Vakantiehuis Dolphin Hearthouse ****

9,2

Zoover award

WebsiteLink naar website

132 reviews over Vakantiehuis Dolphin Hearthouse in het Nederlands

Fantastisch, elke avond diner bij ondergaande zon

Jan van Zoomeren, 7-9-2017

Een fantastisch uitzicht over zee. Direct vanuit de studio de trap af en heerlijk zwemmen in de Caraibische Zee. In de directe nabijheid zijn schitterende baaien om te zonnen op het strand en heerlijk te snorkelen of met de schildpadden te zwemmen.De studio is efficient ingericht. Er zijn goede bedden, er is een goed uitgeruste keuken om te kunnen koken. Gelukkig geen tv. Free wifi zodat je goed kunt Whats Appen. Naast de douche in de badkamer kun je buiten heerlijk onder de "tuindouche" staan; geweldige aanvulling in dit tropische klimaat! We hebben er een fantastische week gehad; heerlijk in de rust, ook toen er na een paar dagen buurtjes kwamen. Je kunt met openbaar vervoer goed op Curacao reizen. Toch is het raadzaam om in Lagun een auto te huren, zodat je alle baaien in de buurt snel kunt bezoeken. En dat moet je zeker doen!
Gereisd met partner in september 2017

Het was echt geweldig!!!

Hans Cisca en yordan, 9-8-2017

Wij vonden het een heerlijk huis , met een prachtig zwembad. We zijn er drie weken geweest.

Wat we minder vonden dat we na de drie weken weer naar huis moesten!

De beheerder Martin heeft er alles aan gedaan om ons een fijne vakantie te bezorgen.

Niets was te veel.ook het mailcontact met de eigenaar Erik uit Nederland hebben we als zeer prettig ervaren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

heerlijk, wat een uitzicht!

fam van Leeuwen, 10-6-2017

we zijn net terug van een heerlijke vakantie op curacao en hebben 5 dagen met ons gezin doorgebracht in het main house. Het uitzicht is spectaculair. 's Morgens hebben we zelfs schildpadden voorbij zien zwemmen. De kamers zien er netjes en fris uit en alles was opnieuw geschilderd. Mooi keukenblok en alles wat je nodig had was aanwezig. Erik en Marianne zijn ontzettend aardig en je voelt je al snel op je gemak en veilig in het huis. Op de veranda is het lekker relaxen. Het trapje naar de zee om even te zwemmen of om te snorkelen is goed te doen en ook de buitendouche is fijn om even lekker op te frissen. De auto die we gehuurd hadden bij het huis was meer dan prima. Het feit dat het strand van Lagun en 2 restaurantjes al op 10 min. afstand lopen bereikbaar waren vonden wij zeker een plus. De badkamer met toilet is prachtig maar soms wel wat benauwd als er 4 personen na elkaar moeten douchen. Al met al een droomvakantie gehad en daar heeft dit huis zeker aan bijgedragen.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Alles werkt, wel enigszins gedateerd.

GtS, 7-5-2017

Het main house en de studio voldoen prima, maar een moderniseringsronde mag nu wel een keer. De professionele foto's zijn echt ettelijke jaren geleden genomen. Maar alles werkte naar behoren. De Villa is wat moderner, met een zwembad. De gebouwen zijn gesitueerd in het westen, weg van de drukte en het toerisme. Wel met leuke baaien op loopafstand. Huur een auto bij Dolphin Heart House. Met 45 minuten sta je in hartje Willemstad, zeg maar aan het andere uiteinde van het eiland. Rijden op Curaçao is goed te doen. Gewoon goed opletten en de hardrijders of voordringers die nu en dan opdagen, voor laten gaan. De beheerder Martin is altijd correct en meedenkend. Service met een hoofdletter S. Shete Boka ligt op een kleine 20 autominuten en het Christoffelpark is je spreekwoordelijke achtertuin. Ik denk dat er modernere accommodaties te vinden zijn, maar de service maakte dat alleszins goed. Zoek je iets wat weg is van de drukte en niet te toeristisch, dan zit je hier meer dan goed.
Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk

Carla Wagner, 28-4-2017

Ik ben in de dolphin house villa geweest.

De eerste keer Curaçao. Geweldig gewoon lekker zwembad .mooie schone kamers en uiterst vriendelijke mensen.

Ik ben ook zeker van plan om eens naar de studio's te gaan aan zee.

Een verdiende 10

Carla Wagner

Gereisd anders in januari 2014

vakantie met een gouden randje

Rob en Joke, 23-4-2017

Wij waren al eerder in de studio geweest en vonden het er zalig. Het jaar erna hebben we met 2 zussen het huis met zwembad van Marian en Eric gehuurd. Nu weer samen in de studio afgelopen februari, zouden we het er weer zo heerlijk hebben als de eerste keer? JA, het was net zo geweldig!

Er liggen 2 studios naast elkaar afgescheiden door een kleine schutting en grote planten. Wij vinden de studio minder geschikt voor kleine kinderen.

De studio is heel basic, maar alles wat erin staat is van goede kwaliteit, de bedden en het beddengoed, de stille grote koelkast, het keukenblokje en alles wat je verder nodig hebt. Het natte gedeelte is keurig en de studio is schoon! Maar wat het plekje zo geweldig maakt is het buitengebeuren. Een groot terras met eethoekje en voor ons heel belangrijk: 2 heerlijke ligbedden! Eind van het terras gaat er een trapje naar beneden en je jumpt zo de zee in. we hebben alle dagen gesnorkeld. Marian en Eric zijn hartstikke aardige mensen die alles doen om je een onbezorgde vakantie te geven. Het was wederom een vakantie met een gouden randje!!

Gereisd met partner in februari 2017

Heerlijke vakantie!

Nathalie, 10-4-2017

Wij verbleven twee weken in de Dolphin Villa in Lagun. Dit is het huis wat aan de andere kant van de weg ligt ten opzichte van het Main House. Huisbeheerder Martin staat altijd voor je klaar en is ontzettend aardig. Hij moet wel af en toe bij het huis zijn, maar doet dit heel discreet.

De Dolphin Villa heeft wat ons betreft een perfecte prijs-kwaliteitverhouding. Het huis is ruim en ontzettend netjes/schoon. Wij hebben nog niet eerder in zo’n schoon vakantiehuis verbleven. Voor het huis is een ruime porch met eettafel en loungeset. Achter het huis is het zwembad met drie ligbedden. Bij het zwembad wordt je geregeld vergezeld van leguanen, die vooral ’s morgen hun staart even in het zwembad komen dippen (waarschijnlijk om af te koelen). Heel gave beesten!

Wat je je wel moet realiseren bij dit huis is dat het in een dorp gelegen is en dus niet op een vakantiepark staat. Het huis ligt aan de weg, dus dit hoor je soms. Ook alle hanen en honden van de buren zijn aanwezig en in het weekend wordt er in de straat menig feestje georganiseerd. Dit is natuurlijk echt Curaçao en wij vonden dit dus niet storend.

Het strand (Playa Lagun) is op 2 minuten loopafstand. Van alle stranden op Curaçao is dit absoluut onze favoriet. Klein, idyllisch strandje tussen twee kliffen met helderblauw water. Boven is restaurant Bahia waar je (vooral ’s avonds) heerlijk kunt eten en cocktails kunt drinken (A day at the beach was mijn absolute favoriet 😉).

De ligging van Lagun is super als je net als ons naar Curaçao komt voor zon, zee en fantastische stranden. De mooiste stranden zijn namelijk gelegen aan deze kant van het eiland. ’s Morgens gingen wij regelmatig snorkelen bij Playa Grandi (Westpunt). Dit is nog geen 10 minuten rijden en hier zijn altijd schildpadden te zien. Op de slechtste dag hebben wij er nog drie gespot! Aanrader dus! Ook Shete Boca is relatief dicht bij en laat een fantastisch natuurspektakel zien. Vooral Boca Pistol is spectaculair!

Mijn man heeft drie dagen gedoken bij Bas Harts Diving bij instructeur Nick. Deze kleine duikschool (2 duikinstructeurs) voert een heel eigen concept. Je duikt altijd alleen of met je eigen familie / vrienden met de duikinstructeur. Op een dag kun je twee duiken op verschillende locaties maken. Dit zijn vrijwel altijd afgelegen mooie plekjes waar je normaal zelf niet komt. Er wordt veel waarde gehecht aan de kwaliteit van het materiaal en tot slot worden er ook nog goede kwaliteit foto’s van je gemaakt, welke gratis ter beschikking worden gesteld. Mijn man heeft diverse foto’s van zichzelf duikend met een schildpad bijvoorbeeld, heel tof! Dit is het geld dan ook meer dan waard!

Kortom wij hebben hier een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk

Sylvia, 5-4-2017

Leuke studio in het rustige gedeelte van Curaçao met uitzicht op zee.

Klein strand op loopafstand met een heerlijk restaurant (Bahia). Alles perfect geregeld zoals de ophaalservice, boodschappen. Aanrader.

Gereisd met partner in februari 2017

Mooie riante villa

Willywood, 22-3-2017

De villa bevindt zich gescheiden van het Mainhouse aan de andere kant van de weg. Het zwembad erbij is heerlijk jammer dat er niet voldoende ligbedden waren. Keuken was prima lekkere koelkast met ijsblokjes machine. Bedden waren prima. De beheerder was zorgzaam, goede service. Strand op loopafstand mooie vissen leuk om te snorkelen.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Heerlijke plek

Maja, 17-3-2017

Het is een heerlijk plek en na een dagje eiland of zwemmen is het genieten op het schitterende terras. Lekker relaxen met de ondergaande zon! Kortom kompleet
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dolphin Hearthouse in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dolphin Hearthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Dolphin Hearthouse scoort een 9.18 uit 10 op basis van 148 reviews.