8,8

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Santa Barbara Beach & Golf Resort***** bij :

33 tips over Hotel Santa Barbara Beach & Golf Resort

brigitte, 7-8-2015
Huur een auto. All inclusive boeken is aanrader, anders word het erg prijzig. Bij bella italia is er gratis WiFi, in de lobby niet. Let op soms geven ze het niet door, dat er voor de WiFi betaalt moet worden.
Wim goris, 20-6-2015
Ga hierheen als je van rust houd. De golfbaan is in uitstekende conditie en erg mooi.
John, 1-6-2015
Bellen via Whatsapp is een aanrader

R. de Vries, 19-5-2015
Boek all inclusief, want de prijzen liegen er niet om.Het eten en drinken is meer dan prima.Zelfs op het strand komen ze je sateetje op je bedje brengen! Huur een auto om het eiland te verkennen en boek dit vanuit Nederland. Wij hadden via een touroperator geboekt. Kwamen ons ophalen en terug brengen.Dagje klein curacao:neem een reispilletje tegen zeeziekte.Neem je duikbril en snorkel vanuit Nederland mee.Is duur in hotel.Kortom:direct boeken en gaan genieten!!
Friso, 23-3-2015
Huur een Auto en download (android) de gratis navigatie Navigator van Mapfactor. Deze heeft gratis kaart van Curaçao.
jolanda, 7-3-2015
Meditation hike heel erg leuk om te doen, maar wel stevige schoenen aan. Wij hadden partial seavieuw in westvleugel, een aanrader.

Gaby Spoeltman, 25-1-2015
Ligging mooi afgelegeusowissel privé terrein van Santa Barbara dus als je Curaçao wil zien buiten het resort zou je een auto moeten huren
Jos, 24-1-2015
Een auto huren is echt aan te bevelen indien je iets van het eiland wil zien.
de zwart, 19-12-2014

Alles was super!!!

Auto huren zou ik wel aanraden.

Verder geen tips, omdat alles daar goed is

Maarten, 3-11-2014
Doe in de ochtend een meditation hike, geweldig uitzicht. Boek een Dolphin Swim bij de Dolphin Academy (unieke ervaring) of een Jeep Safari met Curacao Actief. Of huur een auto en verken zelf het eiland, dat kan prima.