Hotel Bayside Boutique Hotel

Hotel Bayside Boutique Hotel
Bayside Boutique Hotel
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bayside Boutique Hotel bij:

10 reviews over Hotel Bayside Boutique Hotel in het Nederlands

Heel veel muggen!

Rieke, 11-5-2017

Mooie strand en rustig plekje op curacao
Gereisd met partner in april 2017

heerlijk

boekenpret, 25-2-2017

centraal gelegen op het eiland. Wil je niet alleen aan het strand liggen dan is een auto een must. Mooie ruime kamers, goed onderhouden en een zeer plezierig ontvangst
Gereisd met partner in februari 2017

Aan de mooiste baai van Curacao

Jacqueline, 20-12-2016

Wij vonden het een fijn verblijf in n mooie strakke ruime schone kamer, met n fijne badkamer. Voldoende schone handdoeken, de strand handdoeken vond ik aan de kleine kant. Dagelijks wordt de kamer opgeruimd en de bedden opgeschud. Mini keukentje waar je koffie of thee kunt zetten. Senseo pads en thee zijn aanwezig. Ontbijt spulletjes aanwezig.

N wasmachine staat tot je beschikking neem wat wasmiddel mee, dat zag ik niet.

Wij vinden blauw baai de mooiste baai met n lekker strand, de ligging is gunstig, evt naar andere mooie baaien of naar Willemstad.

N mooie snorkel plek.

N auto huren is op t hele eiland aan te raden.

Als je richting jan thiel verblijft sta je dagelijks in de file als je de mooie plekjes wil gaan opzoeken, vanaf bb ben je zo overal. Centrum supermarkt in de buurt.

B-side is n aanrader.

2 x bij restaurant pictures gegeten, t eten en de bediening is wisselend van kwaliteit ...verdiend wat aansturing de wil is er. We hebben er niet ontbeten.

Gereisd met partner in december 2016

Prima hotel,uitstekend restaurant dicht bij strand

Jos, 5-12-2016

We hadden een kamer geboekt met zitje buiten. Kamers zijn ruim opgezet, goed bed, koffie en theefaciliteiten en koelkast. Elke dag schoonmaak met schone handdoeken. Op loopafstand van mooi zandstrand met ligbedden. Handdoekservice voor strand aanwezig. Hotel heeft een uitstekend restaurant. Vriendelijk personeel. Autohuur is mogelijk. Wil je wat ondernemen dan een auto huren.
Gereisd met partner in november 2016

prima hotel qua strand, mooie kamers

liedje, 13-7-2016

We hebben 14 dagen verbleven in de luxe kamer met zitje. Het hotel bevind zich vlak bij het strand waar ook een restaurant en een gezellige bar bevindt. Het restaurant personeel is aardig en attent. Het diner in het restaurant van het hotel (pictures) is goed en de prijs is redelijk. Er is een uitgebreide kaart met o.a. lekkere pizza's en pasta"s. Het ontbijt is te duur ($17) voor wat er geboden wordt. Wij haalden onze eigen ontbijt bij de supermarkt. In de kamer was een waterkoker en senseo met wat servies en glazen aanwezig.

Wij hadden een late check-out en daar moesten we $50 voor betalen. Een tikkeltje overdreven daar het hotel bij lange na niet vol zat en we alleen gebruik wilde maken van de douche en onze koffers kwijt wilde. De backoffice medewerker was niet genegen om de onredelijkheid daar van in te zien en we werden niet fatsoenlijk te woord gestaan.

Al met al was het een heerlijk vakantie.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooi hotel

Sharon, 7-7-2016

Wij hebben 2 weken in het hotel verbleven.

Positief was: Nieuw, super schoon, heerlijk strand om de hoek, goede WiFi, vriendelijke bediening, golfbaan, tennisbaan.

Negatief was: management, service, alleen cardio in de gym (enige krachtapparaat was stuk), slecht ontbijt.

Onze tips: boek geen ontbijt bij, maar haal lekker je ontbijt bij Centrum supermarkt (8 min met de auto), hou rekening met de rustige ligging, hou rekening met het feit dat je overal heen zal moeten rijden (vonden wij geen probleem).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fijn en rustig hotel met appartementen

Stel, 1-5-2016

Auto nodig. Mooi strand. Goed restaurant.
Gereisd met partner in april 2016

Direct aan golfbaan, inclusief golfen.

Paul van Eenbergen, 24-1-2016

Sfeervol boutique hotel direct aan het mooie zandstrand van Blue Bay en aan de 18 holes golfbaan. Het is een kleinschalig hotel, waar iedereen zich snel thuis voelt. De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Een natuurstenen vloer, mooie, ruime badkamer en de meeste kamers hebben een balkon of terras met uitzicht op de patio en het zwembad. Het grote voordeel van dit hotel is dat het golfen op de prachtige baan van Blue Bay inclusief is. Teetimes worden door het hotel geregeld. Je hoeft alleen een golfcar te huren voor NAF 30,- per ronde.
Gereisd met partner in januari 2016

Geweldig!,

Wiepkje. Van Iwaarden, 20-10-2015

Voor de eerste keer naar Curacao. In een woord fantastisch. Een bijzonder mooi hotel! Uitstekende verzorging met ontzettend aardige mensen. Strand op 50 meter. Alles schoon. Hotel met WiFi smart tv etc.Wel een nadeel geen ATM in de buurt! Maar verder alles perfect!! Voor herhaling vatbaar!!
Gereisd met partner in oktober 2015

Geweldige locatie

Mark, 6-10-2015

Last minute geboekt als alternatief voor kamperen in Italie. Nadeel was dat er nog geen recensie bekend was. Dit kwam omdat het hotel nog maar 2 maanden open is voor gasten. Dus is alles ook super nieuw en erg mooi. Het hotel ligt aan het strand van Blauw Baai, een van mooiste stranden van Curacao. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij willen hier zeker weer terugkomen. En hebben ook een goed idee om onze badkamer te verbouwen! Zwembad is wat klein, maar dat is niet erg want je gaat toch naar het strand. Zwembad gebruikten wij alleen om na het strand af te spoelen. De gym is ook voldoende om conditie op peil te houden. Het eten is gevarieerd, het ontbijt is erg uitgebreid.
Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayside Boutique Hotel in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayside Boutique Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bayside Boutique Hotel scoort een 8.35 uit 10 op basis van 10 reviews.