Appartement Lagun Blou Resort ***

WebsiteLink naar website

79 reviews over Appartement Lagun Blou Resort in het Nederlands

Prachtige plek!!

Bea Galgenbeld, 6-6-2017

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in Lagun Blou!

Ik had deze vakantie gewonnen op de Vakantie beurs in Utrecht!

We hebben het mooiste appartement toe gewezen gekregen , hoog op een klif met rondom de prachtige groen blauwe zee!

Eigenaar Tom had een auto geregeld voor ons zodat we veel mooie strandjes, de flamingo's , de ruige kust en veel andere plekken hebben gezien.

Wij zaten in een heel ruim appartement met zowel boven als beneden een groot terras met rondom uitzicht op de prachtige zee.

Dit is echt een aanrader als je in een rustiger deel van het eiland wil zitten.

Aanrader is ook Shete Boka National Park, geweldig die ruige kust.

Eigenaar geeft goede informatie over het eiland, erg behulpzaam ook!

Is ook nog bezig met allerlei verbeteringen.

Ook de vriendelijke dame Lai van de receptie is zeer behulpzaam met alles.

Heel hartelijk bedankt voor deze super mooie vakantie!

Wij hebben nu al heimwee!

Groetjes Bea, Leonie en Michel

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Het wordt er steeds mooier!

Jos en Mieke, 19-5-2017

Het complex nadert nu echt zijn voltooiing na de renovatie, nog wat kleine dingetjes maar wat wordt het er schitterend. Zeker nu met de nieuwe aankleding aan de oceaankant en de trap rechtstreeks naar zee.

Waar je zeker naar toe moet gaan is Playa Grandi, natuurlijk tref je al snorkelend ook schildpadden bij Playa Lagun zelf maar de meesten vind je toch echt op Grandi.

Je hebt hier (maar eigenlijk op alle resorts) een huurauto nodig maar het resort regelt dat allemaal voor je en voor 2 personen zoals wij is een Kia Picanto voldoende.

Een restaurant op het complex is een van de volgende dingen die gebouwd gaat worden en tot die tijd geniet je van het restaurant bij Discover Diving (op loopafstand in de baai) of restaurants zoals Trio Penotti, Landhuis Misjé, E Lanternu of in het weekend Sol Food.

Er is eigenlijk niets negatiefs te melden, wij komen er al enkele jaren met heel veel plezier telkens weer terug en het is een genoegen om het complex te zien groeien naar een schitterende plek om tot rust te komen.

Het enige minpuntje zou de toegangsweg kunnen zijn maar dat is aan de gemeente / politiek om daar eindelijk eens wat aan te doen.

Gereisd met partner in april 2017

We hebben een fijne tijd gehad.

Else, 22-3-2017

Volledig ingerichte woningen, badkamer boven en beneden, super de luxe. Vriendelijke ontvangst, rondleiding over het resort, behulpzame mensen.

Mooi aangelegd park, fijn zwembad, de Lagun op een paar minuten lopen.

De Lagun heeft een klein maar fijn strandje, netjes in vergelijking met andere baaitjes die we hebben bekeken. Ook redelijk makkelijk om in het water te komen, geen echt grote rotsblokken. Je hebt wel een auto nodig, want er is in de buurt geen supermarkt om boodschappen te doen. Wij hebben een auto via de beheerder kunnen huren. Op het terrein zelf nog geen restaurant (wel in de planning) maar wel een gezellige bar/restaurant op 5 minuten lopen.

Gereisd met vrienden in maart 2017

heerlijk

marcel en andrea, 6-11-2016

heerlijke vakantie gehad, kleinschalig park op een ideale locatie, vriendelijke eigenaar.

het zwembad is niet groot maar wel heerlijk om een duikje in te nemen na een dagje strand, de kinderen vonden het heerlijk.

Op het park kan je s morgens de leguanen voeren met de bloemen die s nachts uit de kalebas boom zijn gevallen is ook erg leuk

2 restaurants op loop afstand.

Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Weer Fantastisch

Jos en Mieke, 27-9-2015

Voor de 4e keer een verblijf van 3 weken bij Lagun Blou, deze keer in een rustige periode, september blijkt op Curaçao duidelijk laagseizoen te zijn, bij de duikbases wordt gesproken over "een maand van overleven".

Ook op Lagun Blou was het rustig, dit geeft de eigenaar de kans om te werken aan het renoveren van het complex.

De vooruitgang is duidelijk te zien, de entree, de receptie en de gerenoveerde appartementen zien er fantastisch uit. Tijdens onze aanwezigheid konden we de vooruitgang van de werkzaamheden aan goed volgen. Niks waar wij last van hebben gehad, begin en einde van de werktijden zijn Antilliaans grinnik wat betekent dat ze laat beginnen en vroeg ophouden.

Het is zeker niet ten koste gegaan van ons plezier op de resort, de ligging is fantastisch, zeker de 2-persoons appartementen genieten van een eigen zonsondergang.

Wij kijken in elk geval alweer vooruit naar onze volgende vakantie op Curaçao en het Lagun Blou resort

Gereisd met partner in september 2015

Geweldige lokatie

Vlinder, 6-8-2015

Heerlijke vakantie gehad. Leuke accommodatie op een steenworp afstand van het strand van Lagun Blou. Wij zaten in een gerenoveerd huisje. Mooi huisje, drie slaapkamers met airco. Ruime woonkamer en groot balkon op de eerste etage. Zwembad is klein maar heerlijk om af te koelen. De rondwandelende leguanen waren een groot succes bij de kinderen. Het klopt dat de meeste huisjes nog niet gerenoveerd zijn maar ook deze huisjes zagen er in onze ogen prima uit.

Lagun Blou Resort ligt ongeveer 40 minuten rijden van het centrum van Willemstad af. De mooiste stranden liggen daarentegen op een minuut of 10-15. Denk aan: grote en kleine Knip, Playa Porto Marie, Cas Abou en porto Kalki. En natuurlijk Lagun Blou zelf. Daar konden wij het mooiste snorkelen van alle stranden. Wel jammer dat het strand zelf wat rommelig is. Er ligt veel rommel zoals glas en vissenkoppen. Maar je kan er geweldig snorkelen, het ziet er heel mooi uit en er zwemt vaak een zeeschildpad rond.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Nog steeds mooi, maar....

Herman, 24-7-2015

De locatie van het park is fantastisch. Mooi plekje aan een mooie baai met veel vissen, de schildpad en veel locale bezoekers en vissers. De huisjes zijn mooi, maar wel wat vergane glorie qua inrichting. De lakens op de bedden hadden gaten en scheuren en vieze vlekken.

De nieuwe eigenaar is huisjes aan het opknappen, wat hinder op het park geeft. Op de nieuwe website staan alleen foto's van de nieuwe huisjes, terwijl het overgrote deel van de huisjes nog helemaal niet is opgeknapt. Het is de bedoeling om het park uit te bereiden met een eetgelegenheid: dit lijkt geen verbetering voor het rustige parkje. Vergeleken met een paar jaar geleden met de oude eigenaar is het park minder goed bijgehouden. Rommeltjes bij het zwembad bv worden pas na dagen opgeruimd. De aandacht lijkt te liggen op de grotere projecten, waarbij het kleinere wordt vergeten of niet belangrijk wordt gevonden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtig plek op Curacao

caroline, 15-5-2015

Prachtig plekje. Heerlijk rustig! Curaçao zo als het bedoeld is, heerlijk als je niet van grote resorts houdt! Lagun ligt naast één van de mooiste strandjes van Curaçao. Het is goed bereikbaar en met een half uur ben je in Willemstad. Gedeelte van de huisjes is wel aan een opknapbeurt toe, maar daar wordt hard aan gewerkt zonder dat je bouwoverlast hebt. Zwembad is simpel maar meer dan genoeg, lekker om je even af te spelen na het strand of oom even af te koelen. Wij hebben het park bezocht met 3 kinderen, zij hadden voldoende aan het strand en zwembad. Personeel is enthousiast en heel behulpzaam, hebben veel tips en kennis van het eiland. Het was echt genieten!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Geweldige plek

Hans en Joanne Stokkel, 8-2-2015

Wij hebben twee heerlijke weken doorgebracht in een twee persoonsappartement met uitzicht op zee.Dolfijnen langs zien zwemmen; prachtige zonsondergangen. Genoten van de vele bloemen en vogels. Snorkelen en duiken om de hoek bij Playa Lagun. Daar kan je ook goed eten. Westpunt en het Christoffelpark liggen nabij. De inrichting is eenvoudig en past bij de tropen; slaapkamer met airco. Personeel is vriendelijk en behulpzaam; er wordt regelmatig schoongemaakt.Als wij weer naar Curacao gaan, gaan wij zeker weer hier naar toe.
Gereisd met partner in januari 2015

Mooie rustige, kindvriendelijke plek

Vrienden van, 24-9-2014

Rustige plek, eigen baai, mooie en volledig ingerichte appartementen. Complex wordt bewaakt 24/7 en is afgesloten. Voldoende parkeergelenheid en vriendelijke eigenaren
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lagun Blou Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lagun Blou Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lagun Blou Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lagun Blou Resort scoort een 8.7 uit 10 op basis van 81 reviews.