Villa Park Coral Estate *****

8,7

28 reviews over Villa Park Coral Estate in het Nederlands

Fantastisch voor rustzoekers

Mirjam, 17-10-2017

Prachtige villa met zwembad(je), uitstekende ontvangst. Wel erg afgelegen, strand niet bijzonder sfeervol. De foto's van het zwembad vertekenen erg. Het is zeker niet zo groot als het lijkt en ligt ook niet direct aan zee. Bovendien is het niet vrij toegankelijk hetgeen niet vermeld wordt in de reisinformatie. Doordat het huis zo mooi was en we een prachtig uitzicht hadden, was het wel een bijzondere ervaring maar volgende keer zoeken we een accommodatie dichter bij de stad en met meer sfeer en vertier.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke luxe vakantie op Curacao!

Vincent, 11-5-2017

Met jong gezin; kinderen 7 en 11 voor de 2e keer een villa gehuurd met privé zwembad. Perfecte vakantie; luxe villa met alles aanwezig; fantastisch uitzicht over de zee, volop privacy; wifi top. Schoonmaakservice perfect nog niet eerder meegemaakt bij een rental dat er zo regelmatig en goed werd schoongemaakt. Personeel zeer servicegericht. Restaurant karakter wederom goed bevallen; zeer vriendelijk personeel, goed eten en het nieuwe zwembad bij Koraal perfecte aanvulling op het strand. kortom; met jong gezin als uitvalsbasis voor de relaxte strandjes en Willemstad/Westpunt de perfecte luxe vakantie!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Super!

mia Valckx de visser, 14-4-2017

Voor mensen die van rust houden,weg van de drukte.

Heerlijk restaurant,Karakter,en leuke Bar boven.

Studio was spinternieuw,niets op aan te merken.

Minpuntje was wel ,dat na 3 dagen de badlakens werden verwisseld,met de tropische

temperaturen,is het wel fijn om na de dag een frisse handdoek en badlakens

Gereisd met partner in maart 2017

Perfect!

Pieter, 27-2-2017

Wij zijn net terug van een verblijf van ruim een week in een VIP Studio.

We hadden feitelijk geboekt omdat alle foto's die we tot dusverre gezien hadden, ons wel bevielen. En we zijn positief verrast!

Al bij aankomst valt op hoe netjes alles er uit ziet. We werden hartelijk ontvangen en naar onze Studio gebracht die tiptop in orde was. Het zag er allemaal keurig verzorgd en schoon uit.

Op het complex zelf wordt alles keurig bijgehouden. Ik zag de tuinman op een gegeven moment een heggetje bijknippen: er kwam nog net geen waterpas bij kijken. ;-)

De VIP Studio's hebben een vrij uitzicht op zee. Dus iedere avond kun je genieten van een mooie zonsondergang.

De huurders van de VIP Studio's beschikken over een privé tuintje met een klein zwembad (lees: grote badkuip) erbij. Alles in de tuin stond in bloei en dat bracht met zich mee dat er een keur aan vogels te zien was (inclusief kolibri's).

Op het complex zijn twee restaurants (Karakter en Koraal) die beiden uitstekende maaltijden serveren. Bij Karakter is het ook heerlijk luieren op hun strand (consumptie verplicht), op dagen dat je eens geen zin hebt om op stap te gaan.

Het was voor ons een eerste kennismaking met Curaçao, en deze is dankzij Coral Estate meer dan goed bevallen.

Wel twee kleine suggesties:

We misten in de studio (of op het balkon) een klein eettafeltje met 2 stoelen er bij. Dat zou het ontbijten wat makkelijker maken. En ik maak (en bewerk) onderweg bijvoorbeeld graag foto's. Er was nu niet echt een lekkere plek beschikbaar om dat te doen.

Een klein winkeltje op het complex met wat simpele zaken zoals een drankje, sapje, koekje, boterham en beleg zou misschien wel een aardige aanvulling zijn.

Maar zoals het er nu naar uitziet, komen wij zeker nog een keer terug! ;-)

Gereisd met partner in februari 2017

Schoon en rustig

Jammer van niet werkende WiFi

Aanrader!

Gereisd met partner in november 2016

Heerlijk verblijf op prachtig rustig resort

Roelofs, 27-11-2016

Heerlijk eten en drinken in restaurants.

Fantastische wellness

Gratis huurauto

Bij de eerste aankomst waren onze namen niet bekend bij de security

Gereisd met partner in november 2016

Heerlijke oase van rust en natuur

Roy, 21-11-2016

Een aantal nachten in de studio verbleven. Wat een schitterend plekje op prachtig Curacao. Alles is netjes en mooi, het uitzicht is adembenemend, en het restaurant geweldig.

Bij de studio's kun je een gratis auto krijgen, wat het qua kosten natuurlijk ideaal maakt. In een half uurtje ben je in Willemstad, maar het is nog mooier om naar het westen te gaan en daar de mooiste stranden van het eiland te ontdekken.

Het ontbijt is prachtig in de ochtend, en er is denk ik geen beter restaurant. Zorg dat je op de heenweg wel voldoende boodschappen doet, dan hoef je er niet uit. De super is wel een stukje van het park namelijk.

Kortom, een perfecte plek voor als je eens wat anders wilt op Curacao.

Rustige plek

Henk, 14-10-2016

4x in een accomodatie aan de Jan Thiel baai gezeten, nu voor het eerst in een villa op park Coral Estate. Hier heerst ultieme rust, de villa met prive zwembad en uitzicht over zee is prachtig. Een uitstekend restaurant (Karakter) op het park. Aangelegd strandje bij het restaurant met (gratis)ligbedjes en lounchebanken in de schaduw, consumptie wordt gebracht en is verplicht. Heerlijk, als er plaats is. Zijn deze allen bezet dan is er vrijwel geen mogelijkheid om in zee te zwemmen. Nadeel van deze locatie is de afstand tot de winkels. Je kunt op het park 's morgens geen brood halen. Eenvoudige winkels op ca 20 auto-minuten, AH-XL Zeelandia op ca 45 min. Bij Jan Thiel loop je naar de AH. Voordeel van deze locatie is dat er veel mooie stranden dicht bij zijn, evenals Sheta Boca en Christoffelpark. Vanaf Jan Thiel is dit zeker 45 min. rijden. Kortom, park zeer aan te raden, maar auto noodzakelijk
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Waanzinnig verblijf in schitterende vakantievilla!

Vincent, 13-5-2016

We zijn net terug van 11 dagen coral estate. We verbleven in een villa met privé zwembad met uitzicht over zee!

Villa biedt heel veel privacy, is erg ruim en compleet. Een prima luxe uitvalsbasis om het eiland te verkennen. De kinderen (10 en 6) vonden de ruimte op het terras met zwembad fantastisch! Zwembad werd regelmatig schoongemaakt, het huis werd maar 2 keer schoongemaakt in de 11 dagen. Dit was minder dan afgesproken vooral voor de handdoekenwissel was dit te lang. Tevens genoten bij restaurant en strand "karakter": luxe strand met bediening en prima stoelen met beschutting, eten zeer goed, bediening zeer vriendelijk voor de kinderen! Topvakantie.....

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Fantastisch, rustig, centraal, luxe, strand mooi

Anne, 8-3-2016

Wij verbleven in villa coral curacao, echt een aanrader! Het park is goed onderhouden, ligt dichtbij de mooiste stranden van curacao, op t park is een goede spa (op de kliffen) aanwezig en ook het restaurant karakter is prachtig. Dit ligt aan t strand en je kunt eten met je voeten in het zand. Goed eten ook. Fijn om dat op loopafstand te hebben. Het is 25 minuten naar Willemstad, en alle strandjes zij dichtbij. Westpunt is op half uurtje rijden. Op t park staan di rede villa s van privé eigenaren. Wij huurden villa coral curacao, een prachtige villa, met fijn zwembad, alles tip top in orde. Goede bedden, mooie slaapkamers, woonkamer, fijne bbq, speelgoed voor de kids, hangmat, relaxte banken en stoelen in zowel schaduw als zon. Service bij t huis is ook prima. De eigenaar zit er overoptimistisch en zorgt ervoor dat je aan niets ontbreekt (van tips over curacao, tot aan tips voor op t vliegveld, lokale weetjes etc) zeer kindvriendelijk door de traphekjes, kinderstoelen, kinderbedjes, spullen voor in t zwembad voor de kids etc.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Coral Estate bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Park Coral Estate in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Park Coral Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Park Coral Estate scoort een 8.73 uit 10 op basis van 28 reviews.