Vakantiepark Flamingo Park ***

263 reviews over Vakantiepark Flamingo Park in het Nederlands

Gewoon geweldig

Mart, 12-9-2017
  • Onderkomen8

Vriendelijkheid, rust, natuur. na jaren weer eens terug geweest en het is hier voor ons gewoon super. Armand en Erna dank jullie wel!
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi gelegen, heel gastvrij en veel privacy

Andra, 1-9-2017
  • Onderkomen9

Wat een mooie plek om te verblijven. Prima bungalow met eigen terras en veel privacy, waar je kunt genieten van rust, mooi zingende gekleurde vogels, leguanen, hagedissen en salamanders.

Armand en Erna zijn heel gastvrij en behulpzaam. Het zwembad en de heerlijke jacuzzi kun je 24 uur per dag bezoeken en heb je meestal voor jezelf.

Ook zijn we heel tevreden over de schoonmaak en regelmatig wisselen linnengoed.

Park is middenin de natuur, maar heel centraal gelegen, binnen 20 minuten ben je in Willemstad of op de Westpunt. En binnen 10 minuten ben je op een mooi strand, waar je kunt genieten van de zee en de mooie onderwaterwereld. Port Marie, Daaibooi en Cas Bao zijn aanraders.

Ook hebben we heerlijk gegeten bij restaurant in de buurt, vooral bij de Buurvrouw.

En een avond heeft Wendel ( technisch medewerker Flamingopark) voor ons Curacaos gekookt, echt heel erg lekker!!!

We hebben op Flamingopark een auto gehuurd, kregen een zo goed als nieuwe auto, qua prijs, service en kwaliteit zeker een aanrader.

Het was onze eerste keer Curacao, maar wij komen zeker terug op Flamingopark!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Armand en Erna., Manager, 9-9-2017

Beste Andra en familie,

Allereerst willen we jullie nogmaals bedanken voor jullie bezoek.

We vonden het een eer om jullie te mogen ontvangen.

Hierbij ook onze dank voor de mooie review, hopelijk hebben potentiele gasten wat aan jullie omschrijving, zodat zij ook voor Flamingo Park zullen kiezen.

Wij blijven ons best doen om het iedereen naar de zin te maken.

Hopelijk zien we jullie in de toekomst vaker.

Zonnige groet,

Heerlijk verblijf, ontspannen doe je hier!

Marita&Pieter, 17-8-2017
  • Onderkomen8

De reisorganisatie had geen bungalow beschikbaar met een tweepersoonsbed en aanvankelijk hadden we een slaapkamer met twee eenpersoonsbedden. De eigenaar bood ons voor de volgende dagen een bungalow aan mét tweepersoonsbed. Super service!
Gereisd met partner in juli 2017

Beste Marita en Pieter,

Onze dank voor jullie komst en heerlijk om te horen dat we het jullie naar de zin konden maken.

Heerlijk genoten!

Sjoerd, Annemiek en kids, 15-8-2017
  • Onderkomen9

Voor de derde keer onze vakantie op Flamino Park doorgebracht. Deze keer met kleine kinderen. Zoals altijd was het weer heerlijk. Enorm veel privacy, rust en vlak bij de mooiste strandjes van Curacao. Ook de kinderen vonden het geweldig. De vogeltjes die 's ochtends te zien waren, de leguanen die rondliepen en een zwembad vaak voor ons alleen. Een echte aanrader als je van rust, privacy en een eenvoudig onderkomen houdt. Armand, Erna en Wendel waren zoals altijd enorm gastvrij en stonden altijd voor ons klaar.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017
Armand en Erna., Manager, 25-8-2017

Wij willen jullie bedanken voor jullie verblijf en het review.

We zijn blij dat Isa en Noor ook genoten hebben; het zijn schatjes.

Hun tekeningen hangen nog te pronken in het kantoor.

We wensen jullie nog een fijne zomer toe en tot ziens.

Zonnige groetjes,

Heel mooi park en hele vriendelijke gastheer/vrouw

Stan, 9-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Heel mooi rustig park met veel kleurrijke vogels en dieren.

Mooi zwembad en bubbelbad.

Kortom: Een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in juli 2017
Armand en Erna., Manager, 25-8-2017

Beste Stan, Bedankt voor je bezoek.

We zijn blij dat je genoten hebt en wensen je nog een fijne zomer toe.

Zonnige groetjes.

Heerlijk verblijf op een super bungalowpark!

Mike, 3-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Met een soort van heimwee denken we nu al terug aan onze twee weken vakantie bij Flamingo Park. Prijs-kwaliteit klopt helemaal, service was boven verwachting en gastheer en vrouw, Armand en Erna, verstaan hun vak als geen ander. Een echte aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Armand en Erna., Manager, 4-8-2017

Beste Louise, Mike en Ian,

Wij vonden het geweldig om jullie te mogen ontvangen en het was heerlijk om te zien hoe jullie van elkaar en de rust genoten.

Het doet ons goed om te horen, dat jullie tevreden waren; daar doen we het voor.

Met zonnige groet,

Fantastische plek om tot rust te komen

Grada en Dirk de Korte, 29-7-2017
  • Onderkomen9

Leuke accommodatie veel privacy en natuur rondom je huisje zeer vriendelijk personeel en eigenaren zeer relaxt zo als een vakantie moet zijn
Gereisd met partner in juni 2017
Armand en Erna., Manager, 4-8-2017

Dank jullie wel Grada en Dirk,

Het is altijd een genot om jullie weer te zien en gezellig onder een bakje koffie bij te praten.

We wachten op de volgende keer.

Zonnige groet,

heerlijk rustig verblijf in de natuur

tamara, 21-7-2017
  • Onderkomen8

In principe vonden we alles prima. Vooral de onbeperkte toegankelijkheid van het zwembad en bubbelbad is geweldig. De leguanen in de boom bij ons huisje, het ruime terras en de ligging van het park en de huisjes. Weinig geluidsoverlast, net alsof je een vrijstaand huis bewoond. De bedden slapen goed. Nog nooit eerder had ik geen last van muggen dan hier en met de wind is het qua hitte nog te doen. De beheerders zijn super vriendelijk en sociaal. Hier kon ik nog leren over het echte Curacao en alles kun je vragen. De bezoekers zijn allemaal mensen die komen voor de rust en natuur en er af en toe op uit trekken met de auto. Voor de tweede week van juli was het heerlijk rustig verblijven hier. Zo ook op de stranden in de buurt. Prachtige cas abou, porto marie en op fijne rijafstand van willemstad en kleine en grote knip.

In de avond is er weinig te doen in de omgeving, maar aangezien je overdag de hort op gaat is de veranda prima. Een enorm goed (toeristisch) restaurant was 'de buurvrouw op 15 min.rijden'.

Het enige wat we minder vonden was dat we bij aankomst 's-avonds niks in huis hadden en dat we moesten opschieten om ergens nog wat te kunnen eten. Twee of drie wc rollen, wat afwasmiddel e.d. kleinigheden waren wel handig geweest om mee te kunnen starten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Armanden Erna Griffith., Manager, 24-7-2017

Onze hartelijke dank voor uw review, wij zijn blij dat u heeft genoten met uw gezin.

Wij willen u hierbij nogmaals danken voor uw bezoek en hopen u nogmaals te mogen ontvangen.

Misschien is het dan een tip om het startpakket te reserveren, daarin zitten 15 itmes, waaronder koffie, brood, beleg en verschillende drankjes.

Jeffrei's mooie tekeningen hangen trots in ons kantoor.

Met zonnige groet, Armand en Erna.

Heerlijk park midden in de natuur.

Ria Bongaertz, 27-6-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We hebben genoten van het park. Fijne huisjes, fijne attente beheerders, goede ligging ten opzichte van mooie baaien. Het gezellige koffiemoment elke morgen om 9 uur. Hoeft niet, mag. Voor mij als op Curacao geborene, een thuis komen. De vogels, de dieren, de geuren. Is voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017
Armand en Erna Griffith., Manager, 24-7-2017

Beste Ria, wij willen u nogmaals bedanken voor uw bezoek, het was een plezier om u te mogen ontvangen.

Heerlijk om te horen dat u het naar de zin heeft gehad.

Zonnige groetjes,

Geweldige ligging in de natuur met veel privacy

Tom en Ineke, 24-6-2017
  • Onderkomen9

Een auto is een "must", het eiland is het waard om te bezoeken. De rust van het kleinschalige park is super. De eigenaren en de mensen die er werken doen hun uiterste best om het een ieder naar de zin te maken. Het dagelijkse koffie uurtje was gezellig en informatief. Wij zijn eerder op Curaçao geweest maar dit verblijf voldoet aan al onze wensen. Top.!!
Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Flamingo Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Flamingo Park in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Flamingo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Flamingo Park scoort een 8.96 uit 10 op basis van 267 reviews.