Appartement Kunuku Aqua Resort ***

8,8

Zoover award

WebsiteLink naar website

618 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

Mooi resort, goede prijs-kwaliteit verhouding

L. Coopmans, 14-10-2017

Mooi hotel, wij zaten hier all inclusieve (is alleen niet vergelijkbaar met Turkije enz. voor mensen die dit gewend zijn) Wij vonden het eten prima, prijs kwaliteit verhouding is zeker goed! Per dag was er wel wat afwisseling in het eten, lekkere toetjes.

Erg mooie tuinen, goede zwembaden en leuke glijbanen. Vriendelijk personeel, erg mee gelachen. Het resort ligt wat afgelegen, huurauto zeker aan te raden maar voor ons was dit geen enkel probleem. Ook rijd er een shuttle bus. Er wordt verbouwd maar hier hebben wij niks van gemerkt. WiFi bereik was wel echt slecht. Deze viel steeds uit. Met zijn 2e tegelijk op de WiFi ging niet.

Wij hadden een 2 persoons kamer. Mooie inrichting en bedden slapen goed. Airco is alleen in de slaapkamer aanwezig. Minpuntje was dat het dak lekte en het doucheputje stonk, dit hebben wij gemeld. Het regende uitzonderlijk hard dus kon weinig aan gedaan worden.

Ondanks dat raden wij het resort zeker aan.

Gereisd met partner in oktober 2017
Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 16-10-2017

Beste L. Coopmans,

Fijn resort, fantastisch einland

E. van Mazijk, 6-10-2017

Na een kort ritje vanaf het vliegveld kwamen we aan op het resort. We verbleven 1 week in het ‘Appartement Kunuku’. Een zeer ruim opgezet appartement met comfortabele bedden in ruime slaapkamers voorzien van airco, een riante keuken waar we amper gebruik van hebben gemaakt, goed sanitair en ruime living. Er wordt goed schoongemaakt en je hebt amper last van ongedierte. Wel lokaal ‘muggenspul’ kopen; Nederlandse middeltjes helpen niet. Fijn was het riante buitenterras waar je gezien het aangename klimaat van Curaçao het meest zult verblijven.

Het park is erg schoon en mooi aangelegd met veel groen. Ondanks de hoeveelheid kamers en appartementen, ervaar je niet de drukte. De zwembaden zijn mooi verdeeld over het terrein en je vind voor iedere doelgroep een zwembad, zodat je niet ongewenst tussen kinderen hoeft te zwemmen. De glijbanen en de stormbaan zijn absoluut favoriet bij de kinderen. In de periode dat wij er verbleven waren er altijd voldoende zonbedden voor handen. In het winkeltje vind je eventueel (zwem)luiers, toiletartikelen, speelgoed voor in het zwembad en andere benodigdheden.

In tegenstelling tot de rest van het resort is het eten matig te noemen. Het buffet in het drukke restaurant kent zeer weinig afwisseling en de kwaliteit is voldoende maar ik kan niet zeggen dat ik er fantastisch heb gegeten. Ultra all inclusieve is daarom aan te raden, dit gaf ons 1 keer a la carte, een keer onbeperkt pizza en een bbq-avond. Naast dat de kwaliteit hiervan beduidend beter was, gaf het ook een welkome afwisseling op het buffet. Ook aan de bar kun je hiermee meer afwisselen en bovendien is het inclusief ijsjes voor de kids.

Tijdens ons verblijf werd gewerkt aan de uitbreiding van het park. Hiervan hebben we absoluut geen last gehad. Hier werd ook actief naar gevraagd door het personeel. Over de personele bezetting van het resort overigens niets anders dan goed te melden; zeer aardige mensen die er alles aan willen doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Het resort ligt centraal op het eiland waardoor je makkelijk overal heen kunt rijden. Huur wel een auto, deze heb je nodig om gemakkelijk van A naar B te kunnen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Beste familie Van Mazijk,

top vakantie

Fam. Van Wilgen, 6-10-2017

De voorzieningen, sfeer, eten , service. Zowel in 2016 en 2017 zijn we met veel plezier op dit resort verbleven. We zijn benieuwd naar de uitbreiding en hopen gauw weer terug te komen.
Gereisd met partner in mei 2017

Beste familie Van Wilgen,

We zien u graag terug.

Fantastisch!👍

Francis van der Ven, 5-10-2017

Lieve gasten, ga hier genieten van alles wat je bij de hand hebt! Het ultieme vakantie genot! Heerlijke appartementen, goed, gevarieerd eten, zwembaden, frisdranken en snacks tussendoor, zon zee en strand! Heb je een verzoek:ga naar de bedrijfsleider, je kunt alles bespreken en men staat overal voor open! Fantastisch! O ja, huur n auto en rijdt het eiland rond, meer dan de moeite waard!

Genieten met een smile😆

Wij hebben met n 40-jarige bruiloft genoten van elkaar en het eiland op dushi Corsow!

Zeker een aanrader!

Geniet ervan! Liefs Francis

Gereisd met vrienden in mei 2017

Beste Francis,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en fijn dat u zo genoten heeft.

En uiteraard gefeliciteerd.

Leuke snorkelvakantie met zeer goed weer

Rene de Beer, 28-9-2017

Resort is goed in prijs/ kwaliteits verhouding . Resort ligt wel in een niet touristisch stuk van Curacao . S'avonds weinig entertainment . Eten is goed met niet heel veel keuze , maar zeker voldoende. Het verschil an all-inn en ultra all-inn is zeer groot , en niet goed geregeld .
Zonnige groet, Team Kunuku, Reserveringsmedewerker, 4-10-2017

Beste Rene de Beer,

Prima

Hanb, 28-9-2017

Mooi resort met goed eten. Vriendelijk personeel en hele mooie kamers.

Centraal gelegen op het eiland, maar een auto is aan te bevelen.

Deze kun je dan weer vrij eenvoudig bij de receptie huren.

Avond vertier was wat magertjes

Gereisd met partner in april 2017

Beste Hanb,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

In het laagseizoen is de animatie minder dan in het hoogseizoen.

Prima resort

Johnny Versteeg, 28-9-2017

Prima resort om te verblijven. Vriendelijkheid van de mensen. Eten gewoon goed en anders buiten het resort genoeg alternatieven. Autohuren doe je gemakkelijk via het resort zelf. Zwembad was soms niet schoon en koelde niet echt af.

Avondvertier kan beter en all inclusief en ultra all inclusief is verwarrend.

Kamer top al zien we de airco liever niet op de slaapkamer over het bed gaan.

Tip: doe op de slaapkamer een plafondventilator en de airco in het zitgedeelte.

Kom hier zeker nog een keer terug, we hebben genoten, masha danki

Beste Koemjo,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Prima verblijf, en lekker gegeten!

Ben N, 27-9-2017

Prima kamers, lekkere bedden en goed gegeten. Mensen zijn erg vriendelijk. Natuurlijk is het leuk dat je gewoon Nederlands kan praten.

Het zwemwater is niet echt verkoelend. All inclusive kun je in verschillende vormen boeken. De basis voldoet prima, maar dan krijg je geen mixdrankjes e.d.. Lekker 's-middags snacken, is top geregeld!

Er is - buiten wat muzikanten tot uiterlijk 22.00 u. - niet veel te doen. Maar dat is ook wel weer lekker rustig. Ze zijn nu aan het bijbouwen (ca. 90 nieuwe kamers), maar daar heb je nauwelijks last van.

Huur een auto! Wij hebben dit gedaan via verhuur in Willemstad. Lekker al vanuit huis geregeld. Een dag meer was geen probleem. Geen gedoe met borg en zelf naderhand je auto moeten wassen (en ook nog goedkoper ook nog). Het bedrijf is ook via WhatsApp of email goed te bereiken. Thuis alvast MapsMe (gratis offline navigatie) downloaden. Dan kun je je prima redden. Van verhuurder kregen wij overigens ook nog een prachtige landkaart (van Curacao en Willemstand)!

Ga naar westpunt. Daar zijn erg veel mooie strandjes, waar je eventueel een ligbedje kan huren. Tips zijn Playa Kalki (prachtige snorkelplek, waar we vaker dan 1 keer zijn geweest), en de kleine en de grote Knip.

Vlakbij (rijden richting Willibrordus) kun je al Flamingo's vinden!

Beste Ben,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Prima park maar grote domper

De Jong, 22-9-2017

Mooi park met goede voorzieningen! Mooi zwembad met glijbanen en het eten was lekker. Kamers waren netjes maar niet heel erg schoon.

Helaas is mijn Go Pro camera uit het (afgesloten) appartement ontvreemd. Er is hiervan aangifte gedaan bij de Korps Politie Curaçao.Dit was een grote domper en smet op onze vakantie.

Heerlijk kindvriendelijke resort

Silvia, 21-9-2017

Prachtig mooi resort wat een perfecte ligging heeft. Park is mooi aangelegd! Leuke glijbanen en genoeg bedjes! Wat wel een minpunt was, dat in drie dagen tijd wel 20 kinderen oorontsteking hebben opgelopen! Het zwembad water zag er niet goed uit! De dame bij de receptie vond ik niet echt vriendelijk en vond haar reactie ook niet echt klantvriendelijk! Eten en snacks prima! Wel heb ik mijn twijfels omdat ze flink gaan uitbreiden of ze het wel aan kunnen!!!! Huur een auto zo kun je heerlijk het eiland verkennen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kunuku Aqua Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kunuku Aqua Resort scoort een 8.84 uit 10 op basis van 626 reviews.