Hostel Poppy Kamers Curacao

Hostel Poppy Kamers Curacao
Poppy Kamers Curacao

3 reviews over Hostel Poppy Kamers Curacao in het Nederlands

Onvergetelijke tijd in Poppy Hostal !

Laura van Wessem, 11-8-2016

Poppy Hostal, een koloniale stijl huis met 5 kamers, ligt in het centrum van Willemstad, in een woonwijk dichtbij winkels, bars, restaurantjes, banken, musea en galleries, apotheek, autoverhuur, busstation en strand. Alles op loopafstand, makkelijk te bereiken.Ophalen en wegbrengen naar vliegveld in overleg tegen betaling. Eilandtours en duik- en snorkeltrips ter plekke te bespreken. Kamers voorzien van muskietengaas en een klamboe. Wifi aanwezig. Keuken eenvoudig, badkamers voorzien van douche en wc zijn ruim. Buitenterras en barbeque. Parkeergelegenheid voor de deur. Het leuke van het verblijf in Poppy is dat geen dag hetzelfde is door de verschillende gasten die er zijn en de vele activiteiten die hier plaatsvinden !
Gereisd alleenreizend in juli 2016

Gezellig verblijf, zeer lokaal gelegen

Paulina Blom, 17-5-2016

Je zit zeer centraal tussen de lokale mensen van Otrobanda. In het hostel heb je je eigen privacy en alles wat je nodig hebt is er. Veelal zijn er leuke medebewoners. Heb zelf ge-barbequed met de anderen tijdens mijn verblijf. Let op dat er geen wifi-bereik in de tuin aanwezig is. Nog geen 5 minuten loopafstand naar de binnenstad, voor het geval je niet gelijk over een voertuig beschikt.
Gereisd alleenreizend in april 2016

Je hebt een Hostal en je hebt Poppy Hostal

Jeroen, 6-4-2015

Door een vriend werden we gewezen op Poppy Kamers in Curaçao. Als je normaal in luxe resort verblijft is een hostel normaal niet je eerste keuze. Ik ben blij dat we het hebben gedaan. Prachtig huis, van alle gemakken voorzien en prima gelegen in het oude gedeelte van Curaçao. Op loopafstand van het Centrum, openbaar vervoer in de nabijheid en gratis parkeergelegenheid voor onze huurauto voor de deur. In de omgeving prima eetgelegenheden en de woning gaf een geweldig vakantiegevoel. 5 slaapkamers en twee badkamers, een grote woonkamer en een keuken met alles wat je nodig hebt. Het is en blijft een hostel, maar wel een hele mooie. We gaan zeker een keer terug.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015
Art Klep - Eigenaar, Egenaar, 7-4-2015

Het was me een genoegen om de familie te verwelkomen bij Poppy Hostel Curacao. Bedankt voor deze eerste beoordeling en de leuke fotos. Ik hoop nog veel toekomstige gasten een proefje te geven van Dushi Curacao.

Tot volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Poppy Kamers Curacao in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Poppy Kamers Curacao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Poppy Kamers Curacao scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.