Vakantiepark The Pearl of the Caribbean ***

WebsiteLink naar website

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,8

143 reviews over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in het Nederlands

comfotabel rustig gelegen bungalow

Jolanda, 7-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Het park is klein en netjes onderhouden. 's Morgens vroeg met een kopje koffie ontwaken op je eigen terras voor je eigen bungalow die werkelijk van alle gemakken is voorzien. De vogels, leguanen en rust maken de start van de dag perfect. En je vertrekt daarna in je auto die je wel nodig hebt om het eiland te verkennen of ze gaan snorkelen of relaxen bij één van de vele strandjes die curacao rijk is. Aan het eind van de dag kom je weer terug op het park waar je nog een duik neemt in het zwembad om daarna na te genieten van een hapje, welke je zelf hebt klaar gemmakt in de prima uitgeruste keuekn, en een drankje op je eigen terras en geniet je van de laatste klanken van de vogels die ook hun laatste plek zoeken voor de nacht

Fijne vakantie

christel, 22-9-2017
  • Onderkomen7

Klein park met bungalows die niet overdreven luxe zijn maar wel alles bevatten wat je nodig hebt. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaren. Lekker zwembad en heerlijk rustig. Grote supermarkt op 5 min rijden waar werkelijk alles te krijgen is zelfs verschillende Ned merken.

Heerlijk

Heidi, 7-9-2017
  • Onderkomen7

Eerste indruk was niet zo goed, maar na twee dagen helemaal om. Heerlijk hier.

Huurauto is absoluut noodzakelijk.

Heerlijk, rustig.

Fam Looij, 31-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Heerlijk rustig. Het park ligt wel wat ver overal vandaag,

Auto is echt (zoals bijna overal op Curacao echt noodzakelijk.

Grote supermarkt op 5 min rijden.

Bungalows zijn basic maar dat weet je van tevoren.

Zwembad is heerlijk en wordt iedere dag schoongemaakt.

Leguanen, kolibrie's en alle ander mooie vogels in de tuin.

Maarten en Liesbeth weten onwijs veel van Curacao.

Ze denken mee en willen altijd helpen indien nodig.

Wij voelden ons hier heerlijk thuis.

We hebben een super vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige plek..op een heerlijk relaxt eiland

Degger, 24-6-2017
  • Onderkomen9

The pearl of the carribean is een heerlijk plekje voor de rust liefhebber . Auto noodzakelijk. Heerlijk huisje..simpel maar compleet. Zeer fijne beheerders.

Heerlijke tuin. Prachtige foto's gemaakt van mooie vogels.

Supermarkt dichtbij.. restaurants dichtbij.

Dit parkje is een echte aanrader❤👌❤

Gereisd met partner in juni 2017

Absolute aanrader voor genieters!

Louis Ekas, 12-4-2017
  • Onderkomen8

Geweldig, kleinschalig park/annex tuin vol tropische begroeiing, vogels en leguanen met amper twintig bungalows/appartementen. Eenvoudig ingericht maar op en top praktisch; prima airco, keurige keuken, een WiFi-verbinding waar menige andere accommodatie een voorbeeld aan kan nemen, fijne bedden en prima schoonmaak. Het mooie zwembad maakt het geheel af. De beheerders Liesbeth en Maarten zijn gastvrouw en -heer ten voeten uit. Wij mochten zonder probleem langer in de bungalow blijven tot wij 's avonds naar het vliegveld moesten. De auto was in ons arrangement inbegrepen en dat is een aanrader, ondanks dat het naar Willemstad en de stranden nog geen half uurtje rijden is en dát is al een genoegen op zich. De Mangusa supermarkt (waar onze Appie minimaal acht keer in past) op enkele minuten afstand. Daar is werkelijk alles te koop. Vlees, vis, groenten en fruit zijn van buitengewone kwaliteit, het water uit de kraan trouwens ook. Tevens zijn er veel Nederlandse produkten te koop. Wij vonden het prijsniveau best meevallen, vers vlees en vis zijn ronduit goedkoop en dat geldt ook voor de benzine (nog geen 90 eurocent). De mensen zijn erg vriendelijk, hebben humor en op het eiland is ontzettend veel te zien en te bezoeken. Mede dankzij de wind is het klimaat heerlijk, degenen die nog twijfelen over een bezoek aan Curaçao: gáán zodra het kan. Echter liever niet naar The Pearl of the Carribean, want wij willen de volgende keer ons plekje weer terug!
Gereisd met partner in april 2017

Leuke bungalows in een schitterende tropische tuin

Tiny Dros, 15-3-2017
  • Onderkomen8

Heerlijke 3 weken vakantie gehad in dit mooie park. Eenvoudig maar zeer volledig ingerichte 2-kamer bungalow. Vriendelijke en zeer behulpzame beheerders Liesbeth en Maarten. Een plek om terug te komen.
Gereisd met partner in februari 2017

Fantastische plek

M. Vlaar, 5-3-2017
  • Onderkomen8

Gezellig kleinschalig park. Prijs/kwaliteitsverhouding prima. Beheerders topmensen. Voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in januari 2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Leendert, 10-12-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Verwacht geen 5 sterren luxe, krijg wel een schoon huisje, een prettig park en vriendelijke, behulpzame beheerders. (mijn vlucht terug had aanzienlijke vertraging en ik mocht gewoon blijven tot dat ik het tijd vond om weg te gaan, zeer prettig) Een auto is een must! Het park ligt vrij afgelegen in verhouding tot de populaire stranden en baaien. Bij onze pakketreis was de auto inbegrepen. Tijdens ons verblijf was het een ramp om naar de westkant van het eiland te komen (stranden), iedere rit stonden wij in de file(!) en dan niet eventjes maar 't duurde echt minimaal een half uur voor je weer een beetje door kon rijden. Kan mij dat van een vorig bezoek aan Curaçao niet herinneren, maar oké, ik zat toen in Willemstad. Afijn, je bent op vakantie dus geen haast...

Het zwembad is prima, tijdens ons verblijf was 't daar zeer rustig, ruim voldoende ligbedden. WIFI was overigens in het huisje prima. Wij zaten achteraan in het park, ver van de receptie verwijderd maar hadden prima signaal.

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Mits met auto een fantastisch verblijf

Guus, 28-11-2016
  • Onderkomen7

Bij touroperator een reis gezocht na curacao, bij de prijs zat auto in dus pearl of the caribean geboekt. Het appartementen complex ligt vlakbij het noordelijke gedeelte van zee dus altijd heerlijke bries, en beveiligd terrein middels hekken en snachts bewaker. Een basic appartement maar wel schoon en netjes en alles werkt na behoren,airco en televisie aanwezig. Het echtpaar wat park beheerd is niks teveel in info geven of dergelijke. Bij volgend bezoek zou ik weer boeken bij pearl of carribeanen
Gereisd alleenreizend in november 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Pearl of the Caribbean bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark The Pearl of the Caribbean scoort een 8.15 uit 10 op basis van 146 reviews.