Bed and Breakfast Villa Vermaire

Zoover award

55 reviews over Bed and Breakfast Villa Vermaire in het Nederlands

Goed gelegen moderne b&b bij Jan Thiel

Bas, 2-10-2017

Niet onze eerste keer op t eiland maar wel de beste vakantie tot dusver. De belangstellende en behulpzame aanpak van gastheer en gastvrouw zorgt voor mooie wisselwerking tussen de aanwezige gasten. Positieve, ontspannen sfeer, rustige koele kamers dankzij de rolluiken.

De wijk wordt veel gebruikt door hardlopers vanwege de veiligheid, verlichting en aanwezigheid van stoepen. Je loopt ook in het donker makkelijk naar de Jan Thiel baai.

Olga heeft voor ons een stoere quadtocht door de wildernis geregeld en verder gezorgd dat er een huurauto klaarstond.

Halen en brengen van het vliegveld gebeurde in eigen beheer, wat wij erg prettig vinden.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2017

geweldig

truus, 20-7-2017

heel familiair, supergezellig, de eigenaars doen alles om het naar je zin te maken, de kamers zijn schoon en fris, mooi zwembad, kortom geweldig
Gereisd met partner in februari 2016

Perfect & Fantastisch

Angela & Rob, 12-6-2017

Prima ligging aan de Jan Thiel Baai.

Uitstekende verzorging door Olga en Anne: heerlijk ontbijt, prima huurauto, flexibele voorziening in alle gemakken.

Wat ons betreft absoluut Geen minpunten.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch!

Connie, 29-5-2017

Wij vonden het helemaal geweldig...net terug in Holland ook lekker weer maar daar is t het toch anders...echt vakantiegevoel niets moet alles mag...super mooie B&B zo clean en helder lekker ontbijt en zeer vriendelijke mensen!!

Bedankt Olga en Anne xxx

Super verblijf!

Pauline, 23-5-2017

Fantastische locatie, schone ruime kamers en een super ontbijt!

Mooie omgeving met leuke restaurantjes op loopafstand. Lieve gastvrouw en heer die werkelijk alles voor je regelen.

Zijn hier al 4 keer geweest en komen zeker weer terug. Top accomodatie!

Gereisd met partner in mei 2017

Goed verzorgd, gastvrij en gezellig!

Marlika, 8-5-2017

Zoek je naar volledige ontspanning en toch dichtbij het centrum of strand?

Dan is dit wat je zoekt!

De kamer is heerlijk en ook snel koel te krijgen door de goede airco. De bedden liggen fantastisch!

Anne en Olga zijn een leuk gezellig vrolijk sportief stel! Ze hebben hun B&B netjes verzorgd en sfeervol ingericht. Ik voelde me al na een dag helemaal thuis. Een heerlijk ontbijt wordt geserveerd iedere ochtend. Keuze mogelijkheden zat! Drankjes zijn voorradig tegen een kleine vergoeding. Het zwembad is heerlijk en lekker lang open tot zelfs 22.00 uur. Dus wil je nog na een dagje strand of stad lekker dobberen, hier kan dat!

Dolfijnen zwemmen is van te voren al goed geregeld. Helemaal super! Andere excursies zijn ook mogelijk.

Anne en Olga zijn oprecht geïnteresseerd en doen er van alles aan om het verblijf zo optimaal mogelijk te maken.

Voor Willemstad moet je ongeveer 30 minuten met de auto rijden.

De stranden zijn om de hoek. Zanzibar is voor ons iets te gemaakt dus wij zijn de stranden aan de westkant op gaan zoeken. Maar dat is maar net waar je van houdt.

Geweldig! We komen zeker terug

Kees en Hester, 7-3-2017

We zijn van 19-2 tm 5-3 2017 bij villa Vermaire geweest. Het was in een woord geweldig. We werden van het vliegveld gehaald door de sympathieke zoon van Olga en Anne, Jack. Hij vertelde onderweg alvast wat over de gebruiken van het eiland. Bij de villa aangekomen werden we hartelijk ontvangen door Anne en Olga. Gezellig gekletst onder het genot van een welkomstdrankje. Wij kregen kamer nummer 2 toegewezen. Een zeer ruime, koele en strakke kamer. De bedden zijn uitstekend en extra lang met mooi linnengoed. Iedere dag schone handdoeken en 2 x per week werd het bed verschoond. De dagelijkse schoonmaak was uitstekend. Iedere dag gingen we zwemmen in het heerlijke zwembad. Na het zwemmen werden we verwend met een heerlijke cappuccino door Olga. Na het douchen stond ons ontbijt klaar. Heerlijk vers gebakken broodjes, croissants, ontbijtkoek, yoghurt en vers fruit. Allerlei beleg van kaas tot hagelslag en pindakaas !! Gezellig met de andere gasten kletsen of de krant lezen die iedere dag klaar lag. We zijn iedere dag een uitstapje over het eiland gaan maken met de auto van Anne en Olga. Die auto was perfect om de soms slechte wegen te rijden. We hebben veel strandjes en baaien bezocht maar onze favoriet was Playa Grandi. Daar hebben we gesnorkeld met zeeschildpadden! Wandelen door Willemstad, ijscappuccino drinken op een terras aan de kade en naar de cruiseschepen kijken. Zwemmen met dolfijnen in het zeeaquarium. Er zijn diverse leuke restaurants op loop afstand. Een aanraders is Kyoto met de heerlijkste sushi!! Wij gaan eigenlijk nooit 2 x naar dezelfde bestemming maar voor villa Vermaire maken we een uitzondering want we gaan zeker terug!
Gereisd met partner in februari 2017

Heerlijke plek!

Monique, 5-2-2017

Voor de 2e keer Dushi Curaçao bezocht. Heel gastvrij verblijf gehad bij Olga en Anne van Villa Vermaire, op loopafstand van Jan Thielbaai.

Mooie, ruime kamers, goed verzorgd ontbijt en gebruik gemaakt van huurauto.

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in januari 2017

Geweldige ervaring op Curacao

Elske en Dennie, 26-1-2017

Geweldige bed & breakfast. We zijn in de watten gelegd. Uitstekend verzorgd, superschoon, zeer ruime kamer met goed bed en fijne plek op ideale locatie vlakbij één van de fijnste stranden op het eiland. Olga, Anne & Jack deden er alles aan om ons thuis te laten voelen, en het lekkere Hollandse ontbijt zullen we nog lang missen. Masha danki voor een heel fijn verblijf!
Gereisd met partner in januari 2017

Je voelt je er helemaal thuis!

Saskia Kaptijn, 9-1-2017

Olga en Anne zorgen voor een heel hartelijk welkom in hun B&B. Ze zijn erg behulpzaam en gastvrij. Ze staan altijd voor je paraat en zorgen ervoor dat niets je te kort komt. Tours en tripjes zijn via hun te regelen, maar als je zelf op pad wilt om het eiland te verkennen, kun je ook (voor een super prijs!) een van de auto's huren die ze beschikbaar stellen. Ze kennen het eiland en hebben vele leuke tips. De B&B ziet er verder top uit en is echt een fijne plek om helemaal tot rust te komen!
Gereisd met vrienden in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Vermaire in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Vermaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Vermaire scoort een 9.65 uit 10 op basis van 65 reviews.