Hotel Gran Caribe Kawama ****

4 reviews over Hotel Gran Caribe Kawama in het Nederlands

Geen aanrader

Vink, 30-8-2009

Het restaurant:

- Het avondeten is tot 22.00 maar word na ongeveer 20.00 uur niet meer verwarmd, met als gevolg vliegen op het eten.

- Op de tijden dat het eten nog wel word verwarmd is dit alsnog niet goed warm.

- Het brood is s'ochtends vers maar blijft tot het avondeten staan en word niet afgedekt waardoor het s'avonds oud en hard is.

- Het eten word vaak niet meer aangevuld, dus op is op.

De kamer:

- Het grootste gedeelte van de dag lauw of koud water.

- Niet goed schoongemaakt. Er liggen nog wat haren en tandpastavlekken van vorige gasten.

- Wij hebben gehoord dat mensen ook schimmel in de kamers hadden maar hier hebben wij geen last van gehad.

- Een aantal kamers heeft de hele dag last van geluidsoverlast van het hoofdgebouw (harde muziek).

- De service:

Niet goed! Onze kamer was niet goed schoongemaakt en 1 lamp was kapot. Wij hebben dit 2 keer moeten aangeven voordat de kamer werd schoongemaakt en de lamp is helemaal niet vervangen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Patricia en Ronald, 3-2-2006

Nou, wij hebben in juni helaas een aanbieding geboekt in plaats van een RIU. Met riu hebben we prima ervaring. Ik kom zelf uit de horeca en dan let je erg op hotels. Ontbijt goed, lunch slecht, diner matig. We zaten te eten met een soort benzine/diesel lucht door de airco. Personeel niet erg behulpzaam, maar ja dat krijg je in een communistisch land. Iedereen verdient het zelfde, dus wat maakt het uit als je je flink inzet. Zwarte handel is normaal. Eerst een kamer waar airco lekte, ijskoude douche, gordijnen kapot. Toen kregen we een kamer die was groter en fijn. Zwembad vond ik echt vies. Ben al niet zo'n waterrat, maar op dag 1 werd het vuil los gemaakt en op dag 2 werd het vuil pas weggezogen. Raar hoor dat iedereen met oorontsteking rondliep. U begrijpt het, MIJDEN.
Gereisd anders in februari 2006

Saskia, 23-3-2005

gezellig complex,direct aan strand bij aankomst in Cuba hadden we een overboeking,we zouden in Brisas zitten, maar dat werd Kawama[is ons prima bevallen achteraf]

Via Touroperator deze reis geboekt, zeer slechte heen en terug vlucht met een spaans toestel ipv martinair,toilet stuk,geen leeslampje, geen oortoestel dat werkt slechte catering kortom deze Touroperator maakt er een potje van.

Gereisd anders in maart 2005

Diana, 22-3-2005

Super! ik ga terug! witte zand, mooie zee, lekker eten.
Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Caribe Kawama in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Caribe Kawama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Caribe Kawama scoort een 7.2 uit 10 op basis van 5 reviews.