Vakantiehuis Dolphin Hearthouse ****

Zoover award

WebsiteLink naar website

20 tips over Dolphin Hearthouse

mkuin, 30-9-2015

Bij de baai, op de klif, kun je goed en lekker eten bij Bahia Apartments & Diving. Neem als toetje/dessert de tompouce, heerlijk!

Je hebt een auto nodig als je de rest van het eiland makkelijk wilt verkennen, huur deze er eventueel direct bij!

WKJ van Dam, 11-6-2015
Natuurlijk kun je ook voor het huren van een auto bij Erik en Marian terecht
Elma, 6-6-2015
Tip: boodschappen; standaard art. meenemen is handig. Ik bedoel peper, zout, afwasmiddel, koffie en thee, shampoo. Er is niets aanwezig. Ook je snorkel en strandlaken niet vergeten. ;-)

gasseling_2, 25-4-2015

Grote Knip strand ligt op 5 minuutjes rijden en is fantastisch.

Cas Abau ligt op 15 minuutjes rijden en is ook fantastisch.

Jacqueline, 14-1-2015
Trap in mainhouse wel enige voorzichtigheid geboden. Kluisje aanwezig in mainhouse en studio. Wel DEET en eventueel klamboe meenemen. In mainhouse hing 1 klamboe. Wij hadden zelf 1 meegenomen en die kon aan haakje in plafond in andere slaapkamer. Geen tijgermug gezien terwijl het elke dag regende. Wij hebben sowieso geen ongedierte gezien (schoon dus/en schoon houden). Handdoeken genoeg (zo weer droog tenslotte). Koelbox zou misschien handig zijn? (niet gemist).
L.Th. Westerveld, 14-12-2014
Het voordeel van deze plek is dat je dichtbij de topstranden zit. Playa Lagun is fantastisch om te snorkelen; en Grote Knip is een bounty strand bij uitstek. Wel wat verder van Willemstad vandaan / half uur rijden. Hebben wij niet als vervelend ervaren / zo zie je nog eens wat van het eiland.

M Baron, 3-7-2014
Neem beslist je snorkel en duikbril mee. Curacao is onder water net zo mooi als boven water. Ook moet je gaan eten bij Jaanchie in Westpunt, niet ver vanaf Lagun.
Marcel, 26-12-2013

Een echte aanrader als je naar curacao gaat en je wil in een heerlijke rustige omgeving verblijven.

Huur er wel een auto bij zodat je het eiland kan gaan verkennen, dit hebben wij ook gedaan en dat is zeer goed bevallen!

Gideon & Heike, 20-10-2013

* Huur een auto, aan deze kant van het eiland heb je die wel nodig, zeker als je iets van het eiland wilt zien.

* Playa Lagun bevind zich op loopafstand van de dolphin heart house, een prachtig strand, waar je iedere keer als je gaat snorkelen of duiken weer iets nieuws ziet.

* In de omgeving sluiten de keukens van restaurants vrij vroeg, dus als je uit eten wilt gaan, op tijd vertrekken.

* Boodschappen kun je het beste doen bij centrum supermarket, groot en voordeliger dan lokale mini markets.

Valerie en Michiel, 11-7-2013
Op woensdag en zaterdag heeft het restaurant bij playa Lagun bbq-avond. Erg leuk! Wel van te voren even inschrijven zodat je zeker bent van een plekje.