Appartement Jan Kok Lodges ****

9,6

Zoover award

WebsiteLink naar website

328 reviews over Appartement Jan Kok Lodges in het Nederlands

Fantastisch en een prachtig paradijsje

Ron en Hanneke Schouw, 25-9-2017

Het is echt voor rust zoekers. Een prachtige tropische tuin en een heerlijk zwembad omgeven door palmbomen. Een mooie ligging en een prachtig wijds uitzicht.

Volgend jaar komen we weer terug.

Frederiek en Jeroen zijn zeer gastvrije mensen en staan klaar als je hulp nodig hebt.

Jeroen en Frederiek bedankt voor de gastvrijheid en tot volgend jaar.

Gereisd met partner in september 2017

Een paradijsje op Curaçao. Fantastisch.

Hans benthem, 13-9-2017

Mooie ligging. Super accommodatie en een geweldige service. Is echt een aanrader.
Gereisd met partner in september 2017

geweldig genoten van de gastvrijheid

johan en lian, 9-9-2017

geweldige vakantie gehad op jan kok lodges

je moet echt een auto erbij huren zodat je

naar de mooiste strandjes in de buurt kunt

en het eiland kunt verkennen maar die verhuren ze ook

wij genieten elk jaar weer

van de rust en ruimte en de geweldige gastvrijheid

van Frederieke en Jeroen zal ook zeker niet de laatste keer zijn

dat we er geweest zijn want als het paradijs bestaat dan is het daar

Gereisd met partner in juni 2017

Een geweldige plek

Merel, 6-9-2017

Onze vakantie begon al thuis met de voorbereidingen en het fijne en snelle mailcontact met Frederieke. Jan Kok lodges ligt op een geweldige locatie dichtbij alle mooie strandjes. De studio waarin wij verbleven was ruim en netjes. Heel fijn vonden wij o.a. de grote koelkast, goede airco en eigen patio. En niet te vergeten de grote buitenkeuken, buitendouche en fijne sfeer. Aan alle details is gedacht. Echt een groene oase van rust en zeker een aanrader wanneer je op curacao verblijft.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch!!

Carolien Elderson, 28-8-2017

Het best bewaarde geheim is Jan Kok lodges op Curacao! Ik kan iedereen aanraden buiten de gebaande paden te gaan lopen en niet te kiezen voor 1 van de voor de hand liggende hotels aldaar maar een appartement te huren bij Jeroen en Frederieke. Wat een fantastische accomodatie die door de goede zorgen van de eigenaren Jeroen en Frederieke je verzekert van een fantastische vakantie. Niets is teveel voor hun. Ook voor de huur van een auto kun je prima bij hun terecht. Zij regelen alles. De ligging is bijzonder en is een goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen...
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Uitermate plezierig verblijf.

Barbara Beers, 18-8-2017

Een puntsgewijze opsomming van hetgeen wij als positief hebben ervaren:

- heerlijke lodge van alle gemakken voorzien (vooral de veranda!);

- voldoende linnengoed (handdoeken, baddoeken, theedoeken ..etc.);

- 2 x per week wordt de lodge schoongemaakt en wordt het linnengoed verwisseld;

- airco in de slaapkamer;

- autohuur bij de accommodatie;

- halen en brengen naar het vliegveld;

- maar vooral ... aardige contacten met de eigenaars Frederieke en Jeroen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Het is hier fantastisch!

Jos Verhoef, 12-8-2017

Wat een prachtige lodge! Frederieke en Jeroen hebben hier een waar paradijs geschapen. De ligging is perfect, de mooie kant van het eiland waar dus ook de beste stranden zijn.

De lodge is de afgelopen jaren volledig gerenoveerd, ook hier zie je dat het stel hun ziel en zaligheid volledig aan hun pracht project hebben gewijd.

Heerlijk!

Doen!

Gereisd alleenreizend in januari 2017

Top locatie

JohnD, 6-8-2017

Personeel top, wifi fantastisch, super locatie en enorm gastvrij.
Gereisd met partner in juli 2017

Klein paradijs met warme gastvrijheid

Lydia, 3-8-2017

Hou je van natuur en dieren? Hou je van rust en het gemak van het vertier opzoeken? Ga dan hierheen. Heerlijk en prachtig!

Appartement Iguana view is ons uitstekend bevallen. Lekker ruim met privacy en een ruime veranda.

Wij waren hier met 3 volwassenen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Coming home to paradise

Guus van Faassen, 29-7-2017

Inmiddels voor de 11e of 12e keer (ben de tel even kwijt) bij Jan Kok Lodges neergestreken. Na een prima vlucht te hebben gehad stond Frederieke ons alweer even vrolijk als altijd op te wachten op vliegveld Hato.

Na een klein ritje van zon 20 minuten reden wij door de mooie toegangspoort van JKL (jan Kok Lodges). Hierachter loop je letterlijk een paradijsje in met mooie bloemen, planten, een outdoor living met een heuse bibliotheek en een heerlijk zwembad. We hebben onze koffers op de patio gezet, even snel een korte broek aan gedaan en dan lekker genieten met een koud drankje welke al in de koelkast klaar stond.

Even heerlijk bijkomen van de reis en je voelt de rust over je heenkomen. Vervolgens hebben we de sleutels gekregen van onze bolide welke we voor de hele vakantie bij ons appartement hebben gehuurd, en zijn we heerlijk met de airco aan langs de flamingo's richting het strand van "Portomarie" gereden. Dit is een van de vele idyllische baaitjes welke op zon 5-10 minuutjes rijden ligt van JKL. Hier hebben we heerlijk van een koud Caribisch biertje en een adembenemende zonsondergang genoten.

Tijdens ons verblijf bij JKL is voor Jeroen en Frederieke niets teveel en staan zij je graag bij met vragen en het eventueel boeken van excursies, zoals klein Curaçao, het zwemmen met Dolfijnen of het maken van een dinerreservering. Ook voor praktische zaken zoals een huisarts kan je bij ze aanbellen.

Ook het persoonlijk contact en betrokkenheid geeft je het gevoel alsof je "Thuis" bent.

Wij hebben gelogeerd in de Garden vieuw bungalow, welke beschikt over alle denkbare luxe zoals (smart)TV, Wifi, een fantastische buiten living en bovenal een adembenemend uitzicht.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en vonden het ook erg jammer dat we weer door Frederieke naar Hato werden gebracht.

Nogmaals Jeroen en Frederieke bedankt voor jullie goede zorgen en dat we mochten verblijven in jullie fantastische paradijs.

Ayo en zeker tot de volgende keer,

Guus en Frederieke

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jan Kok Lodges bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jan Kok Lodges in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jan Kok Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Jan Kok Lodges scoort een 9.64 uit 10 op basis van 337 reviews.