Appartement Djesun

Appartement Djesun
Djesun

2 reviews over Appartement Djesun in het Nederlands

Heerlijk genoten van Appartement Djesun.

Helmut en Aty Schulz, 11-3-2011

Prachtig appartement, van alle luxe voorzien. Wij hebben erg genoten op de twee prachtige terrassen. Het zwembad is nog geen tien meter lopen vanaf het terras.

Wij hebben diverse stranden bezocht, met de auto ongeveer 20 min. rijden. Ook Willemstad is een leuke stad om een hapje te eten. Wij gaan zeker nog een keer naar Curacao en naar Djesun.

Gereisd met partner in januari 2011

Heerlijke vakantielocatie op Curacao

Aty en Helmut Schulz, 24-2-2011

Wij hebben drie weken genoten in appartement Djesun. Het huis is zeer verzorgd ingericht aan alle details is gedacht. Het prachtig terras achter is heerlijk op de wind.

De stranden zijn dichtbij, met de auto waren wij met een klein kwartier op de mooiste stranden.

"Thuisgekomen in Djesun even afkoelen in het zwembad en 's avonds genieten van een stukje vlees van de bbq... wij gaan einde van het jaar weer!

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Djesun in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Djesun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Djesun scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.