Beoordelingen Hotel Blau****

Blau****
153 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Blau****
Carretera de Las Morlas. KM 15, 93452-9727, Varadero

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blau**** in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blau**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Blau scoort een 8,9 uit 10, op basis van 153 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blau**** in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blau****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Blau**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 377 vakantiefoto's van Hotel Blau**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Blau**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Cuba. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Cuba. Vergelijk Hotel Blau**** met andere accommodaties in Varadero.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

144 beoordelingen over Blau****

153 beoordelingen
8,5
9,1
8,9
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Sept. 2014
"Niet twijfelen, Doen!"vertalen
De Pretletters
10,0

27-09-2014 Geweldig resort! 14 dagen genoten van heerlijk gevarieerd eten, strand, zwembad en muziek.
Gezellige lobbybar en vriendelijk personeel. Naast het buffetrestaurant zijn er twee A la carte restaurants. Voldoende ligbedden in zon en schaduw in zwembad en op het prachtige strand. Je kunt er leuke en goed betaalbare excursies boeken. Aanraders: *2 daagse naar Trinidad, Cienfuegos en regenwoud. *1 dag Havana. *zwemmen op zee met Dolfijnen (60 euro)
Eten is bij excursies inbegrepen.
Er rijdt een toeristenbus tot 20 uur naar Varadero en kost € 4 per persoon geldig voor de hele dag. Het resort is door tropisch groen omgeven, heel mooi. Minpuntje is dat alle shows binnen zijn en daar is het erg warm. De kamers zijn ruim en schoon met goede bedden en mooi balkon. Er is koffie/thee op de kamer en een minibar met bier, cola en fles water (dagelijks aangevuld). Je hebt er geen wereldstekker nodig.
1 CUC = € 0,80 (wisselen in hotel, gunstige koers)
Mensen ga genieten!!!! Ik wens jullie veel plezier.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Fantastische plek, vriendelijke mensen,superschoon"vertalen
van derWal

06-09-2014 Hotel Blau in Varadero is fantastisch.Rondom een prachtige tuin
Personeel zeer vriendelijk,kamers zeer schoon, worden elke dag schoongemaakt.
Wij hebben geen torretje ,of beestje gezien in de kamer
Het uitzicht is mooi ,of je nu zeezicht boekt of niet ,zeezicht kijk je uit over het zwembad naar de zee.
De andere kant kijk je over de hoofdingang naar de zee.
Het ligt wat verder van het centrum van Varadero,maar dat vonden wij prima,met een taxi 3 euro ben je er zo.
Het eten is zeer goed, veel keus verse smooties ,heerlijke wafels er is van alles.
Het al la carte restaurant is een aanrader
Bij het zwembad komen de obers langs om te vragen of je iets wil drinken. In de lobby op heerlijke stoelen en een verkoelend windje een cocktail drinken ,altijd wel iets op het programma van animatie.
Wij geen er zeker nog een keer terug

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Goed hotel"vertalen
carlien
8,0

03-08-2014 Na rondtrekken door Cuba is het lekker luxe om hier nog een aantal dagen onder een parasol aan het mooie witte strand te liggen. Prachtige blauwe zee.
Het personeel is aardig en we kregen een enorm grote kamer, eigenlijk gewoon twee met uitzicht op zee en met een grote en kleine badkamer, een grote inloopkast en een groot balkon.Wij waren hier vijf hele dagen en alhoewel het prima was vonden we drie of vier dagen eigenlijk wel genoeg. Het zwembad is mooi maar net als overal op Cuba is het water lauwwarm door de hete zon en geeft de zee net iets meer verkoeling in de hete juli/aug maand. Het hotel is vooral binnen mooi, ruim, open en met een fijne plek om op rieten stoelen iets te drinken in verkoelend windje.

Alleenreizend, Juli 2014
"Super mooi hotel"vertalen
Amanda
10,0

15-07-2014 Na een geweldige rondreis (9 daagse Cuba Libre) verbleef ik in dit hotel nog 4 dagen. Het hotel was echt super, de kamer is heel ruim en schoon. Het eten was ook erg goed. Genoeg variatie en voor ieder wat wils. Ook kreeg je een voucher voor het mexicaans restaurant, hiervoor kon je reserveren en was ook erg goed. Genoeg bedjes bij het strand en het zwembad aanwezig. Kortom dit hotel is echt een aanrader!

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Goed hotel"vertalen
yvonnevb1
8,0

05-08-2014 De grootte en het all inclusive concept van Hotel Blau in Varadero was even wennen na de wat kleinere en sfeervollere hotels in Trinidad en Havana. De kamers zijn ruim met een groot balkon, de badkamer was wat gebrekkig. Het personeel is vriendelijk. Rond het grote zwembad vonden wij het wat te druk en het water te warm (het was er wel schoon). Op het strand was het rustiger met voldoende bedjes onder rieten parasols. Verder kon je met de gratis catamaran/ kano/waterfiets/surfplank een klein tochtje maken over de prachtige heldere zee. De strandbar was in de buurt voor een lekkere limonade (of wat sterkers voor de liefhebber) en een tosti/ hamburger. We zijn hier 6 nachten geweest, wat voor ons wat te lang was.

Met een groep, Juli 2014
"Heerlijk hotel"vertalen
hermien
10,0

27-07-2014 Voor de 4 keer hier geweest, dat zegt al genoeg.Super aardige mensen in het hotel, of je fooi geeft of niet. Eten was wel iets minder (italiaanse kok is weg) maar er is nog steeds een zeer ruime keuze. Alle carte moet je zeker doen. Veel goede shows in de middag en avond. Manager is hier heel attend en zeer behulpzaam.

Met partner, Apr. 2014
"Redelijk hotel"vertalen
Martijn
6,0
5,0
6,0
7,0

16-04-2014 Hotel Blau is een van de vele resorts hotels in Varadero. Na een rondreis door west Cuba was het een schok in deze toeristen fabriek te recht te komen.

Kamers waren ok. Wel erg gehorig.
Eten was niet van zeer goede kwaliteit.

Met partner, Feb. 2014
"Geweldig hotel"vertalen
Jan & Joyce
8,0

05-03-2014 Het hotel oogt van buiten niet direct als een top hotel maar schijn bedriegt, wat een overdadig luxe en mooi hotel.

Eten is hier echt een feestje. Vlees & vis wordt voor je gebakken, verse smoothies en zelf je pizza samenstellen. Eten is elke avond anders en ze hebben bepaalde thema's. Buffetrestaurant vonden we zo goed dat we niet in de a la carte restaurants hebben gegeten. Personeel lacht altijd en staat direct voor je klaar.

Kamers zien er goed uit en worden elke dag goed schoongemaakt. Wij hadden zelf een probleem met de douche maar monteur liep direct mee en binnen 10 minuten konden we douchen, fantastische service.

Hotel heeft alles mooi verspreid waardoor je niet het idee hebt dat het druk is. Keuze uit zwembad, strand & ligweide. Bij de ligweide vliegen kolibri's!

Wat ons betreft het beste hotel wat we tot dusver hebben gehad, aanrader dus!

Met een groep, Dec. 2013
"Fantastische plek"vertalen
annemarie
9,0

05-03-2014 Mooi hotel. ruim opgezet. Veel verschillende restaurants, direct aan een mooi gelegen strand. Veel zwembaden. Echt even een paradijselijk gevoel.

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Geweldig perfect hotel"vertalen
Jacqueline Peters
8,0

13-09-2013 Wat een geweldig hotel, vriendelijke mensen, heel goed eten zeer uitgebreid, mooie schone kamers, super strand met een hele blauwe zee. Havana bekijken is een aanrader wat een stad met veel contrasten en natuurlijk moet je in een auto rijden. Ook Varadero s'avonds bezoeken zijn naar beatle bar geweest trad band op geweldige avond gehad en dan terug met een oldtimer wat wil je nog meer. Cuba is een land met een hoop cultuur natuur en lieve mensen. Zeer aan te raden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?