Vakantiepark GHL Hotel Kurá Hulanda Lodge & Beach Club *****

Vakantiepark GHL Hotel Kurá Hulanda Lodge & Beach Club
GHL Hotel Kurá Hulanda Lodge & Beach Club

• Activiteiten6,2
  • Onderkomen8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark GHL Hotel Kurá Hulanda Lodge & Beach Club bij:

63 reviews over Vakantiepark GHL Hotel Kurá Hulanda Lodge & Beach Club in het Nederlands

Prachtig gelegen!

Frans Boermans, 14-3-2017
  • Onderkomen8

Het hotel is prima, eten goed er is slechts een nadeel: het ligt op de Westpunt en erg afgelegen. Ideaal voor rustzoekers.
Gereisd met partner in februari 2017

Paradijsje midden in de natuur

Geert en Cora, 27-2-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Was een heerlijk verblijf, prachtig park midden in de natuur... wel afgelegen, een huurauto is een must! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, weliswaar niet altijd even professioneel maar altijd charmant, eten was heerlijk, wij waren all-inn, was prima voor elkaar, goede smaken, echt home cooked dus geen vlakke meuk. Het restaurant is een droomplekje. De kamer was meer een appartement, aparte slaapkamer, keukentje en groot balkon met uitzicht op de oceaan en in de tuinen onder je balkon zonnende leguanen, is fantastisch wakker worden. Goede airco en keurig schoongehouden, altijd met een big smile!

Leuk strand voor de deur waar je goed kunt snorkelen en ook veel gedoken werd. Wel bloedheet en in verhouding weinig schaduwplekjes maar dan kun je bij het zwembad weer heerlijk in de schaduw zitten. Je komt hier niet om in de drukte te zijn. Wij hebben geen minpunten kunnen ontdekken!

Gereisd met partner in februari 2017

Zeer afgelegen, maar mooi gelegen

Marian, 14-2-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5

Park moet ooit heel mooi geweest zijn, nieuwe eigenaren zullen een hele klus hebben om dit weet op orde te krijgen. Lodges zijn gedateerd, maar er zijn ook mooie appartementen met uitzicht op zee. Voor rust zoekers ideaal maar wil vertier of ben je met kinderen lijkt het ons niet geschikt.
Gereisd met partner in januari 2017

Na faillissement weer in de lift

jolanda berntsen, 10-2-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Kura hullanda lodge en beach club is ooit een vijf sterren verblijf geweest. Op dit moment is dat het niet Maar ze zijn een tijd dicht geweest. Nwe hotelketen heeft het nu overgenomen. In de week dat wij er waren zagen we echt verbeteringen. Met het huisje dat wij toegewezen hadden gekregen waren problemen en na melding werden wij geupgraded naar een prachtig appartement met zeezicht. Mensen zijn superlief en aardig en doen er alles aan om je een goede vakantie te geven. Goed bed, altijd warm water, goed schoongemaakt. Eten in het restaurant lekker via all inclusive. Resort ligt aan de mooiste baai om vanaf het strand te gaan snorkelen of duiken. Waren er deze week via de bingo formule van touroperator. Dat is te betalen. Willen volgend jaar terug maar ben bang dat het dan te duur wordt omdat we echt gezien hebben dat de nwe managers er echt de schouders onderzetten. Team van de lodge dank jullie wel voor een fantastische vakantie

afgetakeld, 5jr. geleden 5 ster, nu geen ster weer

KOOS, 1-2-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

kamer redelijk, airco goed, bedden goed.

klachten worden niet onderzocht, 2 dagen geen warm water gehad, echt slecht, toilet liep niet goed door, veelal blijft het water met de fecaliën in de pot staan.

Tafels niet gedekt voor het ontbijt, op kale tafels eten, kan gewoon niet, past niet in deze tijd.

Personeel slecht opgeleid, het leken wel schoolkinderen, voorbeeld als je in de Bar staat en er wordt gevraagd kan ik iets drinken, dan moet ze eerst haar collega vragen of je iets te drinken kunt krijgen aan deze bar, hoe dom kan je zijn.

Zwembad niemand te zien, vuil rondom het bad (stront van de leguanen), onkruid groeit tussen de tegels, hoog uit 12 stoelen rondom het bad en volgens mij werkte de waterzuivering ook niet.

Avondeten, uit bakken, ene dag redelijk tot goed, andere dag ronduit Slecht, als er muffins over waren van het ontbijt dan lagen ze s 'avonds als toetje bij het avond eten, nu vraag ik je ?

Kortom ga Niet !!!!!!

Gereisd met partner in januari 2017

Zeer fraai maar behoeft onderhoud

Marion, 3-10-2016
  • Onderkomen7

Het park is erg mooi en ligt in een mooie tuin met vele cactussen, palmen, leguanen en vogels. Het is wel erg afgelegen. Geen winkels en maar weinig restaurantjes in de buurt. Ook vertrekken er vanaf hier geen excursies en ook een auto huren vanaf Westpunt kan niet! (bij touroperator tenminste). Gelukkig hadden wij deze al geregeld in Willemstad. De kamers zijn erg schoon en mooi, maar behoeven wel enig onderhoud. Wij hadden een kamer met zeezicht en een kichenette, echter zonder waterkoker en pannen. Als je een paar keer vraagt kan je die wel krijgen hoor. Het personeel is hier erg vriendelijk. De bedden zijn lang en liggen lekker. Een heerlijk overdekt terras met bank, ligstoelen en gewone stoelen. Het zwembad was mooi en je kan er lekker onder een palmenhuisje in de schaduw liggen. Ook hier is wel wat onderhoud nodig. Het restaurant was duur en niet bijzonder goed. We hebben ons er goed vermaakt maar gelukkig wel voor een last minute prijs.
Gereisd met partner in september 2016

Uitstekende accommodatie!

Mestdagh Brigitte, 8-4-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Kura Hulanda Westpunt bezorgde ons een fantastische vakantie!

Nergens op de wereld, in geen enkel hotel, hebben we zo'n lieve mensen ontmoet, zo'n vriendelijke staf! Zowel aan de receptie, het restaurant, de keuken, de bar, de poetsdames, de tuinmannen...kortom iedereen was zeer vriendelijk en warm, zodat de vakantie in een ontspande en gezellige sfeer verliep!

We zijn heel blij over de prachtige kamer die wij kregen nadat er pech met airco werd vastgesteld op de kamer die voor ons aanvankelijk voorzien was. Ook het ontbijtbuffet was zeer lekker en gevarieerd, het restaurant menu was misschien wat beperkt, maar de speciale avonden maakten dat weer goed.

Ook de ligging is perfect als uitgangspunt voor talrijke excursies door het hele eiland.

Johnny & Brigitte uit België.

Gereisd met partner in april 2016

Mooi aan het strand

😎, 18-3-2016
  • Onderkomen7

Prima plek om te verblijven! Wij hadden een lodge aan het zwembad, werd redelijk schoongehouden. Park is wel her en der aan onderhoud toe. Maar algemene indruk van ons was toch goed. Hotel ligt direct aan het strand, erg rustig op het park toen wij er waren, wat wij heerlijk vonden! Wel een auto huren om meer van het eiland te kunnen zien! We hebben volop genoten!
Gereisd met partner in maart 2016

Mooie rustige plek

Liza, 13-10-2015
  • Onderkomen7

Wij hebben een hele mooie vakantie gehad op deze geweldige plek. De kamer is niet overdreven luxe maar wel netjes en schoon en dat vinden wij belangrijk. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Vanaf het strand kun je ook al mooie duiken maken of lekker snorkelen. Een aantal dagen een auto huren is aan te raden.
Gereisd met partner in september 2015

Mooi hotel

Kim, 18-9-2015
  • Onderkomen10

Kura Hulanda Lodge hebben we geboekt in combinatie met eerst een week Kura Hulanda Hotel. Heerlijke afwisseling. Transfer werd geregeld door het hotel, naar de lodge. Helaas heeft er niemand verteld dat je om 12:00 je kamer uit moet en in de lodge pas om 15:00 weer een kamer hebt. Aangezien de transfer om 09:30 was, zit je geruime tijd zonder kamer. Wegens drukte hadden we deze pas om 17:30. Hotel heeft dit netjes opgelost door, ongevraagd, 2 upgrades te geven. Van Garden view naar Pool view suite. De suite was prachtig, met een aparte slaapkamer en mooi uitzicht. Even gekeken bij de garden view kamers, deze zijn erg klein, verouderd en kijken uit op cactussen.

De lodge is erg mooi en goed onderhouden. Restaurant erg duur. Lodge ligt aan een klein strandje. In de omgeving van de lodge zijn diverse mooie baaien, echter een auto is noodzakelijk.

Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark GHL Hotel Kurá Hulanda Lodge & Beach Club in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark GHL Hotel Kurá Hulanda Lodge & Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark GHL Hotel Kurá Hulanda Lodge & Beach Club scoort een 7.95 uit 10 op basis van 63 reviews.