Villa Blou Curaçao ****

9,7

47 reviews over Villa Blou Curaçao in het Nederlands

Aangenaam verrast !

Marga en Paddy, 13-5-2017

We hebben een heerlijke tijd doorgebracht in dit ontzettend fijne en complete vakantiehuis eind april/begin mei 2017. Samen met onze 2 volwassen kinderen en aanhang. 3 sl.kamers en 2 badkamers. Erg fijn met zoveel mensen.Centraal gelegen in rustige wijk.Veel privacy. Airco ( deze kosten worden later met de borg verrekend.), palapa, zwembad, BBQ, ligbedden, genoeg linnengoed, wasmachine , vaatwasser enz. Voor ons een perfecte uitgangsbasis voor een duikvakantie. Relax Divers om de hoek. Mooie stranden waar je vrij kunt duiken vanaf de kant. Playa Grande ( schildpadden !) Playa Lagun. Daaibooi enz. Goede duidelijke communicatie met Ed en de beheerder Kees. We waren blij verrast toen we binnenliepen in het vakantiehuis. Ik heb genoten van mijn ochtend en -avond zwemrondjes in het mooie verlichte zwembad. Mis het nu al.Geen minpunten.

We komen zeker terug !

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Super vakantie en een super verblijf!

Bas Pors, 28-4-2017

Van 4 t/m 24 april 2017 verbleven wij in Villa Blou op Curacao. De eerste 9 dagen met 5 volwassenen, de resterende dagen met 3 volwassenen. En het was een Feestje!!

Deze Villa biedt alles wat je je maar kan wensen op een vakantie. 3 ruime slaapkamers met goede bedden, 2 ruime badkamers, een ruime keuken met super Amerikaanse koelkast en vaatwasser. Veel kastruimte, een goed gasfornuis en voldoende keukengerei. De woonkamer is ook super ruim, maar ja........die werd vooral als doorloopruimte gebruikt, want leven op Curacao doe je........Buiten!

En ook dat buitenverblijf is super. Een mooie ruime palappa, waar je heerlijk kunt genieten van de verkoelende wind, maar ook een ruime zithoek "uit de wind" bij het zwembad. Rondom dat zwembad voldoende ruimte voor de 4 ligbedden en in dat zwembad...............ja.........gewoon genieten. Zowel overdag als in de avond, waarbij de verlichting in het zwembad dan ook nog eens voor een extra sfeertje zorgt.

Het beheer van de Villa is in de handen van Kees. Tja......wie dit gastenboek wel eens leest of de recensies op Facebook volgt weet het al, Kees is een Kanjer!. Niets is teveel, alles wordt geregeld, dat begint al bij het afhalen op het vliegveld. Vanaf dat vliegveld is het overigens een klein kwartiertje rijden naar Villa Blou, dus niks geen lange "verlenging" van je reis, maar lekker snel naar je vakantieverblijf.

De ligging van de Villa (op Kashutuin bij Daniel) was voor ons perfect. Centraal gelegen op het eiland zat je ofwel zo in hartje Willemstad, ofwel zo op 1 van de vele mooie strandjes aan de westkant van het eiland. De bijgehuurde auto bood ruim plaats aan de 5 volwassenen en had dan achterin ook nog ruimte voor volop bagage, boodschappen, zwemspullen of......verzin het maar.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar eigenlijk kan ik geen enkele reden verzinnen waarom wij in de toekomst niet terug zouden willen naar deze heerlijke plek. Sterker nog, ik zou zo weer boeken. En om daar dan ook nog maar even iets over te schrijven, het boeken was super eenvoudig en de contacten met VVVCuracao waren super. Men reageert snel op je vragen, is duidelijk, informatief en meedenkend. Met als klap op de vuurpijl het feit dat binnen 1 dag na terugkomst het restant van de borg voor water en electriciteit al terug op de rekening stond. Super!

Ed en Kees, bedankt voor de fijne ondersteuning vooraf, tijdens en achteraf. Mede daardoor was het een echt onbezorgde vakantie!!

Gereisd met vrienden in april 2017

Ik zeg: direct boeken!

Jolleke59, 14-4-2017

14.04.17 00:37 Peter en Jolanda

Meteen goed! Na een comfortabele vliegreis waren wij al snel in Villa Blou, waar beheerder Kees ons al opwachtte.

Fijn is dat: ramen lekker tegen elkaar open, voordeur uitnodigend geopend, ja dat is wel chill.

Voor ons al de tweede keer dat wij een huis huren via VVVCuraçao, en zeker niet de laatste keer, naar wij hopen.

Het huis is prima: ruim, gezellig ingericht en zeer compleet. Het ligt heerlijk op de wind. Onder de palapa is het heerlijk toeven, zeker na een plons in het sprookjesachtig gekleurde water in het privé-zwembad.

De comfortabele auto maakte het plaatje compleet!

Kees is een fijne beheerder, denkend in oplossingen en altijd bereikbaar. Top!

De communicatie met verhuurder verliep uitermate plezierig. Ook leuk, als hij in persoon ook nog even langswipt, omdat hij ook op het eiland is.

Kortom, een superfijne vakantie, in een heerlijk huis doorgebracht. We'll be back! In Villa Blou!

Gereisd met partner in maart 2017
Ed Pach, www.vvvcuracao.nl, eigenaar vvvcuracao, 25-4-2017

Beste Jolanda en Peter,

Fijn dat jullie er zo van genoten hebben.

Wat leuk dat we elkaar op Curaçao konden ontmoeten.

Ook wij hebben daarvan genoten.

Graag ontvangen we jullie in de toekomst weer als 'onze gasten'.

vanaf warm Curaçao,

fantastisch

Bea van Dongen, 15-2-2017

Bij aankomst zat de beheerder Kees al op de afgesproken plaats op ons te wachten en bracht ons naar de prachtige villa. Hij had de boodschappen al voor ons gehaald en na een rondleiding en uitleg door het huis konden wij direct genieten van een koud biertje/wijntje.

Een heerlijke palapa lekker in de wind met mooi steigerhouten tuinset. Een fijn zwembad met ligbedden. Ook een bbq ontbrak niet. Zoals afgesproken is de villa tussentijds schoongemaakt en hadden we weer heerlijk frisse bedden. Doordat de villa goed doortocht hebben we van de airco zeer weinig gebruik gemaakt.

Met de bijgehuurde auto hebben wij het hele eiland kunnen bekijken en de vele stranden kunnen bezoeken.

Bij vertrek mochten we zelfs nog wat langer blijven omdat ons vliegtuig vertraging had en keurig op de afgesproken tijd was Kees er weer om ons naar de luchthaven te brengen.

Ook Ed stuurde ons tussentijds nog een mail of alles naar wens was. Geweldig hoe deze mensen hun best doen om je vakantie helemaal top te maken. En het is ze gelukt. Een dikke 10 verdienen jullie.

Bedankt Ed en Kees.

Thijs en Bea van Dongen

Gereisd met vrienden in januari 2017

Beste Bea en Thijs,

Tosca en Ed

Momenteel zelf op warm Curaçao.

Perfect gelegen tussen Willemstad en de stranden

Gerard, 23-1-2017

Rustig gelegen, goed comfort. Mooi zwembad, veel accessoires.

Ruime keuken met alles er op en er aan. Airco in de woonkamer en slaapkamers. Gratis gebruik van gas; grote BBQ enz enz.

Zwembad toegang is niet afsluitbaar, dus opletten met peuters.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Beste Yvonne, Gerard en familie natuurlijk,

Fijn dat jullie er zo van genoten hebben.

Voor de kleintjes hebben we wel een afscheiding voor het zwembad staan. Het wordt echter zo sporadisch gebruikt dat we er geen erg in gehad hebben om jullie daar op te wijzen.

Graag ontvangen we jullie in de toekomst weer als onze gasten (en plaatsen we de afscheiding bij voorbaat).

Tosca en Ed

Momenteel weer op warm Curaçao.

Tweede thuis

Marion, 17-12-2016

Wij hebben 2 weken in villa Blou Curacao 'gewoond'. Het voelde echt als een thuis en de villa is van alle gemakken voorzien.

De ruime keuken met alle apparatuur en het zwembad waren heerlijk. Fijn ook dat alle ruimtes airco hadden en dat we zelf tussendoor handdoeken e.d. konden wassen. Zelfs een koelbox was aanwezig waardoor we ook langere trippen op het eiland konden maken en altijd koud water bij ons hadden. De auto is ruim en je voelt je er erg veilig in. Ook in het wijkje hebben we ons veilig gevoeld. De villa heeft (bijna) overal rolluiken en buren die hun hoofdverblijf daar hebben. Het huisje ligt erg centraal. Je bent binnen 15 minuten op de luchthaven of in Willemstad en binnen ongeveer een half uur op Westpunt. De dure wijken Jan Thiel en het Spaanse Water liggen iets verder omdat je daarvoor door Willemstad moet rijden.

Wij verbleven met 4 volwassenen in het huisje en hadden meer dan voldoende ruimte. De twee badkamers waren ook ideaal. Het huis en de (bad)kamers zijn ruim en er is veel kastruimte overal. Je hoeft echt niets mee te nemen (misschien wat blokjes voor de afwasmachine).

De beheerder Kees stond direct klaar als er iets was en ook eigenaar Ed reageerde direct.

Deze villa is wat ons betreft een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2016

Beste Marion, Huub en familie natuurlijk,

Fijn dat jullie er zo van genoten hebben.

Leuk dat we jullie ook even ontmoet hebben op Curaçao.

Tosca en Ed

Momenteel weer op Curaçao.

Super lokatie, zeer centraal gelegen.

Jos van Lith, 26-9-2016

Echt een hele mooie lokatie in een klein gezellig woonwijkje waar je je echt veilig voelt. Huis is super met prachtig zwembad. De bijbehorende auto is prima, zeker voor meerdere volwassenen. De stranden zijn al op een paar minuten afstand zoals Daaibooi en Porto Marie, als je dan nog iets verder rijdt ben je zo op Cas Abou, Grote en Kleine Knip en ga zo maar door. Heb je zin om even naar de stad te gaan dan ben je daar binnen een half uurtje en Mambo Beach, Jan Thiel is een minuutje of 5 tot 10 verder. Maar wil je een dagje bij het huis blijven kan ook prima, lekker onder de Palapa in de wind en af en toe een duik in het zwembad, echt vakantie. Zowel dit huis als huis Amarilla (ligt in dezelfde wijk en eenzelfde huis) zijn zeker een aanrader.
Gereisd met partner in september 2016

Beste Saskia en Jos,

Fijn dat jullie er zo van genoten hebben.

Hebben jullie jullie huis inmiddels verkocht? Dan kun je nog langer op Curaçao verblijven!

Tosca en Ed

Momenteel weer op het kleurrijke Curaçao

Het was fantastisch

Sherida, 14-9-2016

Het is een leuk huis met alles ter beschikking.
Gereisd met vrienden in september 2016

Beste Sharida en familie natuurlijk,

heel hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling.

Wat ontzettend leuk dat jullie vanuit Suriname vakantie hebben gehouden in Villa Blou en Curacao

Fijn dat jullie er met z'n zessen zo van genoten hebben.

Tosca en Ed

p.s. Graag kom ik een keer naar Suriname op vakantie.

geweldig!

ollie, 29-8-2016

Heerlijk je eigen zwembad, rustige omgeving ..alles prima geregeld!
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Heerlijk rustig, fijne auto,

rita zutt, 24-8-2016

Je zit niet in de stad zelf, maar in een prachtige omgeving.
Gereisd met vrienden in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Blou Curaçao in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Blou Curaçao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Blou Curaçao scoort een 9.65 uit 10 op basis van 53 reviews.