Hotel Melia Peninsula Varadero *****

Hotel Melia Peninsula Varadero
Melia Peninsula Varadero
7,9

71 reviews over Hotel Melia Peninsula Varadero in het Nederlands

Geweldig, de Cubanen zijn een erg vriendelijk volk

Katherine vanderhaeghen, 16-5-2017

complex was afgelegen van het centrum, waar je wel met een cabriobus naar toe kon gaan.. geweldig hotel, schoon , en zeer vriendelijk personeel!

Prachtig om te snorkelen, ik ga zeker nog een keer terug!

De vakantie is iets langer geleden dan 2015..

Gereisd met vrienden in juli 2015

Viel erg tegen

fam. Van de Koppel, 23-11-2016

Na een rondreis zagen wij er naar uit om 2 dagen in dit luxe resort uit te rusten. Wat viel het tegen!

Het eten was slecht: veel gerechten die warm horen te zijn, waren lauw of koud en het vlees was vaak nog rauw. Het eten van de lunch staat er 's avonds weer. Het buffetrestaurant was erg lawaaierig. Het Italiaanse restaurant was iets beter, alhoewel de gerechten veel te zout waren.

Onze, nog niet gerenoveerde, kamer was erg basic ingericht. De tv deed het niet. De douche gaf een zielig straaltje water, niet genoeg om je haren te wassen. De deurposten van de badkamer waren verrot. En de douche of wc lekte over de vloer. De deur van de badkamer kon niet dicht. De straatverlichting deed het niet, waardoor je in het pikkedonker je weg maar moest zien te vinden.

Waar ze de 5 sterren vandaan halen, snappen wij niet. We hebben betere hotels gehad in Cuba, die minder sterren hadden!

Gereisd met partner in november 2016

Fijne afsluiter van een enerverende roadtrip

Esther, 5-9-2016

We moesten even schakelen toen we aankwamen in het hotel na een roadtrip door Cuba waarin we voornamelijk in Bed en Breakfasts (casa particular) overnacht hadden. Het all inclusive concept was sowieso nieuw voor ons en normaal gezien zouden we dat uit onszelf niet geboekt hebben maar het zat nou eenmaal in de pakketreis. Achteraf gezien was het eigenlijk best heel erg relaxed! Het eten was lekker, een prachtig zwembad en een mooi strand voor de deur. Bij aankomst waren ze wel vergeten om handdoeken neer te leggen maar na een belletje naar de receptie was dat ook snel opgelost. Al met al een prima verblijf gehad.
Gereisd met vrienden in april 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melia Peninsula Varadero bij:

Nog geen 2 steren waard !

Pien, 1-9-2016

Alle onderstaande reacties over "hoe goed en fantastisch" dit hotel was, moeten een vergissing zijn. Waarschijnlijk hebben ze het over een ander hotel.

Ontvangst in het hotel: onvriendelijk en onverschillig. Van een 5* hotel mag je verwachten dat je koffers naar je kamer worden gebracht en dat je op z'n minst een plattegrond krijgt, zodat je weet waar je heen moet. Beiden eerst na meerdere malen vragen gekregen. Kamer: verder van alle voorzieningen af had ze niet kunnen liggen, terwijl we extra verzocht hadden om een kamer vlakbij de voorzieningen omdat een van ons slecht ter been was. Meubilair kamer was oud, kapot en versleten. Airco was kapot. Gordijnen zaten vol vlekken. Tv gaf geen of slecht beeld. WC lekte en liep constant door. Bad lekte. Rekje in douche was kapot. Uitzicht vanaf balkon: hopen met vuilniszakken, tuinafval, een verroest ijzeren hek en de parkeerplaats van het naastliggende hotel. Buffetrestaurant: Eten dat warm moest zijn was lauw, net zoals het eten dat koud moest zijn; dat was ook lauw. Eerlijk gezegd van het meeste niets genomen, omdat we het niet vertrouwden. Zwembad: zeer onaantrekkelijk. Hebben er ook maar een paar minuten van mogen "genieten", omdat het om 18.00 uur gesloten was en we er door een onvriendelijk fluitende badmeester uitgefloten werden. Strand: klein en vol met afval (vooral plastic bekers) Algehele complex: slecht onderhouden.

Ons verzoek om een andere kamer, werd steeds verschoven. Bij ons eerste verzoek kregen we als antwoord: "morgenvroeg". Bij ons tweede verzoek (de volgende dag, kregen we als antwoord: "vanmiddag". En bij ons laatste verzoek werd het: "misschien vanavond". Voor ons was de maat vol en zijn we vertrokken. We zijn 2 weken in Cuba geweest en hebben verschillende hotels gehad. En ja, we weten dat de normen in Cuba anders zijn dan in Nederland. De meeste hotels waren echter oké tot zelfs goed, maar dit hotel was echt slecht.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

5* resort waar enkele * zelf op vakantie waren

David Vanderheyden, 14-8-2016

Als je om 18u incheckt en er is dan nog geen kamer klaar! Een tijdje later krijg je dan kamer "1313", een kamer zonder warm water, tv met enkel sneeuw, airco die niet kan uitgeschakeld worden, heel leuk als je je juist gedoucht hebt met ijskoud water, kakkerlakken die door de kamer crossen... Na bezoek van de klusjesman, waar je dan 's avonds bijna een uur moet op wachten, wordt er besloten ons een andere kamer te geven en dit om 23u30. We krijgen de kaartjes van een andere kamer,helemaal aan de andere kant van het resort, we openen de deur en tot onze verbazing lagen er al mensen te slapen. Terug een andere kamer, ditmaal een totaal afgeleefde kamer. Wc spoelde moeilijk door, vliegen die uit de verluchting kwamen, airco die lekte en het water kwam langs elektriciteitskabels naar beneden, leuning van het terras stond los, losliggende tegels op het terras, frigo die heel de nacht kabaal maakte... Op onze week in dit hotel hebben we maar 1× 2 verse badhanddoeken gekregen.
Gereisd met partner in juli 2016

Erg relaxte afsluiting van een topreis

Jolijn, 12-8-2016

Prachtige kamers op een luxe all inclusive resort waar alles aanwezig was. De kamers waren schoon en werden goed bijgehouden. Het strand was erg prettig en schoon. Wij hebben alleen maar gegeten in het buffetrestaurant waar voldoende keuze was. Het eten werd vers bereid en in onze ogen goed genoeg. Wij wilden graag eten in de andere restaurants maar hiervoor moest je op tijd reserveren waar wij te laat mee waren.
Gereisd met partner in augustus 2016

Maximaal 3 sterren

Sheridans, 10-5-2016

Een groot aantal gasten was ziek (het eten in het buffetrestaurant kan hier volgens mij niet vreemd aan zijn). Ook wij hebben de nodige last ondervonden.

Geen labels (wat eet ik eigenlijk) in buffetrestaurant. Warme eten (pizza, hamburger enz) was koud. Kazen, fruit en groeten, lagen bij 30 graden zinder koeling.

A la carte-restaurants waren verzorgd en medewerkers vriendelijk.

Een mooi domein, leuke ligging aan strand.

Groen wordt prima onderhouden, al de rest is verouderd, bugalows, verlichting enz.

Gereisd met partner in april 2016

Een goed hotel naar Cubaanse normen

Sarens, 17-1-2016

Prachtige ligging, mooi strand

Rustig kinderzwembad, speeltuin

Eten in buffetrestaurant was matig

In themarestaurants was eten lekker

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

Dit is een voorbeeld van 5-sterren hotel

Francis, 18-12-2015

Alle kamers zijn, onder de vorm van bungalows met twee verdiepingen (0, 1 en 2), gelegen in een park van palmbomen met in het midden het zwemdok en aan de rand de Atlantische Oceaan. Ruime en goed onderhouden kamers. De minibar is gratis en wordt alle dagen bijgevuld. Hoofdrestaurant met ruime buffetten en vier lokale restaurants (Cubaanse, Franse, Italiaanse en Japanse). Heel vriendelijk personeel. Elke avond : showavond. Heel goede hoteldoctor waarop ik - spijtig genoeg - beroep heb moeten doen. Betalend wifi : 1 uur voor 3 CUC. Het hotel bevindt zich op +/- 15 minuten rijden van Varadero City.
Gereisd met vrienden in december 2015

Prima all inclusive hotel voor str vak.

A. Boom, 14-9-2015

Mooie grote kamers, altijd in de buurt zwembad of strand. Ruim opgezet Eten prima. Meerdere opties. Beperkt entertainment. Veelal vriendelijke bediening maar wel "Cubaans". Golfbaan in de buurt. Weinig tot geen bezienswaardigheden op schiereiland. Goed openbaar vervoer.
Gereisd met vrienden in mei 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melia Peninsula Varadero bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Peninsula Varadero in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Peninsula Varadero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Peninsula Varadero scoort een 7.94 uit 10 op basis van 122 reviews.