Cuba
Cuba
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Iberostar Laguna Azul***** bij :

32 reviews over Hotel Iberostar Laguna Azul in het Nederlands

Niet meer dit Hotel

Vakantiegangers, 9-6-2017

Strand en zwembad oké, Hotel erg verouderd aan elke kamer ontbreekt wel iets, slechte bedden, verroeste kranen, sproeier die los hangt, haardroger die het niet doet en waar ook niets mee gedaan wordt als je het meld (antwoord klacht is bekent) eten in het Restaurant (lijkt wel een kantine) niet om aan te zien ongedierte kruipt rond, tafels en stoelen plakte aan alle kanten. Restaurants; Japanner en Italiaan oké tot goed. Hotel oogt smoezelig ... Personeel vriendelijk en behulpzaam. Voor Cubaanse begrippen goed. Maar voor Nederlanders echt niet oké.
Gereisd met partner in juni 2017

Goed hotel

K. Jacobs, 9-5-2017

Leuk hotel, eten prima, vergeet niet dat je in Cuba bent en niet in Europa, mooi strand en helderblauwe zee. Kamers ruim opgezet.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooi hotel maar het eten was echt slecht

Jaldert, 7-1-2017

In het hotel is alles goed en goed geregeld.

Maar het eten daar snappen ze nix van erg slecht

Gereisd met partner in oktober 2016

Dit hote staat diep in de schaduw van Varadero

Manuel, 2-8-2016

We zijn hier 2 dagen geweest nadat we een rondreis van 2 weken achter de rug hadden. Daarna zijn we naar Iberostar Varadero gegaan. Gelukkig in die volgorde. Gedateerd hotel, kamers zijn echt toe aan een opknapbeurt, gangen worden niet goed schoongemaakt (dooie kakkerlakken lagen 2 dagen op hun rug en lagen er nog toen we vertrokken), eten is redelijk, alleen vieze borden, eet minder lekker.
Gereisd familie in juli 2016

Mooi hotel , eten was verschrikkelijk

M van Kommer, 19-3-2016

Mooi strand, netjes hotel, mooie zwembaden.

Maar het eten was zeer slecht echt niet te doen wij reizen vaak maar dit was smerig zonder liefde bereid.

Gereisd familie in maart 2016

fantastisch vakantie

Hennie, 31-1-2016

lekker en goed eten veel entertainment goed verzorgd vriendelijk personeel wil overal mee helpen
Gereisd familie in januari 2016

Erg lekker genieten

Sandvink, 22-9-2014

Het eten is goed en in het buffetrestaurant is er genoeg keus om elk dag afwisselend te eten naast de afwisseling die ze al geven. Verder is er een zwembad met swimm-upbar. In de nabijheid van het zwembad heb je een ijssalon ( superlekker ijs), restaurant, toiletten. winkelstands en barretje. verder lopen er mensen je vanaf je standstoel te bedienen (all-inclusive). Door een regenbui kregen we een lekkage in de kamer en die werd bij aangeven meteen opgelost (22:00 s'avonds). Het strand is fantstisch. Mooie zee, mooi strand. Verder is het niet overdreven druk en vechten voor een stoel zoals bij andere resorts wel eens is. Hier heb je altijd plaats. Dit was mijn tweede keer bij dit resort en ik ga zeker nog eens terug.
Gereisd met vrienden in september 2014

Verslonst!

Damanja, 26-8-2014

Na veel goede reacties gelezen te hebben zijn wij in de zomer van 2014 hier heen gegaan. Wat viel dat vies tegen... Als er iets mis was op de kamer (bed te weinig, het ontbreken van handdoeken zo'n 8 keer, geen water etz. etz.) hebben wij dit netjes bij de receptie gemeld maar er werd gewoon echt niks mee gedaan. Je kan 6 keer op een dag met hetzelfde probleem erheen, er gebeurd NIKS. Daarnaast is het zwembad 3 dagen lang ongelofelijk vies geweest, de viezigheid drijft erin rond. Op de borden in het restaurant zit de vettigheid en het zeepsop er nog op. Al het eten bij het buffet is koud. In de omgeving van het hotel is niks te doen. Varadero heeft geen centrum en je kunt nergens even gezellig heen. Kamer is wel lekker groot maar toe aan vernieuwing. Hotel heeft wel elke avond een show en er is genoeg vermaak binnen het hotel.
Gereisd anders in augustus 2014

Groot en uitgebreid resort hotel

meneer Verstrepen, 31-7-2013

Het hotel heeft veel kamers en 3 zwembaden. Ligbedjes en handdoeken waren tijdens onze vakantie altijd verkrijgbaar, bedjes worden niet geclaimd door andere gasten. Ook op het strand voldoende bedden en parasols. Het eten goed, maar in buffetrestaurant weinig afwisselend. De 4 a la carte restaurants zijn goed en hier mag je op reservering 3 of 4 keer per week gebruik van maken, wel tijdig reserveren.
Gereisd met partner in juli 2013

fantastisch hotel

k hendriksen, 2-7-2013

mooi hotel waar je je direkt thuis voelt, schoon en zeker een aanrader om naar toe te gaan.mooie schone en grote kamers en van alle gemakken voorzien.iedere kamer heeft een schitterend uitzicht en worden iedere dag schoongemaakt..er zijn 4 restaurants waar je heerlijk kunt eten maar dat moet je wel reserveren verder zijn er nog 2 restaurants waar buffet eten mogelijk is.het personeel is vriendelijk en blij en erg behulpzaam.de gehele dag word je vermaakt door het animatieteam als je dat wilt en voor de kinderen is er een miniclub waar ze ook de gehele dag beziggehouden worden.
Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Laguna Azul in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Laguna Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Laguna Azul scoort een 7.29 uit 10 op basis van 37 reviews.