Hotel Gran Caribe Club Kawama ****

6,1

84 reviews over Hotel Gran Caribe Club Kawama in het Nederlands

Vreselijk!

Danielle, 9-1-2016

Club Kawama heeft verschillende gebouwen waarvan op het eerste gezicht het een leuke accommodatie lijkt. Het is echter wel afhankelijk in welk gebouw/kamer je geplaatst wordt. Onze kamer stonk! Waarnaar geen idee. Riool, schimmel, vocht, niet te beschrijven. De toegangsdeur klemde, het raam kon niet dicht/op slot, en de badkamer viel vanzelf in het slot (lastig als je buiten staat).

De service van het personeel verschilde per dienst. Receptie: eerste ervaring aardig, daarna dom (raam kon niet dicht/op slot en ze begrepen niet dat dan andere mensen de kamer in konden). Schoonmaak: geen schone handdoeken ondanks handdoek op de grond. Catering: aardig, niet altijd even snel maar wel behulpzaam.

Na door heel Cuba gereden te hebben weten we dat de verhalen over eten in Cuba niet waar zijn. Met het weinige wat aanwezig is hebben wij goed tot uitstekend gegeten tot we bij Club Kawama kwamen. In een eerder all-in hotel hadden ze toch echt laten zien dat het beter kan. Hier was het gewoon slecht. Elke smaak ontbrak.

Het is dat de ligging een 10 krijgt anders was het cijfer een stuk lager.

Gereisd met partner in januari 2016

smith, 23-12-2015

het hotel is dit jaar geheel gerenoveerd en ligt aan het mooiste strand van varadero.de hele dag wordt animatie aangeboden en s`avonds een show.

het personeel is zeer vriendelijk en het managment erg behulpzaam bij problemen.het hotel heeft een all inclusive aanbieding, betekent 24 uur per dag eten en drinken.het hotel ligt op 20 km van het vliegveld

Gereisd alleenreizend in november 2015

Kawama is ok

P. Heerlijn, 7-11-2011

Twee keer in dit hotel geweest, prijs-kwaliteits verhouding is goed. Bediening is zeer vriendelijk. Tip: Laat even een peso rollen voor de bediening en ze doen alles voor je!!
Gereisd met partner in september 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gran Caribe Club Kawama bij:

NOOIT MEER !!! Geen aanrader!!!

Kim, 5-4-2011

Ik ben reeds meerdere malen naar Cuba gereisd tussen 2009 en nu. Deze keer koos ik ervoor om te reserveren in hotel CLUB KAWAMA. Wel, dit is een grote domper geweest!!! Wat een verschrikkelijk hotel! Totaal geen service, onvriendelijk personeel, eten echt slecht en onverzorgd. Ik verwacht nooit veel van de hotels als ik naar Cuba reis, luxe is voor mij onbelangrijk, maar dit was een echte tegenvaller. Ik ben een 2-tal dagen erg ziek geweest door het eten. Zeer onhygiënisch. Kamers zijn op 't eerste zicht netjes, maar het stikt er van de schimmel en ongedierte. Deze zomer reis ik terug naar Cuba, maar dit hotel boek ik nooit meer! Uit pure noodzaak heb ik dan maar een particulier huisje gehuurd. Buiten het hotel was rest van de reis opnieuw super! Cuba is een fantastisch land!!!!
Gereisd alleenreizend in maart 2011

ligging was goed maar de rest....geen aanrader

Liesbeth, 18-1-2011

wij hadden al op zoover gelezen dat het hotel niet goed was maar wij dachten dat zal wel mee vallen maar het eten was echt slecht en nee wij verwachten geen Europese buffetten maar dit was gewoon slecht. Het eten was aangekoekt en niet warm. Wij zijn ook beide echt goed ziek geweest van het eten. Daarbij was het personeel achter de receptie gewoon niet echt eerlijk. Zij hebben ons tot drie keer geprobeerd op te lichten als we geld wilde wisselen en in het winkeltje wat bij het hotel hoort was het net zo. Je moest goed opletten wat ze aansloegen want alles werd dubbel aangeslagen. Het was maar goed dat wij leuke excursies hebben geboekt waar we wel lekker eten hadden. Cuba vonden we zeker de moeite waard.
Gereisd met partner in september 2010

voor de 3e keer er naar toe

geertje, 15-10-2010

wij gaan voor de 3e keer naar dit hotel. Personeel is top, kamers wat armoedig, maar we zijn in Cuba! Het gaat om levende geschiedenis, prachtige landschappen en aardige mensen. Hotel Kawama is voor ons een thuis en het eten is redelijk goed, bedenk wat je eet en wat de gemiddelde cubaan eet, dan eet je toch goed hoor. Wat ons betreft is dit een goed hotel en aan het eten en de armoedige kamers kunnen we ons wel aanpassen.
Gereisd met partner in december 2009

redelijk

Femke, 2-8-2010

Drie dagen Varadero als afsluiter van onze reis door Cuba. Varadero is geen Cuba te noemen vergeleken met de andere steden, maar als afsluiter was het prima.

Voor Cubaanse begrippen een redelijk hotel. Onze kamer was aan het strand en dat vonden we fijn.

Het eten vonden we minder goed en vanwege het seizoen was er weinig van de faciliteiten in het hotel open.

De prijs vond ik duur voor wat je krijgt.

Na drie dagen hadden we het wel gezien en waren we blij dat we verder gingen met de reis. Ik zou langer dan 3 nachten in dit hotel dus niet aanraden! Je komt als leeghoofd er weer uit.

Gereisd met partner in juli 2010

great stay, friendly staff

Dennis van V., 25-7-2010

Al weer een tijdje geleden, maar hierbij mijn beoordeling vanaf een andere site.

We had a great stay in this hotel. Rooms were clean and everyday the maids would fold our towels in a different shape (swan, cuba etc.) The food was not great but ok. After a couple of days we were craving for something different.

The hotelroom was a 'superior' room but didn't have a seperate/private balcony to dry our clothes. It was very humid in the room so it took forever for our clothes to dry.

unfortunetaly our son of 1 year old got ill during our stay. The hoteldoctor was a great help and called the hotelrestaurant to make us special meals he could eat.

great staff and nice resort. not too fancy but great value.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

Middenklasse hotel

Sonja, 6-6-2010

Het is inmiddels al een paar jaar geleden dat we in Kawama zijn geweest, dus in hoeverre de situatie inmiddels verslechterd is kan ik niet beoordelen, maar een paar jaar geleden hebben wij een prima verblijf gehad in dit hotel.

Oke, het eten is niet super (eentonig en karig) maar dat geldt niet alleen voor dit hotel, dat is typerend voor de hele Cubaanse keuken...

Wij vonden het strand geweldig mooi, de kamers prima (bij kapotte airco kregen we zonder problemen direct een andere kamer toegewezen) en het personeel heel vriendelijk.

Maar het is zonde om je hele vakantie in dit hotel te verblijven; prima voor een paar nachten maar ga daarna het land verder verkennen want er is zoveel te zien en te beleven!!!

Gereisd met partner in mei 2005

Niet doen mensen!

Storm, 14-5-2010

Als je aankomt bij de receptie/entree van het park denk je bij jezelf,zo dat ziet er niet verkeerd uit!Zwembad ziet er ook prima uit en de barretjes zijn zeker niet verkeerd.verder is dit resort absoluut geen aanrader. Het avondeten is heel eentonig en vaak ook gewoon slecht.Ontbijt is okay als je daar niet zo veel waarde aan hecht. De kamers zijn niet slecht maar vergeleken met alle andere hotels in Cuba waar wij zijn geweest heel matig.

Onze eerste kamer had allerlei gebreken,toilet spoelde niet door, airco deed het niet, het stikte er van de muggen.3 keer gevraagd bij de receptie of iemand het toilet kon maken maar niemand kwam kijken. Uiteindelijk hebben we een andere kamer gevraagd en ook gekregen Het resort ligt er verder ook wel armoedig bij, likje verf of de paden opnieuw tegelen zou geen overbodige luxe zijn. Het strand is geweldig mooi,maar dat is overal in Varadero.

Gereisd met vrienden in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gran Caribe Club Kawama bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Caribe Club Kawama in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Caribe Club Kawama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Caribe Club Kawama scoort een 6.14 uit 10 op basis van 86 reviews.