Uitstekend

1 review over Appartement Aqualinda in het Nederlands

Een fantastische plek met een prachtig uitzicht

W.Spanjer, 2-6-2010

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad op Curacao, in een schitterende bungalow met uitzicht over de oceaan. s'Morgens werden we verwelkomt door de leguanen. En het was goed vertoeven bij het zwembad. Samen met onze vrienden hebben we een groot deel van het eiland verkend in een auto van Sandy. Verder zijn we heel goed en fijn verwelkomt door onze gastvrouw en vraagbaak Annet, niets was haar te veel. Met Annet en Peter hebben wij heel gezellige avond door gebracht. Het is echt een aanrader voor rustzoekers, voor uitgaanders ligt Willemstad iets te ver weg. Wij komen zeker nog eens terug.

Mies en Wim

Gereisd met partner in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aqualinda in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aqualinda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aqualinda scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.