Hotel Blau ****

Blau
8,8

15 tips over Blau

Lianne, 21-3-2015

Wij hebben ook nog diverse excursies gedaan die zeker de moeite waard waren:

- Havana (groepsexcursie). Deze vonden wij iets minder leuk, omdat je vastzit aan een groep en wat minder zelf zijstraatjes in kunt lopen.

- Varkensbaai (individuele excursie).

- El Nicho watervallen (individuele excursie) --> ligt in de bergen met steile wegen die je lopend moet afleggen, minder geschikt voor mensen die hier moeite mee hebben.

van derWal, 6-9-2014

Een trip naar Havanna zou ik prive aanraden, met een gids in je eigen taal.

Je krijgt meer te zien dan bij de excursie van de reisorganisatie

carlien, 3-8-2014

Kamer 1040!

We hebben slechts één keer getennist omdat je de rackets alleen tussen negen en vijf kunt ophalen (dan is het te heet) en je kunt de banen niet reserveren dus is het het beste om vòòr vijf uur rackets te halen (als ze er dan nog zijn) en die dan de volgende dag om negen uur weer in te leveren. 's avonds na zeven uur is de temperatuur veel beter om te gaan tennissen.

devolder luc, 23-9-2013
mensen die last hebben van muggen ; neem zeker een goede anti muggenmelk mee. je moet niet altijd een tip te geven , zeg gewoon eens een goede dag of hallo in het Spaans . voor en uitstap neem wat wc papier mee , en wat klein geld
Monique, 10-8-2013
Met de catamaran snorkelen. Duurt ongeveer 2 uur en kosten 20 cuc pp. (15 euro). Ga niet naar Cuba alleen voor het strand. Er is zoveel te zien en de natuur is daar prachtig.
Xandra, 29-3-2013
Als je het hotel uitloopt en rechts afslaat kom je bij het dolfinarium. Hier kun je een dolfijnenshow zien en zwemmen met dolfijnen. Als je het in het hotel boekt is het goedkoper dan wanneer je bij het dolfinarium tickets koopt om te zwemmen met dolfijnen en komt een busje je ophalen.

tenhool, 12-3-2013

Bezoek het café The Beatles.

Speelt iedere avond wel een rockbandje in de buitenlucht en wordt druk bezocht door vele toeristen.

go.pruissen, 14-2-2013

Aankopen van cigaren, Cubaanse rum e.d. dit is stukken goekoper in dit hotel dan in Havana en andere plaatsen en winkels in Varadero.

Voor scholen en kinderen in de kleinere plaatsen hadden wij ballonnen, bellenblaas, kleurpotloden enz. mee genomen. Zij waren hier zeer blij mee!

Xander, 16-12-2012
Neem pennen en kleur potloden mee of laat kleding en shampoo achter of geef het tussendoor aan het personeel,dan kom je helemaal niets tekort in Het hotel.
Bernd, 21-9-2012

Alles is echt ALL Inclusive als je dit geboekt hebt, bestel rustig champagne, want die is dan ook gewoon gratis! Helaas kwamen wij daar op de laatste dag achter....

Een paar woorden spaans die je oprecht gebruikt naar het personeel of bevolking wordt gewaardeerd met een lach en openheid.