Hotel Mar del Sur **

Mar del Sur

Onvoldoende

6 reviews over Hotel Mar del Sur in het Nederlands

joyce, 28-6-2007

tsja wat moet ik zeggen over dit budget hotel, we betaalden zo weinig dat ik niet durf te klagen, en het is er best prima. Onze eerste kamer was erg slecht, de tweede een stuk beter dus daar zijn we gebleven. Let op: hotel ligt niet aan het strand maar het is ook niet echt verweg. geen all inclusive boeken en elders gaan eten. en niet teveel klagen beste vakantiegangers!
Gereisd anders in juni 2007

lisette, 9-5-2007

zie ook beoordeling bij apartement Mar del Sur.

Absoluut niet hygienisch, smerige boel.

Gereisd met partner in mei 2007

lisette, 9-5-2007

Zeer slecht hotel, smerig, niet hygienisch, Totaal in verval.

Zijn twee delen, eentje aan de andere kant van de weg. Das het slechtste gedeelte van het hotel.

Badkamer zeer smerig, lekkend toilet, alles is vies.

Eten ook zeer slecht, en je betaald nog CUC 24,00 per persoon per dag.

Gereisd met partner in mei 2007

Anita, 17-12-2005

Hotel is niet al te charmant.

All-inclusive voor Cubanen, met bijbehorend entertainment bij het zwembad 's avonds. Ligt een beetje buiten het centrum en niet dicht bij het strand.

Gereisd anders in december 2005

Katya, 3-8-2005

Het hotel ligt niet centraal, strand is een kwartier lopen en het eten is slecht.
Gereisd anders in augustus 2005

gerda, 30-5-2004

Erg goede accomodatie en niet duur. Dicht bij de zee en de appartementen waren erg mooi.

Ook het zwembad was prachtig.

Kortom een aanrader, niet te duur en prima accomodatie

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mar del Sur in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mar del Sur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mar del Sur scoort een 4 uit 10 op basis van 6 reviews.