Hotel Santa Catharina Sport & Country Club ****

Santa Catharina Sport & Country Club

2 reviews over Hotel Santa Catharina Sport & Country Club in het Nederlands

Rustige omgeving

omar, 25-2-2009

Zeer rustige omgeving. Een auto erbij is wel handig. Veel vrije natuur, zwembad en restaurant.
Gereisd met partner in februari 2009

Gerda, 29-10-2007

We kennen het park al jaren, we komen elk jaar op curacao.

We waren met vrienden die hier vaker zijn geweest alleen was er toen een ander beheerster.

De bungelows zijn mooi en goed ingericht.

Alleen verwacht je wel dat er meer dan een keer per week schoongemaakt wordt.(daar betaal je dacht ik voor)

Ook de bedden werden maar een keer per week verschoond wat met deze temperaturen niet prettig is, een keer per week schone handdoeken (rest moest betaald worden.)

Je kunt er wel lekker eten en ook iets te eten mee nemen naar de bungelow is geen probleem.

De service laat te wensen over wel gezeur over handdoeken die buiten hingen om te drogen na een dag naar het strand.

Wat we erg vreemd vonden toen we weggingen op zondagmiddag was de beheerster nergens te bekennen wat erg onvriendelijk over komt.

We hebben een fijne vakantie gehad met onze vrienden .

We gaan in feb 2008 weer maar zeker niet naar Santa Catharina!!!!!!!

Laat je niet weerhouden om naar dit fijne eiland te gaan.

Gereisd met vrienden in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Catharina Sport & Country Club in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Catharina Sport & Country Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Catharina Sport & Country Club scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.