Bed and Breakfast La Bougainville ****

9,3

69 reviews over Bed and Breakfast La Bougainville in het Nederlands

Fantastisch!

Sanne, 25-9-2017

Haciënda La Bougainville is een prachtige plek voor een relaxte en rustige vakantie. Een auto is wel noodzakelijk. Marc en Hermien hebben gezorgd voor een top verblijf. Iedere dag werden we getrakteerd op een heerlijk ontbijt. Bedankt voor de goede zorgen!
Gereisd met partner in september 2017

Fantastische locatie, enorme gastvrijheid!

Roelof, 3-9-2017

Ruime kamers, erg netjes, nieuw interieur. Ook van de buitenkant ziet het er erg mooi uit. Veel privacy, mooi en uiterst schoon zwembad.

Locatie is zeer centraal (binnen korte tijd op alle mooie stranden), en je kunt vanaf de Hacienda prachtige wandelingen maken naar het bijgelegen meer, de prachtige natuur en natuurlijk de zee (noordkant).

Mark en Hermien zijn erg gastvrij en doen er alles aan om er een mooi verblijf van te maken.

Kortom, geweldig!

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig

Lian Boeren, 6-8-2017

Mooie B&B, zeer gastvrij en ontbijt is uitgebreid en met liefde klaargemaakt. We konden ook s'avonds mee eten, wat ook weer erg lekker was. De ligging is rustig en perfect. Binnen 15 minuten op de stranden etc. Auto is wel noodzakelijk maar dat is overal op het eiland noodzakelijk. Voor ons de eerste keer B&B en het was gewoon geweldig. Erg genoten en uitgerust. Marc en Hermien super bedankt voor deze geweldige ervaring.
Gereisd met partner in juli 2017

Onvergetelijke hosts en fantastische accommodatie

Marco, 1-7-2017

Deze geweldige Bed and Breakfast bied alles wat een vakantieganger maar te wensen heeft. Rust, een super ontbijt, geweldige kamers en een heerlijk zwembad met ligbedden. De mogelijkheid om zelf een maaltijd te bereiden was perfect. Alle uitjes zijn gemakkelijk te bereiken met de auto en in de buurt liggen goede restaurants. Hermien en Marc dragen er zorg voor dat het aan niets ontbreekt. Geen vraag is deze hosts teveel en ze doen er alles aan om je goed te adviseren.

Voor ons een top verblijf op een fantastische locatie.

Hermien en Marc. Bedankt voor de goede zorgen en heel veel succes met jullie geweldige BnB op Curaçao.

Gereisd met partner in juni 2017

In 1 woord geweldig!!

Jet mulder, 29-6-2017

We hebben 1 week doorgebracht bij hen omdat we weer vertrokken naar Nederland. Het is erg mooi, de ligging is goed en rustig. Een auto is altijd nodig, maakt niet uit waar je bent. Marc en Hermien zijn gastvrij en willen de gasten graag vertellen wat er te beleven is op Curacao. De accommodatie heeft een mooi zwembad met voldoende ligbedden. Het ontbijt is fantastisch! Een superlokatie waar je echt tot rust komt. Als we naar Curacao gaan dan komen we daar zeker terug!!
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk verblijf in een gastvrij B&B!

Frank en Diane, 28-5-2017

Wij verbleven 4 nachten in La Bougainville en hebben genoten.

Marc en Hermien zijn erg gastvrij en geven handige tips mbt het verkennen van Curaçao. De accommodatie is goed onderhouden en schoon; de kamers zijn comfortabel en ruim. Het uitgebreide ontbijt is heerlijk en afwisselend. Aan het zwembad kun je lekker relaxen op de fijne ligstoelen. Tegen vergoeding kun je je laten vervoeren van en naar de B&B.

Het is een mooie B&B in een landelijke omgeving van waaruit je met de auto (die je ook via Marc en Hermien kunt huren) makkelijk Curaçao kunt ontdekken.

Super weekend Curaçao.

Gerard, 28-5-2017

Eind April een weekend Curaçao gedaan vanaf Aruba. Overnacht bij La Bourganville. We werden door Marc opgehaald vanaf het vliegveld en naar hun B&B gebracht. Onderweg even bijgepraat (oud collega's) en veel informatie gekregen over Curaçao. Aangekomen bij La Bourganville zagen we een super mooie onderhouden haciënda met een mooi zwembad met zitjes, super slaapkamers, fantastische plekjes om 's morgens te ontbijten en Marc en Hermien die er alles voor doen om het verblijf bij hun zo gezellig mogelijk te maken. Super , een aanrader. Marc en Hermien bedankt.
Gereisd anders in april 2017

Optimaal genoten

Sanne, 26-5-2017

Onlangs een aantal dagen verbleven bij La Bougainville en wat hebben we ontzettend genoten hier!

We werden opgehaald bij het vliegveld(service) en kregen onderweg naar de B&B al leuke info en tips mee.

Eenmaal aangekomen op de bestemming werden we hartelijk verwelkomt met een drankje.

De B&B ligt rustig en landelijk gelegen en is van alle gemakken voorzien. Je zit overal wel wat verder van af, zeker niet erg, maar mocht je wat van het eiland willen zien, is het huren van een auto wel aan te raden. Dit kun je prima via Marc & Hermien regelen!

De kamer zag er prima uit! Het ontbijt was super goed! Erg uitgebreid en gevarieerd!

Kortom, op alle vlakken echt een aanrader!

Mochten we weer naar Curaçao gaan, komen we zeker weer terug bij deze fijne, leuke en gemoedelijke B&B!!

Gereisd met partner in mei 2017

Dit is pas genieten .... bij La Bougainville!

Ton en Nancy, 16-5-2017

Wat een gastvrijheid, mooie ruime kamer, rustieke omgeving en dagelijks een heerlijk ontbijt! Huur een auto (via Marc en Hermien te regelen), download Google Maps en verken Curaçao om aan het einde van de (mid)dag weer "thuis" te komen en om in een oase van rust te relaxen. Enkele keren per week kun je er ook nog dineren. Als we weer naar Curaçao gaan, hoeven wij niet meer te zoeken naar een verblijf !

Mooie en nette B&B

Wouter, 14-5-2017

Tijdens het eiland hoppen verbleven wij op Curaçao in dit mooie B&B.

Wij werden door Marc opgehaald van het vliegveld en kregen onderweg naar het B&B al leuke informatie te horen over het eiland.

Aangekomen op bestemming kregen wij een drankje en werd er uitgelegd waar wij allemaal gebruik van konden maken.

Een gezellige overdekte zitplek met een koeling vol met drankjes en knabbels.

Aan de andere kant van het kavel ligt een buitenzwembad met genoeg ruimte en bedjes om lekker te zitten of te liggen.

De kamers zijn netjes en ruim met airco.

Het ontbijt is zeer lekker en uitgebreid.

Wat ons opviel was de gastvrijheid van Marc en Hermien, zij doen er alles aan om je een goed verblijf te geven.

Zo regelen zij een huur auto indien gewenst, is wel aan te raden om het eiland te verkennen en gezien de locatie van het B&B.

De locatie heeft als voordeel dat het er echt ontspannen is en je echt van je rust kan genieten, of om even bij te komen na het verkennen van het eiland natuurlijk :)

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Bougainville in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Bougainville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Bougainville scoort een 9.34 uit 10 op basis van 74 reviews.