8,9

Uitstekend

Zoover award

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kunuku Aqua Resort*** bij :

596 reviews over Appartement Kunuku Aqua Resort in het Nederlands

Miriam zwaal, 23-8-2017

Prijs technish prima park,zeker kijkend naar reisafstand accomatatie en eten en drinken voor elk wat wild,mooi en goed onderhoudend park fantastisch park voor kinderen met genoeg glijbanen.Genoeg ligbedden rond de zwembaden personeel zeer vriendelijk dit was voor ons het tweede jaar op het park,komen volgend jaar zeker terug!!!!
Gereisd familie in augustus 2017

Goed resort met verschillende fasciliteiten

Goed resort op rustige locatie, 23-8-2017

2e Keer dat wij op Kunuku zijn geweest. Erg tevreden. Het jaar ervoor hadden we een aantal minpunten (personeel bij de bar traag en onvriendelijk, wifi slecht). Een compliment waard dat ze hier duidelijk iets mee hebben gedaan! Barservice was nu goed; snel en vriendelijk. Ook wifi beter

Resort is mooi opgezet, auto is wel nodig om de rest van het eiland te verkennen.

Omdat er gebouwd word aan uitbreiding, is er bouwverkeer naast het resort, maar wij hebben hier geen last van gehad, hoewel we met ons appartement hier dichtbij zaten.

Ivm met een autistische zoon hadden we vooraf gevraagd hetzelfde appartement te krijgen als vorig jaar, wat geen probleem was. Ook op de laatste dag was het voor ons mogelijk om later uit te checken voor de rust van onze zoon. Goede service!

Een slimme zet om van het paradepaardje onder het personeel "Dushi" Angelique gastvrouw bij het restaurant te maken; gasten (waaronder onze kinderen) worden direct blij van haar!

Minpunt: 's avonds nauwelijks vermaak

Gereisd familie in augustus 2017

Prima. Weinig op aan te merken.

Familie de Leede, 14-8-2017

Uitstekend all inclusive verblijf. Eten en drinken is prima verzorgd. Zwembaden zijn in orde en meer dan voldoende bedjes. Kamers netjes en schoon met voldoende ruimte. Een auto is inderdaad een must als je de leuke strandjes wilt bezoeken. Naar Porto Marie gaat gratis shuttle vanaf resort. Een bezoek aan Klein Curaçao met de Mermaid zouden wij iedereen aanraden. Fantastisch. Wij hopen nog een keer terug te kunnen komen. Morgen laatste dag en dinsdag helaas weer naar huis, maar wel met mooie plaatjes.

Beste familie De Leede,

Voor herhaling vatbaar

Theo, 12-8-2017

appartementen zeer ruim, 3 aparte slaapkamers allen voorzien van airco en bij ons in het appartement ook haken in de plafonds om eventueel een klamboe aan op te hangen, twee badkamers, compleet uitgeruste keuken met grote koelkast/diepvries. Ontbijt, lunch en diner goed verzorgd en alles werd regelmatig bijgevuld.De gehele dag drankjes en snacks verkrijgbaar bij Bar Restaurant en Kunuku hut. Een prettige bijkomstigheid: geen handdoeken race, voldoende bedjes en veel gasten gaan er overdag op uit om stranden te bezoeken of andere bezienswaardigheden. Een auto huren is een must zodat je niet aan het resort gebonden bent. Tuinen op het resort prachtig aangelegd. Overigens is er een service vanuit het resort om Willemstad of een aantal stranden te bezoeken, hiervoor kan je inschrijven bij de receptie. Men klaagt wel eens over de snelheid van het personeel maar dat is niet altijd terecht en ga er zelf maar eens aan staan bij 32 graden. Blijf in de relaxmodus en uiteindelijk komt het voor elkaar. Overdag snacks zoals friet, bitterballen, tortilla chips, kaassouflees, pitah broodjes kaas en uienringen. bijna iedere avond live muziek die wel op tijd stopt ivm rust overige gasten. Diverse glijbanen en springkussens alsmede een sportveld. Men is bezig met een uitbreiding van het resort en het is ongelooflijk hoe snel dat gaat, hebben geen last gehad van de bouw werkzaamheden. Laatste dag om 11:00 uur uitchecken, koffers worden tot ophaaltijd opgeborgen in afgesloten container en je mag je polsbandje tot aan het vertrek behouden zodat je nog gebruik kan maken van alle faciliteiten.

Volgend jaar komen we hier zeker weer terug.

Beste Luvabon,

Fantastisch Resort

Patrick, 12-8-2017

Ik vond alles goed .Personeel zeer vriendelijk .Mensen die klagen over het eten moeten kijken naar de prijs kwaliteit verhouding en dan oordelen .

Beste Wiegmad,

Prima plek!

Fam. Hartgring, 11-8-2017

Voor ons een prima locatie gezien het feit dat alle mooie snorkelstrandjes dichtbij zijn. Voor de hotspots moet je aan de andere kant vh eiland zijn. Auto is must uiteraard. Het resort is geweldig voor de kids met zwembad en glijbanen. We vrezen wel een beetje wat er gaat gebeuren als de nieuwbouw af is en het resort grootschaliger wordt. Tip: meer themarestaurants op het resort, keuze is nu vrij beperkt en als je langer dan een week verblijft kan dat wat eentonig worden.

Beste Martienus,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Heel goed resort! Prijs kwaliteit is top!

Aron van der Rijt, 1-8-2017

Kunuku is zeker een aanrader, lig er nu op een bedje naast het zwembad en wilde graag een beoordeling schrijven. Ik ga al jaren naar allin inclusive vakanties, meestal is het aanbod heel groot en valt de kwaliteit wat tegen. Hier is het andersom, elke dag een wisselend (beperkt) menu maar erg varierend en lekker

Verder zijn de zwembaden top, lekkere snacks overdag( moet soms wel lang wachten). Bediening niet altijd snel maar wel vriendelijk. Ook de kamers waren erg modern en werden elke dag schoon gemaakt. Kunuku is dus zeker een aanrader:)

Gereisd met partner in januari 2017

Beste Aron van der Rijt,

Hartelijk dank voor uw mooie reactie.

Geniet nog heerlijk van uw vakantie.

Prima uitvalsbasis voor Curacao

Monique, 1-8-2017

Kunuku Aqua Resort is een prima hotel om Curaçao te ontdekken. Het hotel heeft voor kinderen super glijbanen en een leuk voetbal veld. Auto huren via hotel is aanrader om vanuit hier de mooie plekjes op te zoeken. Vanuit het hotel gaat ook een shuttle bus naar oa Porto Marie. Prachtig! Ai formule is niet uitgebreid maar prima. Voor de kinderen was het elke dag feest met de snack van de dag die elke dag wisselt. Als je de lunch net had gemist kon je daar altijd op terugvallen. Ontbijt was prima, lunch niet bijzonder, diner prima. Het is geen hoogstaande luxe met eten maar wel gewoon prima. Verbeterpunt dat dingen soms snel op waren en ook niet meer werden bijgevuld. Kamers zien er goed uit. Schoonmaak in de overlopen van de gebouwen kan beter. Dagelijkse handdoeken wissel van de kamer is super. Grootse punt van verbetering is de airco. Er is alleen airco in de slaapkamer. In het woongedeelte (slaapplaats voor 2p) is het veel te warm.

Beste Monique,

Super vakantie

Ellen, 29-7-2017

9 dagen all inclusive, super mooi en ruim appartement

We hebben er een prima tijd gehad. Ook handig de bus naar Willemstad of naar strandjes.

2 dagen een auto gehuurd en zo zie je het hele eiland

Gereisd met vrienden in januari 2017

Beste Ellen Hessels,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Bouwwerkzaamheden / verder prima in orde

Dennis, 28-7-2017

Mooi resort maar er zijn flinke bouwwerkzaamheden gaande. Als je in de naastgelegen appartementen zit, is de kans heel groot dat je om 0700 uur uit je bed geboord wordt door het kabaal afkomstig vanuit de bouwput. Dit is niet wat je verwacht als je in zo;n mooi resort en eiland komt. Kom je dus echt voor de rust, denk dat na voordat je hierheen gaat.

Verder prima locatie om te verblijven, eten prima, schoon, vriendelijke mensen, leuke glijbanen. Zwembad water wat troebel door de grote hoeveelheid zonnenbrand. Kamers groot en schoon. Soms wat last van de harde dichtslaande deuren van de andere gasten.

Auto is noodzakelijk, eiland is super mooi. Als de werkzaamheden voorbij zijn, is het voor ons voor herhaling vatbaar.

Beste Dennis,

Bedankt voor uw feedback.

We proberen de overlast van de bouw tot een minimum te beperken. Mede dankzij uw feedback, zijn er een paar extra maatregelen getroffen. Onder andere worden de werkzaamheden, welke geluid veroorzaken, nu pas na 9:00 uitgevoerd.

En we willen uw bedanken voor de rest van uw review! We hopen u snel weer te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Bas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kunuku Aqua Resort in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kunuku Aqua Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kunuku Aqua Resort scoort een 8.87 uit 10 op basis van 604 reviews.