8,5

Uitstekend

2 reviews over Bungalow Aartsparadiso in het Nederlands

Johan, 23-11-2009

Wat een geweldige vakantie hebben wij samen met onze kinderen gehad ter gelegenheid van ons 30-jarig huwelijk. Alles was prima verzorgd. De villa was bijzonder mooi met alles er op en er aan. Mooi uitzicht, 's ochtens genieten van de vogeltjes. Wel veel last van de muggen op het terras maar gelukkig niet op het strand. Daaibooibaai ligt bijna om de hoek en daar is het heerlijk. Verder is Porto Marie ook een aanrader. In ieder geval een vakantie om nooit te vergeten. Kortom alles was tot in de puntjes geregeld door de fam. Aarts.
    Gereisd familie in november 2009

Berlinde, 6-8-2009

Deze vakantievilla ligt in een prachtig en veilig resort. Het heeft een eigen zwembad waar we wel de hele dag in wilden liggen.

Maar soms wilden we even wat anders doen en dan gingen we naar een van de strandjes in de buurt.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Aartsparadiso in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Aartsparadiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Aartsparadiso scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.