8,2

WebsiteLink naar website

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark The Pearl of the Caribbean*** bij :

139 reviews over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in het Nederlands

Prachtige plek..op een heerlijk relaxt eiland

Degger, 24-6-2017
  • Onderkomen9

The pearl of the carribean is een heerlijk plekje voor de rust liefhebber . Auto noodzakelijk. Heerlijk huisje..simpel maar compleet. Zeer fijne beheerders.

Heerlijke tuin. Prachtige foto's gemaakt van mooie vogels.

Supermarkt dichtbij.. restaurants dichtbij.

Dit parkje is een echte aanrader❤👌❤

Gereisd met partner in juni 2017

Absolute aanrader voor genieters!

Louis Ekas, 12-4-2017
  • Onderkomen8

Geweldig, kleinschalig park/annex tuin vol tropische begroeiing, vogels en leguanen met amper twintig bungalows/appartementen. Eenvoudig ingericht maar op en top praktisch; prima airco, keurige keuken, een WiFi-verbinding waar menige andere accommodatie een voorbeeld aan kan nemen, fijne bedden en prima schoonmaak. Het mooie zwembad maakt het geheel af. De beheerders Liesbeth en Maarten zijn gastvrouw en -heer ten voeten uit. Wij mochten zonder probleem langer in de bungalow blijven tot wij 's avonds naar het vliegveld moesten. De auto was in ons arrangement inbegrepen en dat is een aanrader, ondanks dat het naar Willemstad en de stranden nog geen half uurtje rijden is en dát is al een genoegen op zich. De Mangusa supermarkt (waar onze Appie minimaal acht keer in past) op enkele minuten afstand. Daar is werkelijk alles te koop. Vlees, vis, groenten en fruit zijn van buitengewone kwaliteit, het water uit de kraan trouwens ook. Tevens zijn er veel Nederlandse produkten te koop. Wij vonden het prijsniveau best meevallen, vers vlees en vis zijn ronduit goedkoop en dat geldt ook voor de benzine (nog geen 90 eurocent). De mensen zijn erg vriendelijk, hebben humor en op het eiland is ontzettend veel te zien en te bezoeken. Mede dankzij de wind is het klimaat heerlijk, degenen die nog twijfelen over een bezoek aan Curaçao: gáán zodra het kan. Echter liever niet naar The Pearl of the Carribean, want wij willen de volgende keer ons plekje weer terug!
Gereisd met partner in april 2017

Leuke bungalows in een schitterende tropische tuin

Tiny Dros, 15-3-2017
  • Onderkomen8

Heerlijke 3 weken vakantie gehad in dit mooie park. Eenvoudig maar zeer volledig ingerichte 2-kamer bungalow. Vriendelijke en zeer behulpzame beheerders Liesbeth en Maarten. Een plek om terug te komen.
Gereisd met partner in februari 2017

Fantastische plek

M. Vlaar, 5-3-2017
  • Onderkomen8

Gezellig kleinschalig park. Prijs/kwaliteitsverhouding prima. Beheerders topmensen. Voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in januari 2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Leendert, 10-12-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Verwacht geen 5 sterren luxe, krijg wel een schoon huisje, een prettig park en vriendelijke, behulpzame beheerders. (mijn vlucht terug had aanzienlijke vertraging en ik mocht gewoon blijven tot dat ik het tijd vond om weg te gaan, zeer prettig) Een auto is een must! Het park ligt vrij afgelegen in verhouding tot de populaire stranden en baaien. Bij onze pakketreis was de auto inbegrepen. Tijdens ons verblijf was het een ramp om naar de westkant van het eiland te komen (stranden), iedere rit stonden wij in de file(!) en dan niet eventjes maar 't duurde echt minimaal een half uur voor je weer een beetje door kon rijden. Kan mij dat van een vorig bezoek aan Curaçao niet herinneren, maar oké, ik zat toen in Willemstad. Afijn, je bent op vakantie dus geen haast...

Het zwembad is prima, tijdens ons verblijf was 't daar zeer rustig, ruim voldoende ligbedden. WIFI was overigens in het huisje prima. Wij zaten achteraan in het park, ver van de receptie verwijderd maar hadden prima signaal.

Gereisd familie in november 2016

Mits met auto een fantastisch verblijf

Guus, 28-11-2016
  • Onderkomen7

Bij touroperator een reis gezocht na curacao, bij de prijs zat auto in dus pearl of the caribean geboekt. Het appartementen complex ligt vlakbij het noordelijke gedeelte van zee dus altijd heerlijke bries, en beveiligd terrein middels hekken en snachts bewaker. Een basic appartement maar wel schoon en netjes en alles werkt na behoren,airco en televisie aanwezig. Het echtpaar wat park beheerd is niks teveel in info geven of dergelijke. Bij volgend bezoek zou ik weer boeken bij pearl of carribeanen
Gereisd alleenreizend in november 2016

Heerlijk rustig park

Ron van der wal, 19-11-2016
  • Onderkomen8

Een heerlijk park om lekker te ontspannen wel een auto nodig om verderop naar de levendige gedeeltes op het eiland te gaan vooral de mooie stranden op westpunt

Voor de rest heerlijk park en aardige mensen die de boel runnen daar ze willen alles voor je doen heerlihk relext

Gereisd met vrienden in november 2016

Heerlijk kleinschalig park

Kenneth en Anita, 8-7-2016
  • Onderkomen8

Enigszins afgelegen maar daardoor erg rustig. Bungalow 12 was erg mooi en ruim. Ook goed schoongemaakt. Klacht over lawaaiige airco zelfde dag opgelost. Beheerders echtpaar erg vriendelijk en service gericht. Grote supermarkt met allemaal nl producten op 5 min rijden met auto. Goede versie afdelingen (brood vlees vis) boodschappen wel veel duurder dan in NL.. uit eten juist weer goedkoper. Gebruik de gratis app maps.me voor routebeschrijvingen over curaçao (download thuis en rij zonder data gebruik ter plekke) wij komen er zeker terug.
Gereisd met partner in juni 2016

Te basic

Serena, 19-6-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Gingen voor basic maar dit gaat zelfs ons te ver. De slaapkamer is wit zonder aankleding, slechts 1 plankje, spiegeltje en een kast met 1 rek en 1 plank helemaal bovenaan en ruikt muf. Kluis bleek kapot, maar is na onze klacht wel vervangen en kreeg ook een opstapje om bij de plank te komen. De bedden zijn voor ons te hard, we worden pijnlijk en gebroken wakker. Airco doet het wel goed maar is helaas alleen in de slaapkamer. Badkamer heeft geen ventilatie, kraan zit los, wc is versleten, douche zit vol schimmel, het water loopt slecht weg en er is geen kastje. We hebben de handdoeken maar in het keukenkastje gelegt. Die ruiken ook erg muf maar op de magnetron na is er wel alles wat je nodig hebt. Het zwembad is prima, rustig, slechts 2 andere gasten gezien afgelopen week. Ligging is de meest onhandige plek als je voor strand/bars/bezienswaardigheden komt. Ik denk dat het hoge cijfer niet gegeven wordt door vakantiegasten in 1k app. Ik zou het niet aanraden.
Gereisd met partner in juni 2016

schattig, rustig, gezellig, afgelegen, winderig

R.E Peeters, 18-4-2016
  • Onderkomen8

Ondanks de ligging en de vrij simpele inrichting van de huisjes is het een zeer aangename plek, de wind waait hier constant en het is er lekker rustig. De eigenaren Liesbeth en Maarten zijn super vriendelijk en helpen je met alles wat je nodig hebt. Wat een ontwikkelingspunt kan zijn voor het park is informatie verschaffen over de "gevaarlijke" plekken op het eiland. Mijn vriend en ik zijn slachtoffer geworden van een autoroof bij de windmolens van Playa Canoa... meerdere mensen vertelden dat dit de meest beruchte plek is van Curaçao en dat je eigenlijk nooit naar dit gebied moet als local en al helemaal niet als toerist. Dit is een tip voor iedereen Vermijd Playa Canoa!!! het krioelt er van de rottende puppy lijkjes en half ontbonden dooie geiten,het lijkt en ruikt als een vuilstortplaats met overal lege flessen, vuilniszakken en kapotte TV's. kortom veruit het lelijkste gedeelte van dit prachtige eiland. Vermijd ook onbeveiligde stranden en rustige helaas prachtige natuurstukken.
Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark The Pearl of the Caribbean in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark The Pearl of the Caribbean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark The Pearl of the Caribbean scoort een 8.17 uit 10 op basis van 142 reviews.