Appartement Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao

Appartement Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao
Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao
8,6

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao bij:

37 reviews over Appartement Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao in het Nederlands

Prachtige snorkelbaai en appartement

Kerstholt, 18-7-2017

Appartement ,we zaten in de Garden was echt geweldig. Mooi en werd vaak schoongemaakt, heerlijk rustig, zeker voor herhaling vatbaar! alleen de receptie was ver lopen. Je hebt wel gelijk een auto nodig om boodschappen te doen.
Gereisd met partner in november 2016

Geweldig

Niels en Lisa, 11-7-2017

Het verblijf was mooi en schoon en het personeel is erg vriendelijk. Wij hebben genoten van ons verblijf en zullen het zeker aanraden!
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch en heerlijk

Irene Reemnet, 23-6-2017

Het is een prachtige omgeving, zeer rustgevend. Wat de Lodge Superior betreft. Het is uitmuntend. Goed ingedeeld en van alle gemakken voorzien. De service is ook heel goed. Zeer vriendelijk, open en behulpzaam. Wat de restaurants betreft; prima eten, service ook heel goed.

Een huurauto is een must vanwege de afstand tot de stad.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Karen, 5-4-2017

We verbleven in een Lodge Superior, gelijk achter de receptie. Mooi appartement met voldoende ruimte binnen, grote kleding kast, mooie badkamer, prima keuken en perfect werkende WiFi. Zeer ruim terras met een tafel met 4 stoelen en 2 gemakkelijke stoelen. Rustig gelegen op het resort Blue Bay daardoor iets verder van het strand (en de 3 eetgelegenheden) maar prima te bewandelen in 10min via een wandelpad. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad welke 3min lopen van appartement ter beschikking is. Tevens adviseer ik wel een auto te huren ongeacht waar je verblijft op Curacao.
Gereisd met partner in februari 2017

fantastisch

karin meijnders, 7-12-2016

accommodatie erg goed

ver van het strand

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

heel prettig

Ben en José, 21-8-2016

Wij hadden de superior Lodge van Sunny. Aan alles is gedacht bij de inrichting.

Prijs-kwaliteit en ligging kan niet beter. Bedden sliepen goed, alles was schoon. Prettig is dat er ook een wasmachine gebruikt kan worden, ook goed doordacht systeem.

Blue Bay is een van de weinige veilige plekken op het eiland, zodat we 's avonds nog relaxed een wandeling door het park konden maken in de stilte van de natuur.

Minder is inderdaad de regelmatige geur van de ISLA , maar die is er niet altijd, en we hopen dat er nog een fitness komt omdat we anders dichtgroeien met al dat lekkere eten en niet bewegen..Restaurant Sunset is een aanrader.

Wij komen hier zeker terug omdat dit voor 2 personen echt de beste keuze is geweest en wij hebben heel veel ervaring.

Een auto huren is een must en het is echt veilig rijden.

Gereisd met partner in augustus 2016

Riante villa

R. Withaar, 2-5-2016

Af en toe ruik je de olieraffinaderij. En af en toe geluidsoverlast van de buren gehad. Dat is natuurlijk afhankelijk van de personen die er op dat moment verblijven.

Goed onderhouden resort, vriendelijke receptie medewerkers. Jammer dat europese stopcontact geen stroom gaf en de anderen niet allemaal waardoor we beperkt bepaalde apparatuur konden opladen

Gereisd met partner in maart 2016

last van heel veel jeuk!

natasja, 22-4-2016

het is echt een prachtig resort! alles is goed geregeld! alleen het lijkt heel schoon maar als je denkt dat je last van muggenbeten heb je het mis!! ze hebben daar last van badwantsen :( verschrikkelijk terug in nederland nog steeds last van de gevolgen ervan. als ze dit onder controle krijgen is het echt een droom bestemming maar nu is het een droom met een verschrikkelijk einde....
Gereisd met partner in april 2016

Tsja vakantie

De 2 dames, 1-2-2016

Prima appartement, met enige regelmatig hebben we in het appartement defecten gehad, die snel weden opgelost. Veel groen aanwezig op het resort.

Het strand biedt voldoende ruimte aan iedereen, en daar heerst een ontspannensfeer.

De beide eetgelegenheden bieden goed eten en een prettige bediening.

Als enorm minpunt ervaar ik de met regelmaat aanwezige stank van de ISLA.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Super Vakantie

Gerritzen, 31-10-2015

Wij zaten 2 1/2 week in de blue bay lodges van Ed en Marijke.

De lodges waren mooi opgeknapt en alle voorzieningen waren super in orde.

Tip: Samen met Mick varen en snorkelen, zie duikschool op strand van Blue Bay.

Gereisd met partner in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Blue Bay Lodges - Sunny Curaçao scoort een 8.6 uit 10 op basis van 38 reviews.