Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)

Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort)
2Lagun (Lagoon Ocean Resort)
9,1

26 reviews over Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort) in het Nederlands

mooiste plek van Curacao

Bert Gerrebrands, 16-9-2017

Goed onderhouden accomodatie op een prachtige plek aan de Lagune. Uitzicht op het goed verzorgde binnenzwemblad van de resort. Als je in de avond even naar de zijkant van het resort loopt, kun je genieten van een geweldige zonsondergang. Zwemmen in de beneden gelegen baai, neem je duikbril mee en je zwemt in een groot aquarium met alle kleuren tropische vissen en met een beetje geluk zwem je achter een schildpad aan. Verder beschikt de accomodatie over een ruime keuken waar je lekker kunt koken, hou er rekening mee om niet de koelkast helemaal vol te proppen want door de hoge temperatuur, kun je dan problemen krijgen. Alleen in de slaapkamer is een airconditioning aanwezig, in de huiskamer hangt een ventilator aan het plafond. Het is wel eens erg warm in de huiskamer maar ik kan mij voorstellen dat een extra airco voor de huiskamer vanwege de energiekosten niet erg aantrekkelijk is.

Bijna vergeten, bij aankomst stond er een flesje wijn op ons te wachten, heel attent!

Respect voor Jessy, ondanks de hoge temperatuur heeft zij tussendoor de accomodatie schoongehouden, alles zag er perfect uit.

NB. accomodatie is niet geschikt voor kinderen

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi appartement op een klein en rustig resort.

R.A.F.M.Donker, 18-12-2016

Appartement voldoet ruim aan de eisen voor een fijne vakantie. Er is zelfs een afwasmachine aanwezig en op het grote balkon is het fijn te vertoeven. Het naast gelegen restaurant is zeker aan te bevelen met een prachtig uitzicht over de baai van Lagoon waar je heerlijk kunt zonnen en zwemmen.
Gereisd met partner in december 2016

The place to be in Curacao

Caroline Heidema, 5-11-2016

Heel mooi appartement gelegen aan de prachtige baai Lagun. Wat verder weg van Willemstad dus weg bij de drukte en in de buurt van de mooiste stranden van Curacao....
Gereisd anders in oktober 2016

fantastische vakantie

Berns, 18-10-2016

Een mooi appartement in het Lagun Resort vlakbij Westpunt. Dit appartement is ruim genoeg voor twee personen en de gebruiks vriendelijkheid is top. Het is van alle gemakken voorzien en de bedden slapen top. Dit is een particulier appartement van de Fam. de Graaf. Al onze communicatie via telefoon en e-mail is goed verlopen, afspraken werden nagekomen. Alles was voor beide partijen simpel en helder, hier de complimenten voor. Weet uit ervaring dat dit ook anders kan. Dit complex van Lagun ligt in het mooiste gebied van Curaçao. Er zit een hele mooie baai aan vast waar je goed kan snorkelen en duiken. Dit is een aanrader voor menigeen die van de natuur en rust houd.
Gereisd met partner in oktober 2016

Mooi appartement in een rustig en prachtig resort.

Matti en Petra, 24-9-2016

Er zijn geen minpunten. ;-)

Ieder mens is natuurlijk anders en zoekt wat anders in een vakantie. Kom je voor strand, snorkelen en duiken. Dan zit je hier helemaal goed. Hou je van wild stappen, waterscooters, etc, boek dan voor een ander resort richting Willemstad.

De strandjes in de buurt zijn gezellig en authentiek. En je bent dicht bij het mooie Cristoffelpark, etc.

Het resort zelf is goed verzorgd, met een lekker zwembad en op steenworp afstand van super helder zwem-, snorkel-, en duik water, met de garantie op zeeschildpadden.

Appartement is gewoon alles wat je nodig hebt, zeker voor 2 personen zeer ruim

Aparte slaapkamer met snelwerkende airco is echt perfect!

We hebben 6 van de 7 dagen lekker zelf gekookt in het appartement en dat is heel goed te doen.

Wij hebben het er in ieder geval ontzettend naar ons zin gehad!

groetjes, Matti en Petra

Gereisd met partner in september 2016

geweldig,genoten,super

co en diny Kosterman, 2-4-2016

er was niet iets wat niet goed was.wij vonden het appartement super,de ligging goed.we konden met openbaar heel veel doen.en dan aqwa joggen in zee.de vriendelijke mensen,we hebben het heel goed gehad en de twee maanden zijn om gevlogen.volgend jaar weer,bij gezondheid.
Gereisd met partner in maart 2016

Zeer mooie plek .... echt Curacao!

Sven, 12-5-2015

Mooie plek bij Playa Lagun, waar zowel de Curacaoers als toeristen gemoedelijk zwemmen, snorkelen en genieten. Appartementencomplex is goed verzorgd en straalt rust uit. De kleine kinderen vermaken zich prima in het zwembad of op het strandje.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Uitstekend voor 2!

Dorette Pauptit, 21-3-2015

Goede ligging op de wind, fraaie porch, uitzicht op mooie tuin en zwembad, vlakbij het strand.

Appartement is wat klein.

Gereisd met partner in maart 2015

Absoluut een plek om terug te komen

Sandra Bergakker, 3-2-2015

We vonden het echt helemaal super! De ligging, het appartement, de omgeving, het eiland, de stranden en baaitjes, het snorkelen, de restaurantjes: echt allemaal toppie! Het was ons eerste bezoek aan Curacao en dan kun je je geen betere locatie wensen.
Gereisd met partner in januari 2015

Super plekje!

Karlijn, 9-9-2014

Een super plekje! Vanaf het grote balkon zie je het zwembad en de zee. Het resort ligt aan het strandje Playa Lagun waar je heerlijk kunt snorkelen tussen mooie vissen en schildpadden!

Het appartement is schoon en goed verzorgd. Fijne badkamer en slaapkamer met airco.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort) in Curaçao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement 2Lagun (Lagoon Ocean Resort) scoort een 9.12 uit 10 op basis van 28 reviews.