Bungalow Amazing View

WebsiteLink naar website

39 reviews over Bungalow Amazing View in het Nederlands

Ideaal!

Matthew en Wilma, 24-5-2017

Net terug van de 2e keer bij Gerlinde en Dirk. Koffers inpakken, paspoort, rijbewijs en pinpas en vliegen maar. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Je word opgehaald van het vliegveld en ook weer netjes terug gebracht. De koelkast is gevuld met de eerste dingetjes en alles is aanwezig voor een onbezorgde vakantie.

Het uitzicht is geweldig. Er is een wasmachine aanwezig en wij hebben Rotterdam Kampioen zien worden op de TV.

De bijgeboekte auto staat volgetankt voor je klaar.

Als je eens een dagje niks wilt, is de jaccuzi Top!!

Wij hebben hiervoor 3x een B&B uitgeprobeerd, maar we vinden dit toch echt alles overtreffen. Wij zijn dan ook geen mensen die op een resort gaan zitten.

Ons internet was niet helemaal perfect (viel regelmatig weg) maar hier wordt aan gewerkt.

Kortom, wij hebben onze vrienden en kennissen deze accommodatie aangeraden.

Gereisd met partner in mei 2017

Super plek met prachtig uitzicht

Elise en Peter, 6-1-2017

Wij gaan al jaren naar Curacao op vakantie. voor ons was het de eerste keer bij Amazing View Bungalows maar niet de laatste keer. We hebben onze volgende vakantie al geboekt. In vergelijking met de andere plaatsen waar we eerder logeerden, krijg je hier veel meer voor minder.

Het uitzicht was fenomenaal, er zaten echt heel veel vogels, Gerlinde en Dirk staan altijd voor je klaar maar komen je niet om de haverklap storen. Wat wij konden waarderen was de parkeerplaats bij de bungalow en de privacy.

Gereisd met vrienden in september 2016

Super bungalow op schitterende locatie

Jan Groothals, 5-1-2017

De voorbereidingen gingen heel vlot. We kregen altijd gelijk antwoord op onze vragen, Helaas had onze vlucht vertraging, Ook al landen we heel laat, we werden toch gewoon opgehaald, En wat heerlijk die gevulde koelkast als je aankomt. Pas 's morgens konden we het uitzicht en de omgeving zien, En ja het is echt amazing.

De bungalow zelf was heel netjes en handig ingericht, Wij vonden vooral de grote koelkast, de BBQ, de koelbox, de vele zitjes en de jacuzzi super. Voor ons was er echt wel alles wat we op vakantie nodig hebben. Eigenlijk zelfs veel meer,

We hebben ook genoten van de privacy. Je bent er niet alleen, voelt je super veilig maar er is niemand die je ziet wanneer je er in de bungalow zit of buiten op je terras of in je tuintje,

Verschillende foto's hier zijn verouderd. Ondertussen is alles mooi aangelegd,

Dirk en Gerlinde doe zo verder, over een paar jaar komen we nog eens langs

Gereisd met partner in december 2016

Heerlijk verblijf op een prachtige plek.

Hofmeijer, 30-10-2016

Heerlijke plek waar je tot rust kunt komen en met een kleine 30min. rijden sta je midden in Willemstad. Appartementen hebben een prachtig uitzicht over de zoutpannen en zijn netjes verzorgt en schoon. Met 5 min. rijden sta je al op een van de mooiste stranden van Curaçao zoals Portomari en Cas Abao. De eigenaren Dirk en Gerlinde staan altijd klaar en weten alles over het eiland te vertellen wanneer je wenst. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in augustus 2016

Wéér een super verblijf bij Amazing View Bungalows

H. Rikken, 20-10-2016

Dit was de 2e keer dat wij bij Amazing View Bungalows hadden geboekt.

Na aankomst op de luchthaven werden we door Dirk (eigenaar) ontvangen en naar de bungalow gebracht. Alles stond, net zoals vorig jaar, weer gereed zoals een hapje en een drankje na aankomst. Voor ons was het weer thuiskomen! Ook stond de auto naast de bungalow. Na wat boodschappen te hebben gehaald hebben we daarna heerlijk genoten van de jacuzzi!

Wat wil een mens nog meer: prachtig uitzicht, heerlijke jacuzzi en genieten van 14 dagen bij Amazing View Bungalows en het strand van Karakter. Dit is een toplocatie en fijne eigenaars die er alles aan doen om de vakantie te laten slagen.

Dank jullie wel Dirk en Gerlinde

Gereisd met partner in september 2016

Amazing view, amazing vakantie!

Familie Melcherts, 14-9-2016

Wat hebben wij een geweldige vakantie gehad in Curaçao en een ontzettend fijn verblijf in onze bungalow met, inderdaad, een Amazing View! Wij waren met 4 personen. Twee volwassenen, onze zoon van 16 en dochter van 4.

De ontvangst was zeer hartelijk. Gerlinde heeft ons door de bungalow geleid en alles laten zien en uitgelegd. Het viel ons gelijk op dat de bungalow heerlijk koel was en kraakhelder. Wij verbleven in de groene bungalow bovenop de heuvel waar de hele dag een heerlijk windje staat. Heerlijk: het wordt er nooit te warm en van muggen heb je geen last.

Omdat wij, last minute, een dagje eerder kwamen was er nog geen jeep beschikbaar (hadden we ook niet nodig!) maar de volgende ochtend stond deze ook fris schoongemaakt voor ons klaar.

Het huisje is van alle gemakken voorzien: twee slaapkamers met fijne bedden, een heel stille airco en genoeg ruimte voor al je kleding en om je koffer weg te bergen. De kleine living is voorzien van een tv met Nederlandse zenders en kinderzenders (wij hebben er amper gebruik van gemaakt), een bank waar een grote waaier bij staat voor extra verkoeling en een eetkamertafel met stoelen voor 4 personen.

De keuken is klein maar van alle gemakken voorzien. In de koeling stonden een hapje en een drankje voor ons klaar en ook koffie en thee was aanwezig.

Ook de badkamer is niet groot maar voor ons groot genoeg. Er lagen meer dan genoeg handdoeken, badhanddoeken etc. Die hoef je zelf echt niet mee te nemen. Het water is standaard nooit kouder dan 27 graden maar je kunt ook kiezen voor warmer water.

De ligging van ons huisje was echt prachtig. De vogeltjes (ook kolibries!) vlogen ons letterlijk om de oren. Ook de leguanen en salamanders heten je van harte welkom. Zo gaaf!

Wij hebben menig uurtje op onze “patio” doorgebracht. Het was er heerlijk toeven. Voor verkoeling kun je een duik nemen in je private jacuzzi. Onze dochter gebruikte ‘m gewoon als zwembad.

Amazing view ligt dichtbij de mooiste stranden van Curaçao. Wij vonden Portomarie erg fijn maar ook de kleinere strandjes zijn erg leuk en een bezoekje waard. Je kunt overal geweldig snorkelen. De onderwaterwereld is geweldig. Op ongeveer een kwartiertje rijden ligt een fijne supermarkt: Centrum met een heel goede versafdeling. Willemstad (het echte centrum) ligt op een klein half uurtje rijden. Let wel op de je de weg eerst een keer overdag heen en weer rijdt. ’s Avonds zijn niet alle stukken verlicht en het wegdek is niet overal even goed. Vergeet ook de kaart die in je huisje voor je klaarligt niet mee te nemen. Deze heb je nodig. De wegaanduiding is niet altijd duidelijk of aanwezig.

Voor al je vragen kun je terecht bij Gerlinde & Dirk. Ze kennen de leukste plekjes en hebben goede tips! Ze zijn ontzettend gastvrij en hartelijk.

Enneh: mocht Dirk je wat vers gevangen vismoten aanbieden, doen!!! Wij kregen verse tonijnmoten en het was een uitdaging om die prachtige grote moten allemaal klaar te maken (er paste echt maar 1 moot in een pan zo groot waren ze!) maar we hebben onze vingers er nog net niet bij opgegeten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Aanrader en voor herhaling vatbaar

Peer en Anita, 31-8-2016

Heerlijke vakantie gehad bij Amazing View. We werden Door Dirk opgehaald op het vliegveld en aangekomen, kregen we een warm onthaal door zijn vrouw Gerlinde. De koelkast was gevuld met broodjes, beleg, fris en zelfs een biertje. Koffie en thee stonden ook klaar. Airco op de slaapkamer.De bungalows zijn keurig en volledig ingericht, mooie badkamer met heerlijke grote handdoeken. Keukengerei is van iets mindere kwaliteit.

De jacuzzi is heerlijk en keurig onderhouden.

De wekker zijn de tientallen vogels die om hun ontbijt wachten.

Jammer als je 's avonds naar Willemstad of gewoon ergens gaat eten over een pikdonkere weg, vol met bochten bulten en gaten moet, echt oppassen en uitkijken. Maar daar kies je zelf voor.

Verder is het hier gewoon heerlijk om te zijn. Geweldig uitzicht met vergeet de leguanen, salamanders, suikerdiefjes, kolibries, anderemusjes, troepieaals en nog

veel meer vogels niet te voeren.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk verblijf gehad van 11 dagen op Curacao.

Petra Veltman, 14-7-2016

Eerste keer Curacao en mijn gevoel gevolgd bij de keus van het verblijf en de ligging. En absoluut geen spijt. De bungalows staan in een rustige omgeving van Curacao. Ver van alle drukte en toerisme. Dus als je van rust en privacy houdt is dit de perfecte plek....De huisjes zijn prima, van alle gemakken voorzien. Ik kan geen minpunten bedenken. Wij zaten helemaal boven op de heuvel waar de hele dag (en nacht) de wind waait en waar genoeg schaduw voor verkoeling zorgt. Dicht bij prachtige baaien en mooie stranden. En door de centrale ligging op het eiland ben je zo in Willemstad of Westpunt. Eigenaren van de bungalows zijn lieve behulpzame mensen. En je wordt gehaald en gebracht van en naar het vliegveld; heerlijk na een lange reis....Mijn zoon heeft twee keer een vistrip gedaan. Erg leuk!! De auto is prima en echt nodig op Curacao. Als ik weer naar Curacao ga, zal ik hier zeker weer verblijven!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Uitstekend

Jan en Conny, 19-6-2016

Eigenlijk geen minpunten , wel voor rustzoekers en een jeep huren .
Gereisd met partner in mei 2016

fantastisch

Bas, 26-5-2016

ik was hier voor het eerst op aanraden van vrienden....en ik heb er zo ontzettend van genoten...het huisje was prima en van alle gemakken voorzien en wat een heerlijke mensen die Gerlinde en Dirk....de huurauto was ook prima in orde kreeg een keer pech en binnen een half uur een andere Top!!!....ik vind het een aanrader voor mensen die willen genieten maar ook iets willen ondernemen op het eiland....volgend jaar als er niets tussen komt...ga ik er weer naar toe
Gereisd alleenreizend in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Amazing View in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Amazing View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Amazing View scoort een 9.6 uit 10 op basis van 40 reviews.