Vakantiehuis Villa Paulina

9,7

23 reviews over Vakantiehuis Villa Paulina in het Nederlands

Mooi huis

Erik, 30-12-2016

Mooi huis, wel in een rommelige buurt. Ook hadden we het gevoel dat we in de gaten werden gehouden door de eigenaar via de vele camera's (bedoeld voor als beveiliging) in en om het huis.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prachtige villa die van alle gemakken is voorzien!

Familie Wilde, 28-10-2016

Wij hebben twee heerlijke weken vakantie gevierd in Villa Paulina. We werden vriendelijk ontvangen op de luchthaven en werden vervolgens naar de villa gebracht, waar we opnieuw een warm welkom kregen van de beheerster. Een prachtige en ruime villa die van alle gemakken is voorzien. Het is volledig ingericht voor het weer in de tropen (koelkast met ijsblokjes functie, losse koelingselementen, waterjug, airco, ventilator etc.). De villa is goed beveiligd door een alarm installatie en ligt in een rustige buurt.

Het zwembad is ruim en wordt goed onderhouden. Vanaf het zwembad heb je een mooi uitzicht over de vlakte van Hato.

Het huren van een auto bij Villa Paulina is ons eveneens goed bevallen.

De villa ligt centraal op het eiland en de mooiste stranden zijn binnen 20 minuten te bereiken. Voldoende winkels (supermarkt, bank, bakker, apotheek) op 5/10 minuten rijden.

Al met al een aanrader! Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Fantastische villa op prachtige locatie!

Rob Gertsen, 23-2-2016

Wat een fantastische villa van de familie Paulina! De locatie op Grote Berg is lekker centraal en het uitzicht is schitterend. De villa is groot, zeer goed onderhouden en van alles voorzien met heeft een prachtig privé zwembad.

De offerte, de betaling, de informatie, de ontvangst en begeleiding ter plaatse: allemaal top.

Volgens jaar weer Curacao en dan zeker weten weer Villa Paulina. Haymund, Mascha, Duneschka en Cerel: bedankt voor een geweldige vakantie en tot volgend jaar!

Gereisd met partner in februari 2016

Wat een geweldige, luxe villa!

Jack, 12-12-2015

De werkelijkheid overtreft zelfs de mooie foto's, deze villa is echt fantastisch mooi. Van alle gemakken voorzien, een heerlijk zwembad erbij en een prachtig terras dat gedeeltelijk overdekt is, waardoor we tijdens een zeldzame regenbui toch nog heerlijk buiten konden zitten.

De ligging is ideaal, centraal op het eiland en dichtbij Willemstad.

Ook de geboden service is perfect, je hoeft alleen maar vakantie te vieren en te genieten van het heerlijke weer.

Gereisd met partner in november 2015

Een excellente villa Paulina

Fer, 17-6-2015

Vakantievilla Paulina is een perfecte villa om vakantie te vieren op Curacao. De ligging op Grote Berg ligt centraal op Curacao. Na hieruit kun je snel naar Willemstad rijden en het westen van Curacao. De op de site opgenomen beschrijving en foto's komen geheel overeen met de werkelijkheid. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima. De boeking, de betaling, de afhandeling, vervoer vanaf de luchthaven, de ontvangst, het zeer goed onderhouden huis, alles was op een professionele manier tot in de puntjes geregeld.

Bij een volgende vakantie zullen we weer boeken bij villa Paulina

Gereisd met vrienden in mei 2015

Wauw! Wat een super villa!

Nancy, 19-5-2015

De gastvrouw Doeneska is een zeer vriendelijke vrouw die je welkom heet in de villa en netjes alles uitlegt. De luxe villa is echt helemaal compleet!! Heerlijke bedden, ruime slaapkamer, ruime badkamer, computer en wifi aanwezig. Genoeg servies, Koelkast met ijsklontjes maker en koudwater tap is een uitkomst! Het zwembad is groot en diep genoeg om je lekker te vermaken. De grote eettafel buiten is heerlijk om gezellig met het gezin te eten. En de Lounge set lekker relaxen in de late uurtjes... Airco in de slaapkamer is ideaal anders is het niet uit te houden met de warmte. Ze hebben zelfs aan de NL stekkeraansluitingen gedacht! De villa staat in een rustige wijk. Waar je geen inkijk hebt van andere buren. Wij hebben via hen een auto gehuurd en dat is ideaal, want dan verken je pas echt het eiland! De villa is ruim en super schoon! Alles is modern ingericht en goed onderhouden. Mochten we ooit weer naar Curacao gaan, komen we zeker bij Villa Paulina terug!!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Thuis met een Caraibisch tintje

Lesley Neys, 26-4-2015

Alle gemakken (En Meer!) die je gewend bent thuis die kan je tijdens een verblijf bij villa Paulina ook allemaal ervaren. Zeer mooie, ruime villa met groot zwembad. Voorzien van geweldige Amerikaanse koelkast (met watertap+ ijsblokjes), voldoende eet- en kookgerei, vaatwasser, wasmachine, droogrekjes... Zeer sfeervolle buitenverlichting, mooie beplanting, meer dan voldoende zitmogelijkheden, bbq,... Alarm en videobewaking voorzien en die doen het prima. Hebben we nl. buiten onze wil om even uitgetest. Alarm vergeten af te zetten toen we 's ochtends het raampje van de bdk openden ,alarm ging meteen loeihard af en nog geen minuut later belde de eigenaar (Haymund) vanuit NL om te checken of alles in orde was!
Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Een wereldvakantie in een fantastische villa

Miranda, 6-8-2014

Wij hebben genoten van Villa Paulina. De villa is prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. Het is heel schoon en er ontbreekt niets. Het zwembad was heerlijk. Het eiland Curacao is al een paradijs opzich maar als je dan iedere avond mag verblijven in zo'n prachtige accommodatie dan maakt dat het tot een wereldvakantie.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Thuis op Curacao in een fantastische villa!

Benny, 6-11-2013

Bij Villa Paulina boek je niet zomaar een villa... Je boekt het vertrouwde gevoel van thuis in het zon overgoten Curacao. We waren van alle gemakken voorzien en vielen van de ene verbazing in de andere als het gaat om details, extra's en service. Het overtrof alle verwachtingen!! Wij hebben er heerlijk van genoten en ik kan het iedereen aanraden!!

Villa Paulina is vanaf nu onze vaste uitvalsbasis, "ons thuis", op Curacao.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Top! super! geweldig!

Familie J.Muilwijk, 23-4-2013

Voor de 3e keer!!!!! genoten van Villa Paulina........ dat zegt toch genoeg?

bij aankomst hartelijk ontvangen door de familie Paulina. niets wordt nagelaten om je verblijf super te maken. het gebeurt nooit, maar

alles is veel beter dan hier beschreven wordt. we gaan voor de 4e keer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Paulina in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Paulina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Paulina scoort een 9.66 uit 10 op basis van 25 reviews.