Hotel Oasis Parcs Coral Estate Curaçao ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Oasis Parcs Coral Estate Curaçao**** bij :

60 reviews over Hotel Oasis Parcs Coral Estate Curaçao in het Nederlands

Wat een geweldige plaats,als je van rust houd

Mia Valckx, 1-4-2017

Heel vriendelijk personeel

Het eten in Karakter is Super.

Minpunt is wel,verwisseling van badlakens ,na 3 dagen is te lang

Mensen die slecht ter been zijn,moeten wel trappen lopen,of een steile helling op en af

wij waren er een week,studio 720,maar vonden het verder Super.

Gereisd met partner in maart 2017

Dit is 't..... Paradijs

anita, 7-3-2016

Geweldige locatie, alles super geregeld, fantastisch uitzicht, nog geen 50 meter vd Caribische zee, idyllische tuin. Alles is gewoon Super!!!! Wij willen terug!
Gereisd met partner in januari 2016

fraai liggend estate

heer W.G.M. Brons, 18-3-2014

Het estate is fraai gelegen langs de kust; het beschikt over bijzonder mooie bungalows allen voorzien van een zwembad. de horeca bestaat uit een restaurant ,terwijl overige faciliteiten nog volop in ontwikkeling zijn.
    Gereisd met vrienden in maart 2014

Personeel laat te wensen over

Malu, 3-8-2011

Samen met mijn ouders heb ik een week in een huisje van het Coral Estate Resort gezeten. Het huis was van particulieren, dus wij zaten niet in het Habitat hotel. Het huis was prachtig (huisje 1022) maar wel een beetje onpraktisch ingedeeld. Er was te weinig berg- en beweegruimte op de slaapkamers en in de badkamer was ook amper ruimte om je toiletspullen neer te zetten. Het huis had wel een klein zwembad en zeezicht, dit maakte het allemaal comfortabel en luxe. Het personeel was iets minder, het meisje van de receptie was nogal een sekreet en de receptie was op de meest ongebruikelijke tijden gesloten. De beveiliging daarentegen was wel weer heel aardig, maar dat waren Antillianen dus dat verklaart een hoop (zijn nou eenmaal veel vriendelijker dan Hollanders). De ligging is prima, wel ver van Willemstad maar daarentegen wel dichtbij alle mooie stranden.
    Gereisd met vrienden in juli 2011

Heerlijk

Wendy, 10-3-2011

Het hotel is super mooi, vriendelijk personeel en uitstekende keuken. Enige nadeel is dat het zover van curacao stad af ligt. Toch wel half uur rijden.
    Gereisd met vrienden in maart 2010
    ?

begrip voor minder klantvriendelijke houding

L. den Hartog, 28-2-2011

Aangezien wij twee maal Coral Estate Seasite(Habitat) hebben bezocht en wij juist het personeel erg vriendelijk vonden, wilden we voor de derde maal daar onze vakantie doorbrengen.

Helaas wordt het hotel per 1 maart gesloten wegens reorganisatie.

Het personeel weet dus sinds begin februari dat ze hun baan kwijt zijn en dat verklaart dus wel hun onvriendelijke houding tegenover de gasten!

We hopen dat men hiervoor enig begrip kan hebben want voor ruim 40 mensen, ander werk zoeken, zal op Curacao niet zo eenvoudig zijn.

Gereisd met partner in januari 2011

NIET klantvriendelijk

Mw Finkelnberg-Horstink, 20-2-2011

Op een enkele uitzondering na hebben wij het personeel als onvriendelijk , ongeinteresseerd en slordig ervaren. Daarnaast was de inrichting van de keuken incompleet. D.w.z. maar 2 waterglazen , onvoldoende bestek , kookplaat deed het niet. Wij hebben niet gekookt dus dit gegeven hebben wij maar zo gelaten.

Het eten was uitstekend alsmede de slaapkamers. Mooi strand .mooi klein zwembad ,mooi park

Gereisd met vrienden in februari 2011

wat een onvriendelijk personeel

nikita, 9-2-2011

wij zijn voor de 2e keer op dit resort geweest, de ligging en het hotel zelf is prachtig! alleen het personeel daar mag wel een cursus "hoe ga ik met gasten om" nemen! werkelijk niet normaal hoe ze daar met je omgaan. ze zijn heel nors en er kan geen vriendelijk woord vanaf! jammer.... wij gaan hier ook niet meer heen...
          Gereisd met partner in januari 2011

Op bezoek bij een goede kennis

Maurits , 7-1-2011

Wij werden hier rondgeleid door een goede kennis, die hier verblijft. Ons bezoek beperkte zich niet tot het Habitat, nu Coral Estate Seaside. Wij waren zeer onder de indruk van de ligging van het resort en van de mogelijkheden om hier een woning te huren of te kopen of zelf te laten bouwen. Voor elke beurs is hier wel wat. Alhoewel je moet toch een beurs hebben waar wel wat in zit. De flamingo's in het binnenmeer deden het ook goed.
            Gereisd met partner in september 1997

Super stek, mooiste plek op Curacao

Caroline, 4-11-2010

Wij zijn hier nu voor de tweede keer. Het was weer helemaal geweldig. Ze hebben nu een eigen gezellig prive zandstrand gemaakt. Eindelijk lekker zonnen op het strand na een duik! De kamers zijn wat niet luxe maar lekker ruim en hebben alles wat je nodig hebt. Gewoon prima 3 sterren. Nieuwe duikcentrum heeft nog gewoon hetzelfde personeel als vorig jaar, ik vond het nog steeds een prima sfeer. Wij gaan volgend jaar weer!
            Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis Parcs Coral Estate Curaçao in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis Parcs Coral Estate Curaçao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oasis Parcs Coral Estate Curaçao scoort een 8.01 uit 10 op basis van 61 reviews.