Appartement Sun Reef Village on Sea **

Appartement Sun Reef Village on Sea
Sun Reef Village on Sea
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Sun Reef Village on Sea bij:

42 reviews over Appartement Sun Reef Village on Sea in het Nederlands

Kom en graag terug

Corry Kok-Vogel, 7-5-2017

Appartementen en huisjes complex direct aan zee

Voor de tweede keer geweest.

Zaten eerste week in Seahorse. Zeven jaar geleden ook.

Was prima bevallen! Omdat wij vrij laat geboekt hadden konden we hier geen twee weken. Dus na 8 dagen overgestapt naar Barracuda.

Dit huisje was nog mooier!

Fantastisch terras/ uitzicht!

Prima inrichting. Kluisje. Airco/ klamboe in de slaapkamer. Goed uitgeruste keukeninventaris met o a . Nespressoapparaat, broodrooster, waterkoker,koffieapparaat. Huurauto. Goede wifi.

Liesbeth kon ons veel tips gevren over omgeving, eten etc.

Bijna elke dag wordt de tuin geveegd en gesproeid. Schoonmaak is ook perfect. Strandlakens, handdoeken enz. Heel behulpzaam personeel.

Wat minder geschikt voor peuters en kleuters omdat het terrus niet omheind is. In zee komen is moeilijk voor hen, én je hebt geen strandje om te spelen. Voor groteren totaal geen probleem. Die duiken zo van t terras de zee in.

Tip: jeepsafari met Bert Polman. fantastisch

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig!

Marjo Schreurs, 21-6-2016

Mooi rustige bungalow direct aan zee. Ideale plek voor duiken/snorkelen. Auto is must.
Gereisd met vrienden in november 2014

nooit meer

Tilly, 3-11-2015

Wij zaten in een "appartement" aan de tuinzijde terwijl we geboekt hadden voor een appartement met zeezicht. Was de fout van het reisbureau. Het appartement zelf bestond alleen uit een slaapkamer en een buitenkeuken. Je kon dus niet binnen zitten en werd lek gestoken door de muggen. De buitenkeuken was niet afsluitbaar. Onze koelkast was toegankelijk voor iedereen. Stond ook een bus kattenvoer in waaruit men de kat voerde. Tijdens ons verblijf van een week werd maar één keer schoongemaakt en kregen we ook maar één keer nieuwe handdoeken. WC papier moesten we zelf voor zorgen. De tuin werd gesproeid met het afvalwater van de wasmachine waardoor het enorm stonk naar riool. De duikbasis die op de locatie aanwezig is, is prima. De weg naar de zee is erg kort. De eigenaren waren overigens wel vriendelijk. In een ander appartement aan de zeezijde waren we misschien gelukkig geweest, maar deze week was voor ons een grote teleurstelling. Wij gaan er in ieder geval nooit meer naar toe.
Gereisd met partner in februari 2015

Prettige plek!

Marjo schreurs, 9-12-2014

Mooie rustige acomodatie. Leuk kontakt met de eigenaars (ned). Veel privacy. Auto verplicht vw afgelegen ligging. Niet veel horeca op loopafstand.
Gereisd met partner in november 2014

fijne plek!

maris, 26-5-2014

Sunreef is een complex wat persoonlijk aandoet, eigenaars zeer vriendelijk en behulpzaam. Ruim huisje, ruim tuintje, heerlijk uitzicht! De buurt is minder prettig, heb me niet onveilig gevoeld maar wel veel herrie s nachts van blaffende honden en feestende locals.

Uitzicht is natuurlijk fantastisch! Zeker voor duikers de ideale locatie!

Om de dag wordt er schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Keukendoeken aanwezig en ook voor kleine dingen zoals wc papier en vuilniszakken kun je bij de eigenaars terecht.

Dag van afscheid zeer goed geregeld konden in ander huisje terecht tot de terugvlucht!

Supermarkt in de buurt. Huur zeker een auto (prima geregeld via sunreef)!

Gereisd met partner in mei 2014

Een super-plek onder de tropische zon.

D van Barneveld, 21-4-2014

Sun Reef heeft bungalows in een park-achtige omgeving direct aan zee.

Alle faciliteiten zijn in de directe nabijheid: een duikschool en autoverhuur op het park; de stad en een suipermarkt op slechts 5 min. rijden. Er is een ruime keuze in warme maaltijden die op bestelling bezorgd worden.

De ontvangst en de verzorging zijn heel persoonlijk zonder opdringerigheid.

De zonsondergangen zijn adembenemend.

Kortom je beleeft op Sun Reef een onvergetelijke vakantie.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Geen droom maar werkelijkheid!

Jim, 20-4-2014

Bij aankomst bleek het nog mooier dan wat we op de bijzonder sfeervolle website hadden gezien. Vanuit je tuin de zee in om te duiken en snorkelen, heerlijk. Relaxed ontbijten terwijl de pelikanen voorbij vliegen en de vissers voorbij varen. Wat een vakantiegevoel! Dit is wat je wil in de Caribic!

Auto gehuurd van Sun Reef, een must wil je het eiland bekijken.

Personeel is top! Bungalow met alles wat je nodig hebt en geweldige bedden!

Mooi ingericht, fijne sfeer!

Volgend jaar gaan we zeker weer naar Sun Reef!

Gereisd met partner in januari 2014

Groene oase aan zee

Van Eeckeren, 13-12-2013

Sun Reef is ons geweldig bevallen. We hadden een prachtige bungalow aan zee. Ons uitzicht was zo mooi, dat we het vaak jammer vonden om 'buiten de deur' te eten. De mensen zijn uiters aardig en behulpzaam. Luxe vonden wij het, dat er een huurauto op je staat te wachten, dat er een leuke duikschool op het terrein is en dat je jeeptours vanaf het complex kunt maken. Wij hebben van alles heerlijk gebruik gemaakt. Wij vonden het geslaagd en kunnen het iedereen aanraden.
Gereisd met partner in december 2013

Een wereld stek

Kees & Carla Schotel, 11-11-2013

Wij komen al meer dan 20 jaar bij Sun-Reef. Hebben ook nog de vorige eigenaren meegemaakt. Wim & Liesbeth hebben er een geweldig resort van gemaakt heerlijk kleinschalig en wat een rust. Zitten meestal in ons vaste huis de Manta lekker grote tuin en uit bed zo de zee in, waar zal je het hebben. Hebben altijd weer veel moeite om naar huis te gaan,naar het land van alle regeltjes,heb je daar niet zo veel last van.
Gereisd met vrienden in juni 2013

Unieke locatie

Gongli, 5-9-2013

Wij zaten in huis 'Cave' verderop in de straat. De woonkamer gaat naadloos over in groot terras pal boven zee met vogels, hagedissen en een grandioos uitzicht. Veel privacy. Woning zelf is ruim, maakt een verouderde, licht verwaarloosde indruk (een makelaar zou het 'rustiek' noemen). Het is er wel schoon en wat moet werken werkt. Supermarkt 'Centrum' ligt op paar minuten rijden. Mooie stranden (Kokomo, Port Mari) in de buurt.
Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sun Reef Village on Sea in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sun Reef Village on Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sun Reef Village on Sea scoort een 8.84 uit 10 op basis van 44 reviews.