeten huren
Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig

Linda, 9-12-2016

Heerlijk relaxed vakantie gehad, grote fijne en zeer schone huisjes, echt een top aanrader.

Zwembad heel schoon, Eigenaars waar je je thuis voelt.

Gereisd met partner in november 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement ABC bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement ABC in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement ABC zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement ABC scoort een 9.43 uit 10 op basis van 49 reviews.