Hotel Pullman **

Hotel Pullman
Pullman
6,7

3 reviews over Hotel Pullman in het Nederlands

Prima voor een eerste overnachting

Arno & Hiska, 24-4-2009

Wij vlogen op Varadero en hebben de eerste nacht hier doorgebracht voordat we naar Havana gingen. Prima hotel voor één nachtje. Ligt in oude dorp Varadero, dus ver weg van alle all-inclusive hotels. 200 m van het prachtige witte (en rustige!) zandstrand.
Gereisd met partner in april 2009

Bart, 24-5-2006

Sjagerijnige bediening. Kamer in bijgebouwtje is zeer matig. Zeer karig ontbijt.
Gereisd alleenreizend in november 2005

arjen en sil smits, 12-7-2005

heel gezellig hotel met vriendelijk personeel waar je als je je hollandse arrogantie laat varen heel erg goed behandeld wordt,

wij zijn elf dagen geweest en het werd steeds gezelliger,

we hebben speciaal voor ons gekoelde kokosnoten,gebakken bananenschijfjes en een grote vismoot gekregen en dat alleen maar omdat we ons graag met het personeel bemoeiden en ze af en toe wat gebruiksvoorwerpjes gaven welke voor ons nauwelijks waarde hebben maar voor hen onbetaalbaar of niet te krijgen zijn.

perfecte vakantie gehad

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pullman in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pullman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pullman scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.