Vakantiehuis Villa Amarilla ***

9,4

64 reviews over Vakantiehuis Villa Amarilla in het Nederlands

Genieten met hoofdletters!

Lenny, 19-8-2017

Samen met mijn man en onze zoon van 11 maanden genoten van een heerlijke vakantie op een prachtig eiland.We hadden een mooi huis (Villa Amarilla), met zwembad en auto centraal gelegen op het eiland. Wat wil je nog meer? Een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische/-Supervakantie in Villa Amarilla Top.

Koos,Helen, Rox. van Duuren en Denise Sprankenis, 12-3-2017

Heerlijk om te verblijven in deze vakantiewoning , fijne centrale ligging. De woning is voorzien van echt alle luxe , en wat je nodig hebt voor een fantastisch verblijf op Curacao. We hadden de auto erbij gehuurd en dit

is wel aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Geweldige Villa!

Kees en Nina van Krailngen, 31-10-2016

Geweldige villa Ammarilla!

Mooie villa in een rustige wijk, lekker ruim en alle faciliteiten in en rondom het huis.

Ook het zwembad is heerlijk om erbij te hebben, en lekkere strand bedden bij het zwembad, ideaal om lekker te zonnen.. Ook de auto die erbij zat was geweldig lekkere instap en rijdt perfect! Binnen 10 tal minuten zit je aan een strand.

Ook wordt er wekelijks de tuin en het zwembad gedaan, alles ziet er top uit!

Bij deze bedank ik Ed voor de geweldige service.

En ook Kees en Angelique als beheerders! Zou me geen betere kunnen bedenken;)

Mvg,

Kees en Nina

Gereisd met partner in oktober 2016

Een droomvakantie !

Peter en Félice, 27-9-2016

Villa Amarilla gehuurd van Ed, voor 11dagen met de auto en geen seconde spijt gehad daarvan.

Bij aankomst stond de beheerder Kees netjes op ons te wachten ondanks de dikke vertraging dankzij de Antilliaanse douane.

Geweldige eerste indruk van het huis bij aankomst, mooi ruim opgezet en een zwembad is toch wel een musthave op het warme Curaçao.

Het huis is van alle gemakken voorzien,Amerikaanse ijskast en alles wat je thuis verder hebt. Alle slaapkamers hebben airco wat heel fijn is.

De ligging van het huis is ook ideaal zo'n beetje in het midden van het eiland en in een rustige wijk.

We hebben ook gebruik gemaakt van de kortingsbonnen die Ed ons gegeven had voor oa eten en om dingen te ondernemen. Vlakbij zijn er verschillende stranden voor het uitkiezen want met de auto kun je heerlijk overal naartoe rijden. Ed laat ook geregeld wat van zich horen via de mail wat wij als zeer prettig hebben ervaren.

Ook is het zeer prettig dat na aftrek vd electriciteit en water, de borgsom 2dagen na thuiskomst alweer op je rekening staat !!

Bedankt wij hebben genoten en zeker voor herhaling vatbaar!!!

Jullie zijn een topteam ,eigenaar Ed en beheerder Kees!!

Gereisd met partner in september 2016

mooi huis, goede auto

rita zutt, 26-8-2016

het ligt niet in de stad.
Gereisd met vrienden in januari 2015

Beste Rita,

hartelijk dank voor je review.

Ik weet dat je bedoelt aan te geven dat jullie zo hebben genoten van de rustige omgeving. Heel fijn!

jeroen, 24-8-2016

Voor de 2e keer villa Amarilla gehuurd..en dat is niet voor niets! Wat een geweldig huis is het toch, het zwembad, de palapa, suikerdiefjes in de tuin, de heerlijke Amerikaanse ijskast, kortom teveel om op te noemen. De ligging van het huis is perfect, het genieten van de rust en prachtige natuur in Banda bou is geweldig maar ook de drukte/gezelligheid is nooit ver weg met als aanrader de stranden porto Marie en Cas Abou op 10 en 15 min rijden. Het huis ligt zeer centraal op het eiland waardoor je in dezelfde tijd van westpunt(rust,snorkelen,natuur) en naar de caracasbaai/Jan Thiel( gezelligheid,winkels,activiteiten) rijdt, met Willemstad daar nog is tussen in echt de perfecte plek dus. Wij hebben ook dit keer weer genoten. Ed en beheerder Kees we willen jullie graag bedanken voor wederom een geweldige vakantie!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Beste Rabecca, Jeroen en Sam natuurlijk,

heel hartelijk dank voor jullie mooie review en beoordeling.

Alweer voor de tweede keer in Amarilla!

Heel fijn dat het jullie zo goed bevalt.

Ed

Een geweldig mooi huis met een heerlijk zwembad

Jacqueline, 23-8-2016

Voor ons was het verblijf van een week veel te kort. Het was genieten. Een ruim huis met een heerlijk zwembad en een overkapping waar je heerlijk in de schaduw kunt zitten. De keuken had alle materialen om uitgebreid te kunnen koken. We hebben tevens de auto gehuurd en heerlijk rondgereden op het eiland. Maar wat was het fijn om weer 'thuis' te komen in villa Amarilla.

Wij komen zeker terug.

Ed en Jacqueline

Gereisd met partner in september 2014

Beste Ed en Jacqueline,

nogmaals heel hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling.

Jullie hebben alweer geboekt; het aftellen is al begonnen?

Alvast weer heel veel plezier!

Geweldig!

klaske, 22-8-2016

Komen graag weer. De ligging is prachtig met een heerlijk zwembad. En de ontvangst en service kon niet beter.
Gereisd met partner in februari 2015

Klaske en Martijn,

heel hartelijk dank voor jullie beoordeling.

In januari weer op Curaçao in een van onze woningen.

Tot dan!

Fantastische villa: aanrader

Toine van Arendonk, 22-8-2016

Wij hebben genoten van Villa Amarilla. Heerlijk ruim, mooi en sfeervol aangekleed, lekker zwembadje, alles in huis was ruimschoots aanwezig en de Amerikaanse koelkast was een waar feest. Hier kan geen reisorganisatie tegenop. Ook de ligging midden op Curacao is ideaal voor uitstapjes. En de contacten waren zeer prettig en servicegericht. Wij kijken terug op een fantastische vakantie op Curacao en raden villa Amarilla van harte aan bij iedereen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Beste fam. van Arendonk,

heel hartelijk dank voor het alsnog plaatsen van een review i.v.m. de nieuwe regels voor het toekennen van de Zoover Awards.

We zijn er echter trots op dat we Echte Reviews en beoordelingen hebben van Echte Gasten, die ook Echt ons huis hebben gehuurd.

Nogmaals heel hartelijk dank voor jullie support.

Ed Pach

Top !

Theo Sinnema, 29-7-2016

Zonder twijfel is villa Amarilla een prettige woning om te verblijven. Van alle gemakken voorzien. Zonder dat het nodig is geweest weet je dat de beheerders Kees en Angelique in de buurt zijn en altijd bereid zijn om goede tips te geven. Met 5 personen voldoende ruimte !

Vanwege de centrale ligging zijn alle interessante plekken van Curaçao met de auto makkelijk en snel te bereiken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Beste Theo,

heel hartelijk dank voor de goede beoordeling.

Heel fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad.

Ed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Amarilla in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Amarilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Amarilla scoort een 9.43 uit 10 op basis van 70 reviews.