Appartement Bahia Apartments & Diving (Lagun) ****

Appartement Bahia Apartments & Diving (Lagun)
Bahia Apartments & Diving (Lagun)
9,2

WebsiteLink naar website

329 reviews over Appartement Bahia Apartments & Diving (Lagun) in het Nederlands

Zo mooi,Bahia aan Lagun baai,

Bert van Vugt, 25-9-2017

Als je voor je rust naar Curacao gaat dan is Bahia perfect.

Gedurende de dag is er een rustige drukte op het terras.

Als de nacht valt dan is het stil, te stil voor ons.

Peter en Thea zijn schatten van mensen, zijn er als nodig is.

1 minnetje dineren is niet mogelijk, te donker je kunt het menu niet lezen en als het bestelde op je bord ligt zie je het niet helaas.

Wens: meer licht in het duister.

Peter en Thea veel succes.

Gereisd met partner in september 2017

Een heerlijke plek om tot rust te komen!

J&G, 18-9-2017

Fantastische lokatie, de trap naar het strand zat op 1 stap van ons terras. In de baai kun je geweldig snorkelen: vele vissen, schildpadden, adelaarsroggen, sepia's, octopussen etc gezien. Dit was elke dag weer een genot in 'onze' baai en maakte het voor ons onnodig om andere (drukke) stranden te bezoeken.

Fijn appartement (nr2, BG) van alle gemakken voorzien, mooi terras voor en achter. Als je niet van inkijk houdt (achter restaurant, voor gasten) dan is een appartement op de eerste verdieping wellicht een betere keus.

Auto is nodig om boodschappen te doen of de rest van het eiland te bezoeken. Makkelijk via de receptie te regelen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Super relaxed

rudy en marit, 1-7-2017

We zijn vriendelijk ontvangen door Peter en Ben op deze prachtige locatie.

Voor onze kleine was een kinderbedje geregeld. Het appartement is prima en heeft alle benodigde voorzieningen.

Het strand is op nog geen steenworp afstand en je kan er prachtig snorkelen. Elke dag weer een feest.

Eten uit restaurant prima en niet te ingewikkeld. Voor vegetariërs zijn er niet veel opties. De sfeer is relaxed.

Het is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2017

Super uitzicht

Paul, 26-6-2017

Peter en Thea ken ik al heel lang en het blijft een prachtige plek om je vakantie te vieren als je van rust houd. Je hebt absoluut een auto nodig maar via Peter is dat zo geregeld.

Het personeel is ook geweldig, nog bedankt voor de leuke tijd Mike en Sadira we hebben genoten.

Ik had Peter van te voren gemaild dat het een speciale reis voor ons was en we kregen het grote appartement op de 2e verdieping voor de prijs van een normaal 2 persoons, dat was echt super en het uitzicht van dat appartement is sprookjes achtig.

Eten en drinken is ook altijd prima bij Peter en Thea.

Het enige minpunt is echt wel de kwaliteit van de appartementen. De airco's zijn top (stil en goed!) maar de rest is veroudered. ons appartement voor 8 personen had een gasstel waar maar 1 pit van werkte bijvoorbeeld. Alle apparateur is verouderd en toe aan een opfrisser.

Maar daarvoor kom je niet naar Bahia, het is er gezellig en prachtig uitzicht, we komen volgend jaar vast weer.

Bedankt Ben voor het regelen!!

Gereisd met partner in juni 2017

Elke keer weer is het een prachtig uitzicht!

Fam. van Oirschot, 8-5-2017

Ik en mijn man kwamen hier al voor de 4e keer. Dit keer kwamen wij naar het eiland om onze dochter bezoeken die hier voor een half jaar stage loopt. Zij verbleef in de weekenden bij ons. Er werd gezorgd dat er een extra bed kwam te zijn en extra handdoeken. Het werd allemaal netjes verzorgd. Het personeel is altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Na deze aantal keren dat wij hier nu zijn geweest zien we een aantal veranderingen. Zo is het terras voortaan overdekt, dit is erg fijn omdat je minder wind hebt en geen zon. Ook zijn we erg benieuwd naar de nieuwe appartementen en de nieuwe duikschool. Wij zaten overigens in een appartement voor twee personen. Het appartement is niet meer helemaal van deze tijd, maar er zit wel alles op en aan. Wel hebben we ook nog wat kleine tips. Het zou handig zijn om in de badkamer wat haakjes te hebben, waar je je kleren of handdoek op kan hangen. En misschien in de woonkamer een ventilator, aan het plafond of staand, neerzetten. Vaak zit je buiten maar met het extra bed in die ruimte zou het wel fijn zijn. Maar we hebben weer genoten van ons verblijf en komen zeker weer terug.
Gereisd met partner in maart 2017

prachtig locatie

hedwig heyrick, 8-5-2017

Apartement goed voor duikvakantie zeer goed gelegen ligging aan de baai prachtig

Goed met een+

Vanhevel Gustaaf, 1-5-2017

Zeer goede en vriendelijke ontvangst .

Peter en zijn medewerkers doen er alles aan om uw Vacantie te laten slagen.

Een min punt is de uitrusting in de keuken vooral het gasfornuis dat is zeker aan vervanging toe , onmogelijk om deftig te koken geen druk op de branders.

Het appartement was zeer net bij aankomst , de lakens en handdoeken worden regelmatig ververst .

Een leuke bar en een goed restaurant met een betaalbare kaart.

Bahia appartements is zeker een aanrader.

Staf

Weeral Fantastisch!

Luc en Lieve Trips Fournier, 30-4-2017

Reeds voor de zesde maal zijn we bij Bahia op bezoek geweest! Peter, Ben en de gehele Bahia crew zijn héél vriendelijk, Tea zie je minder vaak. Prachtig uitzicht op de baai. Heel goede faciliteiten om te duiken!!!!! En het word nóg beter want ze zijn een volledig nieuw duikershuis aan het bouwen, met nog eens extra appartementen. de twee grote appartementen van 8 personen die wij altijd gehuurd hebben zijn qua plaats en ruimte goed maar kunnen een opfrissing gebruiken, vooral qua keuken. Grote luxe is het niet, maar wij hebben dat niet nodig! Wat belangrijk is, is dat het proper is en je krijgt héél vaak verse handdoeken en één maal per week verse lakens. Het eten en drinken aan de Bar is heel lekker en het is er gezellig zitten. Normaal huren we de auto's aan de luchthaven, maar dit keer hebben we ze via Peter gehuurd, ook dit was dik in orde. Uwe en Nadine van het duikershuis zijn eveneens altijd heel vriendelijk en staan altijd klaar indien nodig. Het duikmateriaal is zeer verzorgd en goed onderhouden! Dus... waarschijnlijk nóg eens voor herhaling vatbaar!!! :-)

Geweldige plek

Franca, 25-2-2017

Vriendelijke mensen, behulpzaam, mooie plek,lekker eten, gewoon ideaal voor een heerlijke vakantie.

Zeker voor herhaling vatbaar en beveel het zeker aan.

Allemaal bedankt weer!

Gereisd met partner in februari 2017

Prima verblijf in het rustige deel van Curacao

Tineke, 1-2-2017

Appartementen waar je je snel thuis voelt, in een mooie omgeving in het rustige deel van Curacao. Vanuit je appartement loop je zo de trap af naar beneden naar de prachtige baai van Lagun waar je lekker kunt zwemmen en snorkelen. In het restaurantje dat bij het appartementencomplex hoort, kun je heerlijk eten. De sfeer is heel relaxed. Wij hebben er een prima tijd gehad !

Vanwege de toch wat afgelegen ligging is een huurauto aan te bevelen.

Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bahia Apartments & Diving (Lagun) in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bahia Apartments & Diving (Lagun) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bahia Apartments & Diving (Lagun) scoort een 9.2 uit 10 op basis van 365 reviews.